کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفری یک روزه؛

بازدید رئیس دانشگاه یاسوج از دانشکده صنعت و معدن چرام

20 آذر 1400 ساعت 12:05

مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام در دیدار و گفتگوی رییس دانشگاه یاسوج با امام جمعه و مسئولان شهرستان چرام بررسی شد.


مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام در دیدار و گفتگوی رییس دانشگاه یاسوج با امام جمعه و مسئولان شهرستان چرام بررسی شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در این دیدار و بازدید یک روزه، مشکلات و نیازمندی های زیر ساختی، عمرانی، آموزشی و دانشجویی دانشکده صنعت و معدن چرام مورد بررسی قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، کرمی در راستای سیاست هم اندیشی و بررسی مشکلات دانشکده های اقماری دانشگاه یاسوج در تاریخ 1400/9/14 در دانشکده ی صنعت و معدن چرام حاضر و از نزدیک با مشکلات این دانشکده آشنا شد.
رییس دانشگاه یاسوج در روزهای نخست کاری خود اعلام کرده بود که دانشکده صنعت و معدن چرام در شرف تعطیلی است به همین خاطر و به منظور جلب حمایت مسئولین شهرستان با امام جمعه ی این شهرستان و مسئولین اجرایی ( معاونت فرمانداری، معاونت شهرداری و یکی از اعضای شورای شهر چرام) جلسه ی مشترک برگزار تا ضمن بیان و تحلیل شرایط موجود دانشکده از مسئولین شهرستانی برای همه صدایی و تلاش مشترک کمک بگیرد .
در این سفر یک روزه رییس دانشگاه یاسوج ضمن بازدید میدانی از وضعیت عمرانی و فضاهای آموزشی دانشکده، مشکلات آن را به راهبردهای کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم و در دستور کار قرار داد.
کرمی در حاشیه ی این بازدید با اعضای هیات علمی و نیروهای شرکتی، دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.
در پایان این سفر یک روزه،  قرار شد مطالب و مشکلات بررسی شده طی مکاتبه ی مکتوب و اولویت بندی شده به رییس دانشگاه منعکس شود .


 


کد مطلب: 442258

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442258/2/بازدید-رئیس-دانشگاه-یاسوج-دانشکده-صنعت-معدن-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1