تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۴۲۲۵۸
در سفری یک روزه؛

بازدید رئیس دانشگاه یاسوج از دانشکده صنعت و معدن چرام

۰
کبنا ؛مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام در دیدار و گفتگوی رییس دانشگاه یاسوج با امام جمعه و مسئولان شهرستان چرام بررسی شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این دیدار و بازدید یک روزه، مشکلات و نیازمندی های زیر ساختی، عمرانی، آموزشی و دانشجویی دانشکده صنعت و معدن چرام مورد بررسی قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، کرمی در راستای سیاست هم اندیشی و بررسی مشکلات دانشکده های اقماری دانشگاه یاسوج در تاریخ 1400/9/14 در دانشکده ی صنعت و معدن چرام حاضر و از نزدیک با مشکلات این دانشکده آشنا شد.
رییس دانشگاه یاسوج در روزهای نخست کاری خود اعلام کرده بود که دانشکده صنعت و معدن چرام در شرف تعطیلی است به همین خاطر و به منظور جلب حمایت مسئولین شهرستان با امام جمعه ی این شهرستان و مسئولین اجرایی ( معاونت فرمانداری، معاونت شهرداری و یکی از اعضای شورای شهر چرام) جلسه ی مشترک برگزار تا ضمن بیان و تحلیل شرایط موجود دانشکده از مسئولین شهرستانی برای همه صدایی و تلاش مشترک کمک بگیرد .
در این سفر یک روزه رییس دانشگاه یاسوج ضمن بازدید میدانی از وضعیت عمرانی و فضاهای آموزشی دانشکده، مشکلات آن را به راهبردهای کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم و در دستور کار قرار داد.
کرمی در حاشیه ی این بازدید با اعضای هیات علمی و نیروهای شرکتی، دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.
در پایان این سفر یک روزه،  قرار شد مطالب و مشکلات بررسی شده طی مکاتبه ی مکتوب و اولویت بندی شده به رییس دانشگاه منعکس شود .


 
نام شما

آدرس ايميل شما

عمده جمعیت دانشجویان دهه 60 های بودند الان دیگه جمعیت کم شده
وطن
Romania
آقای دکتر کرمی شخصی باید مدیریت دانشگاه صنعت معدن چرام را بعهده بگیره که با تمامی ارگان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی تعامل داشته باشد مثل دکتر بهشاد، متأسفانه آقای سروش فر هیچ گونه تجربه و تعامل و مدیریتی ندارد
Iran, Islamic Republic of
دانشکده چرام برای چه بود ؟آیا به اهدافش رسید؟بودجه بیت المال الکی آنجا هدر می رود بعد می گویند بودجه نداریم.بجای اینقدر هدر دادن پول ملت می آمدید چند کارخانه صنایع مورد نیاز شهر می زدید تا چند جوانی سر کار روند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1