تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۴۳۰۷۶
کبنا گزارش می دهد؛

اولین جلسه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با مدیران شهرستانی‌

۰
کبنا ؛جلسه‌ سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلوبه و بویراحمد با حضور مدیرکل امور استان‌ها، مدیران شهرستانی و ریاست پیشین این سازمان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در گام نخست و دقایقی بعد از تحویل حکم انتصابش، جلسه‌ای را با حضور مدیرکل امور استان‌ها، مدیران شهرستانی و ریاست پیشین این سازمان تشکیل داد تا نقطه‌نظرات آن‌ها را بشنود.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران شهرستانی‌اش گفت: اگر من به عنوان خادم جامعه کشاورزی، وعده تحول و پیشرفت دادم دقیقا به پشتوانه نیروی انسانی متعهد و توانمند در بدنه سازمان است و به تنهایی نمی‌شود کار خاصی کرد.
معتمدی‌پور افزود: کارها در روستاها، بخش‌ها و نهایتا شهرستان‌ها انجام می‌شود و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در صف مقدم تولید هستند.
او بعد از شنیدن نقطه‌نظرات مدیرانش، خطاب به آنها گفت: مشکلات وجود دارد و من هم به آنها واقف هستم اما مدیری می‌تواند ادعای خدمت به مردم کند که اولا برای رفع این مشکلات طرح و برنامه داشته باشد و بعد هم در دل همین مشکلات کاری کند و خدمتی کند. 
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد: اگر بخواهیم مشکلات و موانع را بهانه کنیم و دست روی دست بگذاریم و تلاشی نکنیم، این کار را همه بلد هستند لذا انتظار من خلاقیت و هنر مدیریتی از شماست.
معتمدی‌پور با تاکید بر دو عنصر مهم در تشکیل یک تیم مدیریتی قوی و کارآمد تصریح کرد: مدیران من هم باید برنامه و طرح علمی و به روز داشته باشند و هم انگیزه، انرژی و امید به تحول و اثربخشی داشته باشند. 
مدیر ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در گام دوم،  به همراه معاونین و مدیران ستادی، به گلزار شهدای یاسوج رفت و ضمن زیارت قبور شهدا، با دو شهید جهادگر آرمیده در این گلزار تجدید بیعت کرد.
معتمدی در این آیین معنوی،  مکتب شهدا را چراغ راه مدیریتش در سنگر مقدس تولید و کشاورزی دانست و تاکید کرد: فرماندهان جنگ تحمیلی و یادگاران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی هستند که همواره ارشادات آنها را به کار خواهم گرفت‌.
وی افزود: به دنبال این هستم تا ترکیبی از تجارب پیشکسوتان جنگ و جهاد و نیروی جوانی و پرانرژی را با چاشنی تکنولوژی به روز و علمی به عنوان یک الگوی مدیریتی نهادینه کنیم تا در پایان مسئولیت خود قدمی به جلو رفته باشیم.
 معتمدی‌پور، در گام سوم و در حرکتی جالب با لغو همه دیدارهای تبریک و ملاقات‌های غیرضروری شخصا به اتاق تک تک کارمندان ستادی رفت و از نزدیک پای حرف‌های آنان نشست.
مدیر جدید جهاد کشاورزی که با صبر و حوصله به صحبت‌های همکارانش گوش می‌داد، روی انگیزه کاری و امید تاکید می‌کرد.
او همچنین در این دیدارها که یک نیم‌روز به طول انجامید، به صورت اتفاقی با ارباب‌رجوع‌ها رودرو می‌شد و صحبت‌ها، مشکلات و نارضایتی‌های آنان را می‌شنید و دستورات لازم را صادر می‌کرد.
معتمدی‌پور در پایان این دیدارها خاطرنشان کرد: همه معاونین، مدیران ستادی و مدیران مستقل برنامه‌ها، چالش‌ها و پیشنهادات خود را برای اداره واحد تحت مدیریت‌شان آماده کنند و در این هفته با هماهنگی حوزه ریاست به من تحویل دهند و از برنامه خود دفاع کنند.
سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بعد از آن در آیین باشکوه نماز جماعت همکاران جهادی شرکت کرد و بعد از آن در اتاق کارش پاسخگوی مراجعان شد و رسما کارش را در جهاد کشاورزی این استان شروع کرد.



نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
اولین کار جهادی عزل انقلابی شهرام عسکری می باشد.
India
هر روز بدتر از دیروز
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1