تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۴۳۲۱۶
کبنا گزارش می دهد؛

برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اداره غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مراسم گرامیداشتی به همین مناسبت در اداره کل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (16 دی ماه 1400) در این مراسم که با حضور پرسنل این اداره و مسئول حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه فتح استان ، سرهنگ یعقوب محسنی خواه فرمانده بسیج کارگری استان و حجه الاسلام مردانی مسئول ستاد نماز جمعه یاسوج برگزار شد، حجه الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه فتح استان به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی با تقدیر از مدیرکل اداره غله و کارکنان این دستگاه  که چنین مراسمی را برگزار کردند به مناسبت های این ایام اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مناسبت های مهم، ایام فاطمیه است؛ ایام حزن و اندوه اهل بیت اسلام و مناسبت دیگر ایام شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که مناسبت های مهمی برای بصیرت افزایی در سطح جامعه هستند.
حکمتی نیک شهید سلیمانی را فرمانده ای در تزار انقلاب اسلامی  خواند و تلاقی این سالگرد با دهه بصیرت را یک اتفاق مهم دانست.
وی عملیات تروریستی آمریکایی ها علیه شهید سلیمانی را عملیاتی از سر استیصال عنوان کرد و بیان داشت: آمریکایی ها خیال می کردند با شهادت شهید سلیمانی پرونده حرکت ایران اسلامی به سمت تمدن اسلامی و پیشرفت  انقلاب اسلامی بسته خواهد شد اما غافل از آن که شهادت حاج قاسم این حرکت و مسیر را تقویت کرد و شهید سلیمانی از زنده بودن سردار سلیمانی تاثیرگذارتر بود و این اتفاق بستری برای اخراج آمریکا از منطقه و بستر سازی محو کامل اسرائیل و از همه مهمتر زمینه سازی برای شکل گیری جبهه مقاومت در مقیاس جهانی فراهم کرد و هم اینک این جبهه جهانی شده است .
حکمتی نیک خروج آمریکا از افغانستان را ناشی از اجبار دانست و گفت: آمریکایی ها در حال اخراج از عراق نیز هستند و قطعا و بزودی  با اقتدار جبهه مقاومت اسلامی بساط رژیم جعلی اسرائیل که در قلب کشور های اسلامی تشکیل شده است باید جمع شود که این همه از نتایج ادامه راه حاج قاسم سلیمانی است .
وی جبهه مقاومت اسلامی در جهان را از محصولات انقلاب اسلامی و فرمایش تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر صدور انقلاب خواند و اظهار داشت: البته این صدور هرگز به معنای جنگ و لشکر کشی به کشور خاصی نیست، بلکه نفوذ و صدور انقلاب اسلامی بصورت فرهنگی و معنوی خواهد بود، چیزی که آمریکایی ها قصد داشتند با تحمیل برجام 2 اول قدرت موشکی ما را محدود کنند و با برجام 3 جلوی نفوذ معنوی ایران را بگیرند .
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان  با اشاره به نقش شهید سلیمانی در ناکامی آمریکایی ها بویژه در جلوگیری از اجرای برجام دو و سه افزود: این همه مقدمات تشکیل تمدن نوین اسلامی است که در مقابل نظم نوین ادعایی غرب قد علم کرده است و قطعا در آینده تمدن اسلامی در جهان گسترش پیدا خواهد کرد.
وی گفت: البته این حرکت نیازمند زمینه سازی در داخل و خارج کشور است و در این رابطه باید سبک زندگی اسلامی و دولت اسلامی نیز محقق شود .
حکمتی نیک در پایان شهید سلیمانی را نماد و مصداقی از رفتارهای عمار و یاسر گونه و مالک گونه برای انقلاب اسلامی و ولی فقیه انقلاب خواندند و فرمایش مقام معظم رهبری در  دومین سالگرد شهید سلیمانی که فرمودند شهید سلیمانی "امتی ترین و ملی ترین شخصیت است"  یک تعریف کامل و جامع از ایشان دانست.
شایان ذکر است در ابتدای این مراسم ابوالحسن صداقت کیش مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد طی سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تقدیر از حضور همکاران و هم چنین مهمانان مراسم بیان داشت: همان گونه که جنگ و دفاع مقدس یک ارزش است و باید برای همه نسل ها تداعی شود سردار سلیمانی به عنوان نماد مقاومت در جهان اسلام در تمام ایام باید گرامی داشته شود .
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1