تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۴۱۶۱۶
در نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده مجلس مطرح شد

روشنفکر: 11 سال پیش معترضان فعلی سد تنگ سرخ کجا بودند؛ اگر الان می‌خواستند سد تنگ سرخ را کلنگ‌زنی کنند، بنده مخالف آن بودم / حاضر نیستم بخاطر حفظ صندلی دست به هر اقدامی بزنم / دهراب پور: نه پول داشتید و نه ثروت و نه از ظرفیت مدیران استفاده کردید / نسبت به آبرسانی اراضی عشایر گچساران اقدام شود

۲
کبنا ؛نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج،  شامگاه سه شنبه ( 2 آذر ماه ۱۴۰۰) نشست صمیمی هیئت رئیسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد و در این نشست  حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این نشست، اظهار داشت: شکل‌گیری شورای وحدت تراوش افکار جامعتین کشور است، فلسفه شکل گیری شورای وحدت پاسخی به اشکالات حاکم بر جریانات سیاسی بوده‌ است.
وی افزود: شورای وحدت تنها تشکلی است که خود را محدود به انتخابات نکرد و فعالیت خود را بعد از انتخابات نیز ادامه داد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: از آغاز هم امام فرمودند که ما با وحدت به پیروزی رسیدیم و شورای وحدت در حال پیاده‌سازی بیانات امام راحل در جامعه است.
وی بیان کرد: اگر جایی مشاهده کردید که خطایی از ما سر زده و از آرمان‌های انقلاب فاصله‌ای ایجاد شده به بنده به عنوان خادم مردم تذکر دهید و پاسخ بخواهید.
روشنفکر گفت: انتظار دارم از شورای وحدت که با افرادی که خود را انقلابی می‌دانند و دیگران را از قطار انقلاب پیاده می‌کنند، برخورد شود.
وی به معضلات از جمله بیکاری، اشتغال، طلاق در استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی زد و خطاب به مسئولان و سیاسیون در استان افزود: بجای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تلاش کنید تا این معضلات رفع شود.
روشنفکر به حمایت از انتخاب ۲۰ نفر از مدیر و معاون در ادارات دولتی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در طی مدت سپری شده از نمایندگی خود پرداخت و گفت: از این تعداد 7 نفر در انتخابات مخالف بنده بودند و تعداد 9 نفر از این افراد از خانواده شهدا بودند.
وی افزود: برای اولین بار است که با تمام مشکلات و تحریم‌های حاکم بر کشور توانستیم با حضور در تلفیق مجلس رشد ۲۰۰ درصدی در بودجه سال‌جاری نسبت به سال گذشته را محقق کنیم.
مهدی روشنفکر خاطرنشان کرد: این رشد بودجه جدای از تخصیص اعتبارات دیگر نظیر اختصاص ۱۴۵ میلیارد تومان به گاز زیلایی، صد میلیارد تومان به سد سقاوه و ۳۰۰ میلیارد تومان به زلزله سی‌سخت و از این جمله می‌باشد.
وی به سد تنگ سرخ گریزی زد و افزود: در احداث سد تنگ سرخ اسناد موجود است، مطالعات در دهه هفتاد بوده و در ادامه سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۴ مطالعات آغاز شد و در ۱۱ سال پیش کلنگ‌زنی شد و ۶۰۰ هکتار از اراضی تسخیر شد.
روشنفکر بیان کرد: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار به این سد اختصاص داده شد و در طول این ۱۱ سال گذشته تنها ۱۵ درصد پیشرفت داشته و در یکسال گذشته این رشد به قریب ۴۰ درصد رسیده است.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ابراز داشت: در زمان شروع بکار در 11 سال پیش معترضان فعلی سد تنگ سرخ کجا بودند، حالا که در اجرای این سد هزینه شده‌ است و مبلمان منطقه زیبای اجرای سد بهم ریخته است از خواب خرگوشی بیدار شده و بنای اعتراض را گذاشته‌اند.
روشنفکر این نکته را گفت که اگر الان می‌خواستند سد تنگ سرخ یاسوج را کلنگ‌زنی کنند بنده مخالف آن بودم.
وی افزود: استان ما بیش از 10 درصد آب‌های روان را دارد، این موضوع به عنوان یک پتانسیل در استان موجود است و باید از آن استفاده بهینه شود.
وی به همسان‌سازی حقوق کارکنان دو وزارت علوم و بهداشت که شرایط مشابه دارند اشاره کرد و افزود: با پیشنهاد بنده این موضوع در مجلس مصوب و اجرایی شد.
روشنفکر گفت: عبور از مرزها ایده بنده است و دنبال انتخاب مدیران انتخاباتی نیستم و حاضر نیستم بخاطر حفظ صندلی دست به هر اقدامی بزنم.
وی افزود: شعار آقای رئیسی فرا جناحی بود و معتقدم از جناح مخالف اگر فرد توانمند، متعهد به آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه حضور دارد از چنین ظرفیتی نیز باید استفاده شود.
به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست برخی از حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف استان و کشور پرداختند که کیان دهرابپور از فعالین سیاسی اصولگرا و عضو شورای وحدت خطاب به مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نه جریان سیاسی خاصی پشت سرتان بود، نه پول داشتید و نه ثروت و نه از ظرفیت مدیران استفاده کردید، شما از اهرم و ظرفیت مردم استفاده کردید و پیروز انتخابات شدید.
وی افزود: این انتظار از شما به عنوان نماینده مردم می‌رود که در قبال موضوعات مختلف جامعه و مردم توجه لازم را داشته باشید.
