تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۴۲۹۸۲
کبنا گزارش می‌دهد

مراسم 9 دی ماه در دهدشت / اگر بارها در آتش بسوزیم، بار دیگری در تاریخ نمی‌نویسند، علی تنها ماند ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛مراسم بزرگداشت «9 دی» در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح روز (پنجشنبه 9 دی‌ماه 1400) همزمان با سراسر کشور، مراسم 9 دی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با حضور اقشار مختلف مردم در حسینه ثارالله دهدشت برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت در این مراسم، اظهار داشت: «امریکا و ترسوهای داخلی بدانند این انقلاب با ایستادگی ملت و هدایت‌های مقام معظم رهبری ادامه دارد.»
به گزارش کبنا، متن صحبت‌های وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت به شرح زیر است. ولایتمداری مرز حسینی بودن و یزیدی بودن است.
چرا، یکی مثل معاویه بن ابی‌سفیان؛ اهل ذلت، اهل لعن و نفرین می‌شود و دیگری یزید و از آن طرف یزید فرزندی به اسم معاویه دارد که بعد از اینکه به خلافت می‌رسد، مسلمانان و مومنان را جمع می‌کند و می‌گوید، ولایت و حکومت متعلق به فرزندان علی (ع) و فاطمه (س) است. علت در چیست؟ راز آن در ولایتمداری می‌باشد.
قبر معاویه محل دفن زباله اهل دمشق می‌شود. از آن طرف سردار شهید سلیمانی که رهبر فرزانه انقلاب آنچنان در نماز میتش گریه می‌کند و هنوز که هنوز است در هر سخنرانی از او نام می‌برد. رمزش در ولایتمداری است.
یکی از اصحاب پیامبر اسلام که 27 سال از عمر پربرکت پیامبر اسلام (ص) را درک کرده و از یاران امیر المومنین حضرت علی (ع) در جنگ بود؛ وقتی حضرت علی (ع) و معاویه مقابل هم قرار گرفتند، شک و تردید کرد و اتفاقات ناگوار افتاد. در فتنه 88، نیز خواص تردید و شک کردند و ایستادگی نکردند و هیچ اقدامی برای آگاه سازی جامعه هم انجام ندادند. و جامعه را به مسیر درست هدایت نکردند.
مقام معظم رهبری فرمودند؛ این خواص در روز بصیرت مردود شدند.
شخصی نزد معاویه رفت و از او سئوال کرد که آیا شما حق هستید یا علی بن ابی طالب، معاویه گفت؛ من حقم، من. آن شخص گفت: من روایتی از پیامبر (ص) شنیده‌ام که فرمود؛ حق و باطل وقتی در مقابل هم قرار گرفتند، ببینید که عمار در کدام لشکر است. من می‌بینم «عمار» در لشکر علی لشکر علی بن ابی طالب است. اینجا بود که معاویه می‌گوید؛ از کجا می دانی که عمار تا آخر در لشکر علی (ع) می‌ماند. تزلزل و عدم ولایتپذیری و نداشتن بصیرت و عدم تشخیص درست مسائل سیاسی این را به وجود می‌آورد که 27 سال در کنار پیامبر اسلام (ص) باشی و در نهایت در لشکر معاویه کشته شوی. وقتی بصیرت نباشد، ولایت پذیری و ولایتمداری نباشد، به عاقبت بدی دچار می‌شوی. «پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد.»
 بصیرت مهم است. اگر پسر پیامبر باشی، پسر «ولی» باشی. اگر اهل بصیرت و اهل ولایتمداری نباشی به بیراهه می‌روی. به بیراهه کشیده خواهی شد.



