تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۰۸۵
کبنا گزارش می‌دهد

نشست حامیان «موحد» در شهرستان لنده

۰
کبنا ؛گردهمایی نیروهای انقلابی و حامیان حجت‌الاسلام و المسلمین سید موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شب گذشته در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد.
به گزارش کبنا، این همایش به منظور اتحاد و یکپارچگی و بیان دیدگاه‌های مردم این شهرستان به اعضای ستاد مرکزی حجت الاسلام موحد طراحی شده بود
حضور متنفذین، چهره‌های برجسته علمی و سیاسی، معتمدین و ریش سفیدان و بزرگان طوایف و جوانان نشان از اراده, همدلی و اتحاد مردم ایل بزرگ طیبی در شهرستان لنده بوده که همواره در تمامی ادوار حضور حجت الاسلام موحد بیشترین حمایت را از ایشان داشتند
البرز محمدخانی به عنوان یکی از بانیان این همایش ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت الاسلام موحد از کم توجهی وکم لطفی نسبت به شهرستان لنده چه در زمینه طرح و پروژه‌های عمرانی و مطالبات مرتبط, چه استفاده از ظرفیت نیروی انسانی شایسته و توانمند بویژه در سطح مدیران استانی گلایه نموده و با اشاره به پتانسیل و ظرفیتهای شهرستان در زمینه‌های مختلف, خواهان توجه بیشتر و جدی نماینده محترم به مطالبات به حق شهرستان شدند.
وی هدف از این جلسه و همایش را که از حامیان موحد از تیره و طوایف مختلف سطح شهرستان تشکیل شده, وحدت و همفکری و هم افزایی جهت پیگیری مطالبات در راستای پیشبرد امورشهرستان دانسته و پیشنهاد دادند که کارگروهی با عضویت آقایان و بانوان در رده‌های سنی متفاوت به نمایندگی از طوایف مختلف بعنوان هسته مرکزی و رابط شهرستان و نماینده محترم و دفتر و تشکیلات ایشان تشکیل شده و همه برنامه ریزیها و طرح مطالبات مختلف شهرستان اعم از استفاده ازظرفیت نیروی انسانی و طرح و پروژه‌های اقتصادی و عمرانی و دیگر مطالبات مردم شهرستان از این طریق انجام گردد که با حضور همه طوایف و نمایندگان حجت الاسلام موحد مورد توافق قرار گرفت و بنا شد طی یک هفته طوایف نمایندگان خود را معرفی نمایند.
سپس محمد قلی عزیزی از عملکرد حجت‌الاسلام سید محمد موحد گزارشی داد.
 در ادامه سیدعیسی تقوی فرد گفت: این همدلی و صمیمیت حامیان و حضور اعضاء ستاد مرکزی و گروه مشاوران حجت الاسلام موحد به عنوان میهمان در این مکان مقدس جز دغدغه مندی برای پیشرفت شهرستان لنده و توجه به خواسته‌های مردم چیز دیگری نمی‌تواند باشد.
ی با تقدیر از تلاشها و خدمات شایان نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: بحث تمدید مأموریت این نهاد در راستای اجرای یک پروژه اشتغالزایی بزرگ در شهرستان لنده باید در دستور کار به صورت ویژه واقع شود.
وی افزود توجه به اتحاد و انسجام و هم افزایی، تشکیلات فکری در راستای مطالبات به حق مردم این خطه چه در حوزه نیروی انسانی کارآمد و توانمند و توجه ویژه به جوانان، نخبگان و بانوان همچنین نوجه ویژه به پتانسیل و ظرفیت‌های شهرستان در حوزه آب، گردشگری، معادن، گیاهان دارویی، لازم و ضروری است.
وی از نماینده مردم خواست تا در پیگیری بیش از پیش در تخصیص اعتبارات ملی و استانی و ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی و اهتمام ویژه به پروژه‌های نیمه تمام با توجه به هماهنگی بین دولت و مجلس را نیز مورد بررسی و اقدام قرار دهد.
حجت الاسلام حسینی طلب یکی از میهمانان این جلسه نیز از وفاداری و حمایتهای چشمگیر و اعتماد مردم لنده به حجت الاسلام موحد تقدیر کرد و آنان را شایسته هر خدمتی دانست و مردم ایل طیبی را مردمانی با سواد، پیگیر و صادق برشمرد و اتحاد و یکدلی مردم این دیار را ستود.
سپس دکتر فیاض بخش دیگر میهمان این همایش به دغدغه‌های نماینده مردم شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: از جاده تشان، لنده پاتاوه و خروج از بن بست تا تجهیز و ساخت بیمارستان و راه اندازی معادن و دیگر زیرساختها باید نام برد.
وی در ادامه گفت: طرح تشکیل کار گروه طرح بسیار خوبی است و قطعاً اجرایی شدنش بهترین خروجی را دارد و باید این طرح در دیگر شهرستانها هم اجرایی شود و چه بهتر که از شهرستان اولین‌ها، این طرح آغاز شود و تسریع در تشکیل این کار گروه را لازم است.
او گفت: باید در اسرع وقت چارت کارگروه شهرستان لنده تنظیم و تأکید داشت منبعد هرنوع تصمیمی در هر زمینه‌ای بعهده این شورا خواهد بود و تضمین دادند که این را به تأیید حجت الاسلام موحد خواهد رساند و هیچ تصمیمی بر خلاف تأیید این کارگروه گرفته نخواهد شد و دفتر پاسخگوی سایر افراد بعد از انتخاب دوستان در حوزه و طایفه خویش نیست.
وی در ادامه افزود: تا سه ماهه اخیر دولت حاکم نیز با وجودی که با موحد همسو نبود ولی ایشان در تمامی شهرستانها عملکردشان برجسته و نمود عینی داشته است و اکنون باید عملکرد موحد را ارزیابی کرد و بهار در زمستان شروع شده است که خبرهای خوب و آینده‌ای روشن در پیش رو خواهد بود.
این جلسه با قرائت صلوات به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
واقعاً بیکاری بد دردی است...!!!!