دهراب پور گفت: بی‌عدالتی در جامعه وجود دارد و می‌طلبد که در راستای اجرای عدالت اجتماعی امثال شما به عنوان مسئول استفاده کنید.
وی بیان کرد: سیاه سفید کردن، این طرفی و آن طرفی کردن، چپ و راست کردن زمینه به وجود آمدن بی‌عدالتی است.
دهراب پور خاطرنشان کرد: از دولت قبلی برخی مدیران کارآمد هستند و بسیاری هم هستند که در ناکارآمدی همچنان دنبال باقی‌ماندن در پست هستند.
وی افزود: بیماری کرونا تبعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه داشته است و باید برای حل این معضل به شناخت ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بپردازیم.
کیان دهرابپور افزود: شنیده‌ها حاکی از آن است که هیئت مدیره کارخانه قند یاسوج غیر بومی هستند، مدیران غیر بومی نمی‌توانند درد مردم را بفهمد، در این موضوع به نیروهای دست‌پاک، متعهد و انقلابی نیاز داریم.
وی یکی از معضلات اساسی بر سر راه سرمایه‌گذاری را عدم وجود راه‌های ارتباطی استاندارد در استان دانست و گفت: وقتی مسیرهای ارتباطی نامطلوب باشد قطعاً سرمایه‌گذار از فعالیت منصرف و با یک خاطره تلخ ترک استان می‌کنند.
حبیب‌الله پیشوا وکیل پایه یک دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با ذکر خاطره‌ای از حضورشان در جبهه با شهید قباد روشنفکر برادر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شما یادگار شهید روشنفکر هستید و مکلف به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستید.
وی افزود: من به این نتیجه رسیدم که دعاوی بین سیاسیون به خاطر قدرت و یک معضل است و دنبال کار خدایی نیستند، همه این دعواهای زرگری بخاطر قدرت است.
وی با اشاره به مراسم تشییع خواننده محلی مرحوم سجاد رزمجویی و تأکید بر آسیب شناسی در مسائل فرهنگی و اجتماعی افزود: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دچار گسل‌های زیادی شده‌اند و در کنار این گسل‌ها، گسل‌های طایفه‌ای و قومی بسیار خطرناک است.
پیشوا گفت: در طول این چهل سال تمام امور زیربنایی و کارها در استان نه بخاطر منافع مردم بلکه تحت شعاع مسائل سیاسی پیش رفته و موفق نبوده‌ایم.
پیشوا خاطرنشان کرد: امروز نیاز به یک شخصیت بزرگ علمی و کاریزما داریم که بتواند این مسائل را مدیریت کند و این خلأ احساس می‌شود که با حضور شخصیتی چون نماینده ولی‌فقیه در استان قابل جبران است.
حسن‌زاده نماینده غلام‌محمد زارعی در شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دوره دکتر احمدی نژاد دوره طلایی بود، برای مدیریت به تهران رفتیم که در خود استان جلوگیری کردند و الان نباید بر روشنفکر خرده بگیریم.
مشکل ما نادیده گرفتن دوستان است و همه ما در به وجود آمدن چنین وضعیتی مقصر هستیم.
وی افزود: عشایر ما در گچساران شش هزار هکتار زمین دارند و دشت تشنه است، حالا که از سهم نفت هیچ چیزی عاید عشایر نشده است نسبت به آبرسانی این اراضی اقدام شود تا شاهد رونق کشاورزی و اشتغال باشیم.
محمد دانشی نسب عضو شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماینده مردم باید انقلابی باشد و انقلابی بماند، همه شما را سنجش می‌کنند و عملکرد شما مشهود است.
وی افزود: حضور در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس و تلاش برای حل مشکلات نشان داده که شما عملکرد قابل قبول و بسیار خوبی داشته‌اید.
دانشی نسب گفت: مدیران باید جهادی باشند و باید از حضور مدیران پروازی در پست‌های کلیدی پرهیز شود، وقتی مدیر در منطقه حضور نداشته‌باشد قطعاً نمی‌تواند در حل معضلات موفق باشد.
رئیس شورای وحدت شهرستان بویراحمد گفت: موافقت شما در انتخاب یکی از اعضای شورای وحدت به عنوان مدیر یکی از دستگاه‌ها که در انتخابات مخالف شما بوده، نشان از استفاده از همه ظرفیت‌ها دارد، انتظار داریم این رفتار از شما ادامه داشته باشد.
زاهدیان عضو شورای وحدت با اشاره به تشکیل کمیته شناخت مزایای استان گفت: تعامل بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استفاده از نیروهای متخصص در وزارتخانه‌ها باعث می‌شود پیگیری مشکلات در استان تسریع پیدا کند.
وی بر چانه زنی برای جذب حداکثری بودجه برای استان تأکید کرد و افزود: دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای توسعه استان، دعوت از وزرا جهت شناخت ظرفیت‌ها و مشکلات استان، بکارگیری از ظرفیت بانوان و جوانان در پست‌های کلیدی و مدیریتی مورد توجه باشد چرا که در این زمینه در استان بی‌عدالتی موج می‌زند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر فرکودید که از شنا بپرسیم تا پاسخ بدهید ب عنوان خادم ملت؟
بفرمایید عملکردتان در این ۲ سالی ک نماینده بودید چه بوده است؟
چند نیرو در اموزش پرورش و علوم پزشکی توسط شما و نزدیکانتان بکارگیری شده است؟
معاونت درمان و بیمارستان هارا چ کسی اداره میکند؟
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه /بخاطر پست و مقام هر روز یه سمت می‌چرخه
همه منظورش اینه که به من پست بدین
والله توانایی مدیریت یه مدرسه رو نداره
انقلابی هیچوقت خودش دنبال پست نمیره
چهل سال برادرت برا مردم چکار کرد

