تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۴۳۱۲۴
کبنا گزارش می دهد؛

دیدار دبیر کمیته مردمی گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید سلامت + تصاویر

۰
کبنا ؛دبیر کمیته مردمی گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول بسیج دانش آموزی استان به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با خانواده شهید سلامت دکتر محمد زارع دیدار و از خانواده این شهید سرافراز تجلیل کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان ضمن تجلیل از دانش آموز نخبه محمدرضا زارع فرزند شهید زارع، طرح سیاه قلم تمثال شهید زارع که توسط دانش آموز هنرمند چرامی سرکار خانم شمیم مکرم طراحی شد بود را به همسر مکرم این شهید بزرگوار تقدیم کردند.
صالحی بیان داشت: حاج قاسم خود بزرگ شده و مرید مکتب روح الله است و  بزرگترین جلوه مکتب حاج قاسم تربیت بزرگ مردان و شیرزنانی است که طلائیه دار ایفای نقش های اساسی در آینده کشور خواهند بود.
ابوذر صناعی دبیر کمیته بزرگداشت شهید سلیمانی نیز بیان داشت: ملموس ترین و بارزترین خصوصیتی که شهید سلیمانی را عزیز ملت کرد و در قلب همه ملت گرامی است را نه در شجاعت و یا شهامت بلکه باید در خدمت و مردم داری دانست، اوج این خدمت رو همه ملت نیز به چشم خود دیدند که در بهبوهه جنگ با داعش و تکفیری ها شهید سلیمانی از خدمات رسانی و حضور در مناطق محروم و آسیب دیده چه در سیل خوزستان، چه در زلزله و ... غافل نبودند.
شهیدان ما همه این خصلت مشترک رو دارند که روحیه جهادی و خدمت به مردم با خون آنان عجین است، شهید زارع هم نمونه بارزی از روحیه جهادی و خدمت رسانی است که خداوند توفیق شهادت رو نصیبشان نمود.
خانواده شهید زارع ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم که به آنان لطف داشته اند و محبتشان شامل حالشان بود، بیان داشتند: میراث و امانت خون شهدا انقلاب و اسلام است. خداوند متعال می فرمایند ای کسانی که ایمان اورده اید به نعمت های خدا که در بین شما است خیانت نکنید.
امانت پیامبر قرآن و اسلام است و اما اسلام بدون ولایت به درد جامعه نمیخورد، اسلام بدون ولایت اسلام آمریکایی است. امروز باید هم انقلاب و هم اسلام را که نعمات خداوند هستند رو باید حفظ کنیم.
ما باید تاریخ را بخوانیم و بدانیم، چرا ۵۰ سال بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) حادثه کربلا اتفاق افتاد؟ الان نیز  ۴۲ سال از انقلاب می گذرد، عده ای نقشه دارند که کربلایی دیگر  رو برای انقلاب به وجود بیاورند چون می دانند اگر انقلاب را زمین بزنند اسلام ناب محمدی را از بین برده اند و فقط اسلامی انحرافی و لائیک باقی می ماند که توان دفاع از حق و مقابله به شیطان و استکباران و ظالمان را نخواهد داشت.
کسی که دوست دار امام خمینی ره است دوست دار امام خامنه ای است، الان امام زمان ما امام خامنه ای است اگر از حوادث عبرت نگیریم تاریخ تکرار خواهد شد، از عزیز ملت و مردم غیور استان خواهش داریم امام خود را، شهدای خدا رو تنها نگذارند.
در قبال امانت های امام خمینی و شهدا که همان حفظ اسلام و پیشرفت و انتشار انقلاب است، امانت دار و مسئولیت پذیر باشیم اما امروز مظلوم ترین فرد، رهبر انقلاب است؟ آیا امانت دار خوبی بودیم؟
باید کاری کنیم که امام زمان از ما راضی باشد، ما باید طوری باشیم که شهدا از ما راضی باشند و از ما شکایت نکنند، الان دارند کاری می کنند که دختر محجبه ما را پسر متدین ما رو تو روز روشن مسخره میکنند، خانواده شهدا و جانبازان را به جای اینکه حافظشان باشند، مورد تمسخر و بازخواست قرار می دهند.
دشمن برای انقلاب ما نقشه دارد و عوامل نفوذی اش هم در این مدت در بدنه دولت های مختلف با حمایت های فروان کار اربابانشون رو پیش بردند و دو برنامه اصلی هم دارند: اول تقویت تعلق خواص و آقازاده ها که در این زمینه موفق هم بودند، دوم گرفتن اتحاد و دغدغه مندی مردم و ملت، که در زمینه دوم به لطف خون شهدا امام زمان و رهبری فرزانه چون امام خامنه ای تا به حال موفق نشده اند.
انقلاب ما همانند پیدایش اسلام است، در اسلام پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) بودند با انقلاب هم امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله عالی)، پس از رحلت پیامبر عده ای از خواص آمدند نفاق کردند، توطئه چیدند و با امام خود به مقابله پرداختند الان نیز  نامردانی هستند که پس از رحلت امام خیمنی (ره) جنگ پنهانی در سطوح مختلف با رهبر مظلوم ما راه انداخته اند تا تاریخ را تکرار کنند، دانشگاه راه انداختند، دولت ها را کنترل کردند، مالک اشتر امام را شهید کردند تا به خیمه امام برسند و انجام آنچه که می خواهند برسند، اما خون شهدای ما خصوصا شهید سلیمانی و مردم ما اجازه تکرار تاریخ را نخواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناهتون
خدا رحمت کند شهید زارع چقدر خوب بودند حقیقتا شهیدن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1