تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۴۲۹۵۰
کبنا گزارش می دهد؛

آیین تودیع و معارفه رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد / تشکر ویژه تاج الدینی از تاجگردون / شرح ماجرای محکومیت تاج الدینی و کارشکنی سازمان امور اراضی

۰
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور هوشنگ محمدی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (9 دی ماه 1400)، آیین تودیع و معارفه رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
این آیین بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و به فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گرفته است، در حالی که خطر سویه جدید اُمیکرون بارها تذکر داده شده است و خود مسئولان بر رعایت فاصله گذاری های اجتماعی تأکید می کنند.
الیاس تاج الدینی رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در این آیین اظهار کرد: بنده زمانی که مدیر امور اراضی بودم، 10 نفر نیروی حجمی بصورت حقوقی باید بکارگیری می شد، در سال قبل از آن(1395)، بصورت شرکتی بکارگیری شدند. سال 96 تا برج دی ماه، مقاومت کردیم و گفتیم بصورت شرکتی باید قرارداد بسته شود، هیچ کدام از این عزیزان را نه وابستگی دارم و نه می شناسم.
وی گفت: سازمان امور اراضی ملزم کرد که قرارداد باید بصورت انفرادی باشد، الگوی قرارداد را فرستاد. من می دانستم که چه خبر است، اما من گفتم باید حتما قرارداد بصورت شرکتی باشد، نامه به رئیس سازمان نوشتم، تشکیل جلسه در معاونت توسعه شد، نماینده دیوان محاسبات در آن جلسه بود، با سازمان بازرسی بصورت تلفنی هماهنگ شد، اما باز هم من گفتم باید بصورت شرکتی باشد، اما در نهایت به دلیل آخر سال بودن کوتاه آمدم، قراردادی بستیم که حالت خادم و مخدوم نباشد.
وی گفت: عزیزان لطف کردند و گفتند استان کهگیلویه و بویراحمد با بقیه استان ها فرق دارد، گفتند چرا قرارداد را بصورت انفرادی بستید، قراردادی که ما بر اساس قرارداد تیپی که سازمان امور اراضی کشور نوشته بودیم، که کل کشور هم همین قرارداد را اجرا کردند.
تاج الدینی گفت: اما متأسفانه ما را نادیده گرفتند، باز هم از قوه قضاییه، سازمان بازرسی و دستگاه های نظارتی تشکر می کنم، عده ای دوست دارند این موضوع را یادآوری کنند، اینجا گفتم که موضوع روشن شود، چون شاید مجال دیگری برای روشنگری نباشد.
تاج الدینی اظهار کرد: از روحانیت معظم، حاج ظهرابی تشکر می کنم، اگر نظم و انضباطی بود از این عزیزان یاد گرفتیم.
وی گفت: از آیت الله ملک حسینی تقدیر و تشکر ویژه دارم، از آیت الله حسینی تشکر می کنم، از وزیران مهندس حجتی، دکتر کشاورز، دکتر خاوازی، دکتر ساداتی نژاد، از استانداران عزیز جناب آقای دکتر خادمی، دکتر احمدی، دکتر کلانتری، آقای احمدزاده تشکر می کنم.
تاج الدینی گفت: از نمایندگان بزرگواری که کمک بسیار زیادی به بخش کشاورزی کردند تشکر می کنم، آقای دکتر تاجگردون انصافا کمک کردند، ایشان در اعتبارات ملی و استانی که به بخش کشاورزی تزریق می شد، کمک بسیاری کردند.
وی گفت: از سردار هاشمی، حاج زارع پور، حاج موحد، آقای حسینی و آقای روشنفکر تشکر می کنم.
تاج الدینی بیان کرد: در هر زمینه ای که به بن بست می رسیدیم مدیران، آقای صمیمی، گوهرگانی، حاجی زاده کمک می کردند.
رئیس کل پیشین این سازمان اظهار کرد: شرمنده کشاورزان و مردم عزیز هستم. تقدیرهای زیادی از سوی مردم به بنده صورت گرفت.
تاج الدینی گفت: خوشحالم که ریاست این سازمان به آقای معتمدی پور سپرده شد، ایشان از ابتدا در جهاد کشاورزی رشد کرده و مدارج خوبی را طی کرده، پیشرفت خوبی داشت. از همه مدیران و همکاران تشکر می کنم.
سید علی معتمدی‌پور رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: مبنی هر کاری به وِیژه کار مدیریتی، انسانیت است و این به عنوان یک اصل اساسی در دستور کارم قرار می گیرد.
معتمدی پور اظهار کرد: از تمام متخصصین هر بخش استفاده می شود. به ویژه از نیروهای  کیفی، پای کار، علمی و حتی نیروهای که به هر نحوی به حاشیه کشیده شده اند استفاده می شود.
وی بیان کرد: هیچ عهد اخوتی با کسی نبسته ایم. هیچ پیش فرضی برای همکاری با فرد خاصی نداریم. از تمام کسانی که می خواهند همکاری کنند، بهره می بریم.
کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین به جایگاه ویژه سازمان جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: وزارت جهاد مادر تولید در کشور است.
