تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۴۳۰۴۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

همه محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است / مردم از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند 

۰
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش سنگین برف و باران، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته همه محورهای استان باز و تردد جریان دارد.
به گزارش کبنا از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از محور شبلیز_ زیلایی_ بردپهن در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به ورود سامانه‌های بارشی و  هشدارهای اداره‌کل هواشناسی و تاکید استاندار  همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران به حالت آماده‌باش درآمدند و ماشین‌های راهداری و پلیس راه در مسیر مستقر شدند.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سامانه بارشی گذشته راه ارتباطی ۱۲۰ روستا قطع شده بود که با همکاری همه دستگاه‌های متولی در مدت کوتاهی این مسیرها باز و تردد جریان داشت.
وی بیان کرد: در دو طرف محور روستایی شبلیز_ زیلایی_ بردپهن به دلیل طوفان شدید ۲۵ پایه برق سقوط کرده بود که شرکت توزیع نیروی برق با حضور به موقع این مشکل را رفع کرد.
وی بیان کرد: با ورود سامانه جدید بارشی به استان طی دو سه روز گذشته و بارش سنگین برف در اکثر محورهای مواصلاتی از جمله یاسوج_ بابامیدان، یاسوج_ شیراز، یاسوج_ سی‌سخت، قسمتی از یاسوج_ اصفهان و یاسوج_ کاکان_ اقلید دچار مشکل شدیم که با تلاش دستگاه‌های حوزه زیرساختی و مدیران کلی که پای کار بودند همه محورها باز و تردد جریان دارد.
 حاجی‌زاده با اشاره به بازدید از محور شبلیز_ زیلایی و بردپهن، گفت: این محور یکی از محورهای مهم روستایی و عشایری است و در منطقه سیاه کوه همواره بارش برف گزارش می‌شد که راهداری در مسیر حضور دارد و هم‌اکنون این مسیر باز است.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها پای کار هستند، گفت: در این بازدید از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواستیم سوخت‌رسانی به مناطق روستایی و عشایری را انجام دهد تا مردم برای تامین سوخت با مشکلی مواجه نشوند.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسئولان همواره در کنار مردم هستند، چند توصیه برای هموطنان و همشهریان داشت نخست اینکه از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند، دوم اینکه قبل از سفر با توجه به هشدارها و توصیه‌های هواشناسی تجهیزات ایمنی لازم به همراه داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1