موحد. حامیان. نخبگان !!!!؟؟؟؟

به خدا آدم تعجب می کند‌...........
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ایل طیبی که ۳۰ ساله موحد را میفرسته مجلس و هیچ بهایی هم موحد بهشون نمی ده و بدون اینکه موحد بره سراغشون خودشون میاند طرفش
شیتاب لنده
Romania
موحد تمام شد این دور فهمیدیم که ایشان کارایی ندارند ،سودش فقط به اقوام نزدیکش میرسه .این طرح هایی که فیاض بخش نام بردند همه ش از کارهای عدل هاشمیه که زمان موحد خوابیدند . به اسم ایل طیبی امثال این اقایانی که جلسه داشتند به نان و نوا رسیدند و مردم ایلم هیچ دستاوردی از سیاسی بازی این جماعت و شخص موحد نداشتند.
لنده
Iran, Islamic Republic of
بیکارید به خدا
Iran, Islamic Republic of
لیست مدیرانی که با حمایت سیدمحمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده (از هم تباران خود) منصوب شده‌اند و در فضای مجازی منتشر شده به شرح زیر است.

۱-سید جواد هاشمی معاون امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
۲-سید عبدالعزیز موسوی گزینه پیشنهادی فرمانداری کهگیلویه
۳-دکتر سید منصور تقوی مدیر شبکه بهداشت شهرستان کهگیلیویه
۴-مهندس معتمدی مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
۵-حاج آقا ولایتی مدیر تبلیغات اسلامی کهگیلویه
۶-سید فضل الله گنجی پور مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه
۷-سید سلیمان کریمی مدیر اداره تعاون، کار و رفاه کهگیلویه
۸-حاج آقا بذر افشان مدیر تبلیغات اسلامی دیشموک
۹-سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام
۱۰-تقوی مدیر همیاریهای شهرداری‌های استان
۱۱-سپهر مسئول هماهنگی و نظارت و مسئول تخلفات اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی…..
۱۲-سید شکرایی گزینه پیشنهادی ریاست بهزیستی کهگیلویه
۱۳-سید علی شریف مقدم مدیر چکداخلی بیمارستان دهدشت
۱۴-سید رضا خدیش ریاست اداره صمت کهگیلویه
۱۵-سید هادی خاضعی رئیس اداره امور آب کهگیلویه
۱۶-سید جلال رضوی برادر خانم معاون تأمین اجتماعی
۱۷-سید عبدخالق ارامش دوست کمیته امدا دهدشت
۱۸-سید الله رضا صادق معاون کمیته. دهدشت
۱۹-سید معظمی معاون خودکفایی دهدشت
۲۰-سید ظفر سعیدی رییس کمیته امداد سوق
۲۱-معاون مالی کمیته امداد
۲۲- سید عبدال بادپر گزینه امداد چرام
۲۳.سیدصفدر نیک آیین اداره امور عشایری لنده
Iran, Islamic Republic of
موحد در 40سال اخیر فقط به ایل طیبی .
من
Iran, Islamic Republic of
همه ش دنبال پست ند. تبلیغات انتخاباتی و یارگیری شروع شد
معلم
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم که این شب دیجور برا این مردم محروم بسربیاد
وناجی پیدا بشه خدایی دیگه بسسسسسه
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1