تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۴۳۰۳۰
طی تفاهم نامه ای صورت گرفت

نصب ایستگاه هواشناسی تمام خودکار به زودی در شهرستان لنده+تصاویر

۰
کبنا ؛اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویر احمد در نظر دارد با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و اداره منابع طبیعی شهرستان لنده،ایستگاه هواشناسی تمام خودکار در لنده دایر کند.
به گزارش کبنا نیوز از لنده؛ مدیرکل هواشناسی استان امروز در لنده گفت: به همین منظور تفاهم نامه ای بین هواشناسی استان و اداره کل منابع طبیعی استان به نمایندگی از اداره منابع طبیعی شهرستان لنده و با حضور،همکاری و پیگیری های  فرماندار شهرستان لنده امضا شد.
دکتر رضا کاکاوند ادامه داد:بر اساس این تفاهم نامه اداره کل هواشناسی استان مصوب کرد که ایستگاه تمام خودکار هواشناسی را در اختیار منابع طبیعی شهرستان لنده قرار دهد تا در محوطه اداره نصب بشه.
وی افزود: به همین منظور زمینی در محوطه اداره منابع طبیعی شهرستان در نظر گرفته شد تا این ایستگاه در محوطه این اداره نصب بشه.
مدیر کل هواشناسی استان گفت: هدف از تاسیس این ایستگاه جمع آوری اطلاعات و داده های هواشناسی برای مقاصد مختلف هواشناسی از جمله کاربری های کشاورزی،بحث پیشگیری و اطلاع رسانی از مخاطرات جوی و آگاهی رسانی به عموم مردم از بابت وضعیت جوی شهرستان لنده برای مقاصد اقتصادی هست.
دکتر کاکاوند در پایان افزود: این ایستگاه از طرف سازمان هواشناسی کشور در راستای طرح توسعه شبکه های هواشناسی در زاگرس تحویل هواشناسی استان گردیده و هزینه تهیه آن یک میلیارد تومان بوده که علاوه بر خرید این دستگاه،هزینه بستر سازی و ایجاد پلتفرم هواشناسی هم توسط سازمان برنامه و بودجه استان تامین اعتبار شده و در اختیار هواشناسی استان قرار گرفته شد که انشالله با راه اندازی این ایستگاه بتوانیم اطلاعات جوی و پارامتر های مختلف جوی را در شهرستان لنده پایش کنیم و به صورت روزانه در اختیار مردم شهرستان لنده قرار دهیم.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

علی محمد
Iran, Islamic Republic of
درود و سپاس و عرض خسته نباشید به مدیر توانمند و معاونین محترمشان در جهت و راستای اهداف مورد نظر نسبت به ایجاد ایستگاه خودکار هواشناسی که یک امر واجب و بسیار مهم می‌باشد ...
ان شاءالله که موفق باشند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1