تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۴۲۱۳۰
کبنا گزارش می دهد؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در معارفه فرماندار جدید باشت: باید به هر قوم، مردم و جناحی خدمت کنید

۰
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم (سید مسعود حسینی) و جدید (نادر گرامی) شهرستان باشت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، امام جمعه شهرستان باشت برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از باشت، امروز چهارشنبه (17 آذرماه 1400) استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به سخنرانی پرداخته و گفت: انتظار این است که در همه زمینه ها بتوانیم رشد کنیم، مردم ما مستحق خدمت هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر روی «آبرسانی به دشت باشت» تأکید کرده و گفت: انتظار هست زمین های دشت حاصلخیز باشت آبرسانی شود و کشاورزی در این منطقه توسعه بیابد.
احمدزاده بیان کرد: کارهای زیادی انجام گرفته، آقای حسینی فرماندار باشت در حدی که امکانات در اختیار داشته است کار کرده، به مردم خدمت کرده است، قدردان زحمت های فرماندار باشت و روسای ادارات این شهرستان هستم.
وی گفت: ولی با تغییر دولت و تغییر بینش و وعده های جدید، تغییر دولت ها و مدیران به معنای این است که مردم به خواسته های جدیدی رأی می دهند تا وعده ها انجام گیرد و محقق شود.
احمدزاده با بیان اینکه «جابجایی در دولت ها عادی است و به معنای این نیست که مدیران کارآمد نیستند» اظهار کرد: باید مسئولین و مدیرانی کار را در دست بگیرند که همسوی با دولت باشند تا دولت بتواند وعده های خود را محقق کند.
وی گفت: اقای گرامی فرزند همین منطقه است و مثل فرماندار قبل، ایشان نیز دوست دارد برای مردم صادقانه کار کند، وعده دولت فعلی «عدالت محوری» است و آیت الله رئیسی قاضی عادل هستند.
احمدزاده با اظهار اینکه «خدمت عام است و متعلق به همه است» بیان کرد: شما هممسو با دولت هستید، ولی حق ندارید فقط به مردمی خدمت کنید که همسو با شما هستند. باید به هر قوم، مردم و جناحی خدمت کنید و انتظارم این است که حتی اگر افرادی را می شناسید که با شما همسویی فکری ندارند بیشتر کار کنید. مردم نباید از دولت ناامید شوند، خدمت را جدی بگیرید.
احمدزاده با بیان اینکه «یکی از وعده های دولت پاکدستی است» گفت: افرادی را به خدمت بگیرید که پاکدست باشند، افرادی مدیر شوند که اهل خیانت به مردم نباشند، بودجه ای که در دست من و شما است متعلق به این مردم است، بودجه را در راهی خرج کنیم که مشکلات مردم برداشته شود.
وی گفت: شغل ایجاد کنید، برخی از مشاغل بخش خصوصی پایدارتر هستند، از فرماندار می خواهم که زمینه های اشتغال پایدار را با «کسب و کار» فراهم کنند، مراکز اقتصادی ایجاد شود و مراکز پر رونق اقتصادی ایجاد شود، مناظر زیادی در اطراف باشت برای گردشگری وجود دارد، مناظری ایجاد کنید و جذب گردشگر داشته باشید.
وی گفت: طرح های آبرسانی به دشت باشت پیگیری شود و موجب توسعه کشاورزی در این منطقه شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1