وی در ادامه به نامگذاری سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری گریزی زد و بیان کرد: مقام معظم رهبری خیلی هوشمندانه و مدبرانه سال‌های اخیر را در راستای تقویت تولید و اقتصاد نامگذاری کرد و لذا باید سازمانی همچون سازمان جهاد کشاورزی که نقش بسزایی در تولید دارد، را تقویت کنیم.
حاجی زاده گفت: اگر می‌خواهیم کشاورزی را در این استان رونق دهیم باید حتماً به زیر ساخت‌ها توجه شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: در این استان آنقدر محرومیت‌ها زیاد است که توجه جدی به زیرساخت‌های کشاورزی ضرورت دارد.
وی افزود: منطقه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند قطب صادرات مرکبات کشاورزی باشد و باید تکنولوژی‌های روز را برای توسعه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد به کار بگیریم.
حاجی زاده گفت: در بخش‌های از کشاورزی توسعه نامتوازن را شاهد بودیم که دلیل آن هم عدم توجه به طرح آمایش سرزمینی بوده است.
این مسئول کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید کشاورزی در این استان ویژه حمایت شود، اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور در نظر گرفته شده است و پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار بگیرد.
وی به پروژه‌های کشاورزی در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد اشاره کرد و گفت: باید منطقه محروم چاروسا و دیشموک به دلیل قابلیت‌ها و ظرفیت‌های که در حوزه کشاورزی دارند، مورد توجه قرار بگیرد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت بویر احمد
هورامان
Iran, Islamic Republic of
هیچ و قت هیچ زمانی شایسته سالاری نبوده و نخواهد بود چه اصولگرا و چه اصلاحات هر دو. دو لبه قبچی برای قطع حزب مخالف بوده و کارایی دیگری ندارد
Iran, Islamic Republic of
تشکر و همه کرد تاج هم یکی از اونها خدایا ده بسه
Romania
اولین نفر شهرام عسکری را عزل بفرمایید
منصف
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا فنی ترین و پرکارترین فرد مهندس شهرام عسکری هست.خداییش منصف باشید.
باوی
Iran, Islamic Republic of
//خودتو بگیر
هر چه مثل پروانه دور مدیر کل بال بال بزنی فایده نداره.شما نیروی دولت اصلاحات هستی
Iran, Islamic Republic of
خب همه چی گل بلبل هست، همه تقدیر و تشکر، همه چی عالی، همه راضی،
دهدشت
Romania
به مرتضی علی لیاقت نداره که رئیس یک نمایندگی باشه..کاملا میشناسمش.. .دوم دو کلمه بلد نیست حرف بزنه...تخصص بکنار....آینده همه چیو روشن میکنه...
لوداب
Iran, Islamic Republic of
این یکی هم موحد....روشنفکرکجایی
استان محروم
Iran, Islamic Republic of
فقط جمع بشید و عکس بگیرید تمام پشت میز جای گرم نشستید هیچ هم بارتون نیست
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب معتمدی اولا اگر نمایندگان کمک شما یا هر مدیر دیگری نکنند ۶ماهه سقوط می کند در ثانی آقای موحد همین دور هم به سختی می گذروند ، بنابراین جو گیر نشو تعامل داشته باش مثل تاج الدینی که چقدر مودبانه در این وقت تودیع هم حرمت بزرگان استان را بر شمرد . .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا مدیرکل منابع طبیعی رو تغییر نمیدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به موحد بگه بابا مگه فقط طایفه های دهدشت سید و طیبی هستن فقط....خداییش دشمن زیاری کجا این دوره قراره داره که حتی یه مدیر در این دوره نداره....موحد مواظب باش که زود دوباره نیاز به رای داری
دهدشت انتقام
Iran, Islamic Republic of
تبریک به موحد سادات طولیان بعد شعار دادی توانتخابات ک ثلاث وبوراحمد نمیکنه بسیار کار خوبی میکنی لعنت به ما ک گول خوردیم
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
هیچ شایسته سالاری توی این سازمان تا حالا ندیدم حالا این هم نماینده ها که خیلی راحت با هم معامله میکنند
هیچ فرقی نداره باز هم گرمسیری
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
به امید روزی که آرام هم تغییر کند ، و دارایی هم آزاد گردد..
Iran, Islamic Republic of
بدون شک یکی از معدود متخصصین خستگی ناپذیر این سازمان مهندس عسکری هستند که تلاش های صادقانه و شبانه روزی ایشان نوید بخش آینده ای روشن برای کشاورزان و سازمان خواهد بود .
علوم دام
United States
باز هم دهدشتی چه اصول گرا چه اصلاح طلب بویر احمد هم باید سیل من دسشو کنن تا کی ای خدا
غیرتی
Iran, Islamic Republic of
خدایا تا کی این نمایندگان ما باید ننگ بار ماکنندتا کی باید زیرسلطه باشیم/دنیارا آب ببره توراخواب میبره
کجایی
Germany
همه از اولویت برنامه های کشاورزی در کهگیلویه و گچساران صحبت کردید حرفی از بویراحمد و دنا و بقیه شهرستانها نشد گویا بویراحمد و دنا وجود نداد،
احسنت بر این درایت!! به قول معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست.
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1