۴۰ میلیون نفر در انتخابات سال ۸۸ شرکت کردند. ۸۵ درصد پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و به جمهوری اسلامی رأی می‌دهند. به نظام اسلامی قدرت می‌بخشند به نظام اسلامی عزت می‌دهند. بعد فردی بلند می‌شود و می‌گوید؛ تقلب شده، تقلب، اسم رمز فتنه ۸۸ بود. چند ماه بعد از انتخابات چند نفر از این خواص مردود شده و رفوزه می‌آیند، می‌گویند؛ که ما باید یک کمیته صیانت از آرای مردم تشکیل بدهیم. شما؛ غلط کردید، شماهایی که زیر حرف‌هایتان زدید. آیا با رأی همین مردم انتخاب نشده‌اید. آیا مسئولیت‌ها را همین انتخابات به شما نداده بود. بعضی‌ها هنوز می گویند؛ در رابطه با این تردید داریم. عزیزم در بصیرت خود شک کن. چطور شد که هر بار انتخابات را شما برنده شده‌اید که ماه عسلش این وضعیت امروز و شرایط اقتصادی مملکت است.
 ساعت 10 و 30 دقیقه شب ۲۲ خرداد ۸۸ کسی می‌آید، کنفرانس خبری می‌گذارد، می‌گوید از تمام نقاط کشور به هم خبر داده‌اند که ما با رأی قابل توجه ای پیشتاز انتخاباتیم. شما قانون را نمی‌دانید، هنوز وقت انتخاباتِ تمام شده، شما قانون را نمی‌دانید که در روز رأی گیری تبلیغات ممنوع است. شما به اسم نخست وزیر امام (ره) در انتخابات شرکت نکرده‌اید، شما همان بی بصیرت‌هایی هستید که این وضعیت را در 8 سال گذشته به لحاظ اقتصادی و معیشت بر سر مردم آورده‌اید.

 بعضی‌ها فکر کردند جمهوری اسلامی گرجستانِ است،  جمهوری اسلامی اوکراین است. که با رنگ‌های مخملی به صحنه‌ها آمدند و فکر می‌کردند، می‌توانند سرنوشت گرجستان و اوکراین را در ایران عزیز رقم بزنند. نه خیر، در اوایل انقلاب بودیم که کشورهای متعددی جنگ را برما تحمیل کردند. امسال سلیمانی‌ها، پناهی‌ها، نیک محمدی‌ها، ایستادند، مقابله کردند. آن موقع جرأت نکردند به ما تعرضی کنند. ما یک وجب از خاکمان را به آنها ندادیم. امروز جمهوری اسلامی با افتخار فرمانده سپاهش اعلام می‌کند که اگر دشمن تعرضی بکند. از مبدأ، از زمین، از آسمان، از هوا، از هر کجایی که لازم باشد. هر کشوری که بخواهد دست از پا دراز کند، را نابود خواهیم کرد. این جمهوری اسلامیِ است.



امروز ما اراده می‌کنیم، نفتمان را به هر کشوری می‌فروشیم. کشتی‌هایمان، هر کجایی که بخواهند می‌روند. یک روزی در همین خلیج همیشه فارس اجازه نمی‌دادند، مردم کنار خلیج برای ماهیگیری هم بروند باید از آنها اجازه می‌گرفتیم. این جمهوری اسلامی است. این عزت ما است. این را کی به ما داد؟ انقلاب داد. امام (ره) داد. شهدا دادند. اهل بصیرت دادند. آن بسیجی که گفت جان می‌دهم تا امام گریه نکند. آن مادر شهیدی که که آمد و قاب عکس سه فرزند شهیدش را جلوی امام گذاشت. امام عظیمشان سرشان را پائین انداختند. مادر شهیدان گفت؛ من اینها را دادم تا اشک شما را نبینم. شانه‌ات نلرزد. ماهنوز آماده‌ایم. بغضی‌ها هنوز فکر می‌کنند قضیه تمام شده، نه خیر، واالله قسم؛ اگر از سرهای ما کوه بسازند. والله قسم اگر به قولاً ماها را  بسوزانند و هزار بار آتش بزنند دیگر در تاریخ یکبار دیگر نمی‌نویسند که یک «علی» دیگر تنها ماند.
امروز رویش‌های انقلاب از ریزش‌های انقلاب به شدت بیشتر است. امروز سربازان آماده برای دفاع از نظام اسلامی بسیار آمارشان بیشتر از آنهایی هست که فکر می‌کنند در هشت سال جنگ تحمیلی باید قطعنامه امضاء کنیم تا جنگ به پایان برسد. آن روزها بود که تفکر لیبرالیس ها قصد داشتند، نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند و امام خمینی (ره) فرمود؛ من نگران این غرب زدها و این شرق زده‌ها هستم. من نگران اینهایی هستم که سنگ آمریکا را به سینه می‌زنند. وقتی بصیرت نداشته باشی، مقابل ولی فقیه می‌ایستی.
حال آمریکا و ترسوهای داخلی بدانند این انقلاب با ایستادگی ملت و هدایت‌های مقام معظم رهبری ادامه دارد.


مراسم 9 دی ماه دهدشت

مراسم 9 دی ماه دهدشت

مراسم 9 دی ماه دهدشت




----------------------------------
خبرنگار: مریم افشون
نام شما

آدرس ايميل شما

ل
Iran, Islamic Republic of
بعدازچهل سال حتی قیمت یک عدد تخم مرغ پایین نیامد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1