تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۴۱۷۹۵
کبنا گزارش می دهد

به مناسبت هفته بسیج؛ نشست بصیرتی-سیاسی و روشنگری حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر لوداب برگزار شد+عکس

۰
کبنا ؛به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر ،نشست بصیرتی تحت عنوان بسیج ، بصیرت ، دفاع و امنیت با حضور دانش آموز دختر در نماز خانه مدرسه دخترانه الزهرا بخش لوداب برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب؛ به مناسب هفته بسیج ، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش لوداب نشستی بصیرتی و سیاسی و روشنگری  در نماز خانه مدرسه دخترانه الزهرا بخش لوداب برگزار کردند.
در این نشست که با حضور دانش آموزان دختر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش لوداب برگزار شد.
سرهنگ پاسدار فیاض پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش لوداب در این نشست به عنوان سخنران گفت؛ بسیجی یک تفکر است و هر کسی به اسلام و انقلاب و ارزش های الهی و تعالیم انبیاء عمل کند، بسیجی است.
فیاض پور با تشریح ویژگی های بسیج تصریح کرد: اقشار مختلف مردم باید در هر سنگری که هستند باید دارای بصیرت باشند، چرا که حفاظت از ارزش های اسلامی نیازمند داشتن بصیرت و آگاهی است.
فرمانده حوزه مالک اشتر  همچنین بسیج را مانند لوکوموتیو پیش برنده و پیش رونده است، تاکید کرد: بسیجی ابتدا باید خودش عمل کرده و سپس امربه معروف و نهی از منکر کند تا به الگویی برای جامعه تبدیل شود.
وی عنوان کرد: ملت ایران آگاه است و غاطبه مردم دارای تفکر و روحیه بسیجی هستند و باید این روحیه را حفظ و تقویت کنیم تا انقلاب اسلامی را با عزت و عظمت به سرمنزل مقصود برسانیم.
ایشان گفتند؛ امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و از خود گذشتگی جوانان پاک و غیرتمند ایران اسلامی از ابتدای نهضت حضرت امام تا کنون بوده است و باید قدر دان این رشادتها باشیم.
وی تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: این فرهنگ متعالی باید در بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی بیش از پیش تبیین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1