تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۴۴۳۴۳۲

دیدار خانواده سرباز ناکام مرحوم جواد سعیدی با فرمانده انتظامی شهرستان لنده+تصاویر

۰
کبنا ؛خانواده سرباز ناکام مرحوم جواد سعیدی جهت تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی در مراسم فرزند دلبندشان با فرمانده انتظامی شهرستان لنده دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز؛ در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان لنده ضمن عرض تسلیت به خانواده سعیدی و بستگان گفت؛ تمامی سربازان تحت امر ما همچون فرزندان ما هستند و بعد از انجام سلسله مراتب نظامی و احترامات نظامی آنها را همچون فرزندان خود دوست داشته و ازشون حمایت میکنیم.
سرهنگ محمود عدالت پرور افزود؛ مرحوم جواد سعیدی از سربازان بسیار خوب و پرتلاش و منظمی بود که در اختیار داشتیم و هم من و هم تمامی نیروها از مرگ نابهنگامش بسیار متأثر و ناراحت شدیم.
فرمانده انتظامي لنده در این دیدار صمیمانه بیان داشت: آنچه ما انجام دادیم به جز وظیفه چیزی نبوده. فارغ از مدارج اداری و مسئولیت همه ما خود را سربازان نظام اسلامی می دانیم. سربازان در زمان خدمت مقدس سربازی امانت هایی نزد ما هستند و رابطه ما با سربازان رابطه ای قلبی و دلی است. این جوان عزیز سفر کرده نیز انسانی خوش خلق، خوش رفتار، سرزنده و پر انرژی بود، دعا می کنم در سرای قیامت با شهدای کربلا محشور گردد و برای بازماندگان بویژه مادر و پدر داغدارش آرزوی صبر و شکیبایی و سلامت داریم.

​​​​​​در پایان خانواده مرحوم جواد سعیدی بابت تمام زحماتی که مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در مراسم فرزند دلبندشان انجام دادند با اهدای دسته گل و لوح سپاس به فرمانده انتظامی شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر کردند.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1