هرکی جای شما بود شبانه روز دنبال عفو و بخشش بود
خدا به فریادتون برسه
Iran, Islamic Republic of
۴۰ سال گذشته ثمره عملکرد شماها است . مگه غیر از شما و دوستان دیگرتان که با تابلوی مغازه داری دیگری دل مردم را خون کردید ، کس دیگری مسئول بود ؟
از مردم عذر خواهی کنید و در درگاه خداوند توبه . بروید به املاک و سرمایه هایه تان در خیابان های .... یاسوج و .... برسید .
تمام جملات این آقایان را بنگرید دغدغه شان چیست ؟؟؟
حق
Iran, Islamic Republic of
جه جالبه ا- اقای دهراب پور اینکه هر وقت هر طرف سنگین تر بری فایده نداره 2- این چه شورای وحدتیه که اعلام میکنه از رییسی حمایت میکنم ولی اعضاش می بینی یک دفع میشن ریس ستاد دیگری 3- رییس برنامه بودجه میگه افزایش بودجه 50 درصد نماینده میگه 200 درصد حرف کی را باور کمنیم 4- در خصوص انتخاب مدیران مثل اموزش وپرورش شهرستان5- همسان ستزی پیشنهاد دولت بوده 6- مردم اینقدر اطلاعات دارن که-------
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
یقه خود را برای عشایر گچساران پاره می‌کنند. البته منظور فقط عشایر بویراحمد است .
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر گول اینها را نخور اگه توجه کنی وسوابق بررسی کنی اینها موضع ثابتی نداشتن
شاهد روزگار
Romania
جالبترین قیمت جلسه:
حضور نماینده‌ی غلام محمد زارعی!!!؟؟؟
زارع در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ از محسن رضایی حمایت کرد بعد در ستاد ولایتی رفت و سخنرانی کرد و نامه ی مخالفت با حضور مرحوم هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری را امضاء کرد؟؟؟!!!!

زارع در سال ۲۳۹۶ با شدت و حدت برای حسن روحانی سخنرانی کرد و برایش سنگ تمام گذاشت
زارع در سال ۱۴۰۰ با شدت و حدت تمام برای سید ابراهیم رییسی سخنرانی کرد و ......

مملکتی که سیاسیون تصمیم گیر آن چنین روحیاتی دارند انتظار دارید به چه سرانجامی برسد؟
Iran, Islamic Republic of
....چطوره اقای روشنفکر
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
باید از دکتر کیان دهراب پور به عنوان یکی از مدیران استفاده شود
آگاهی
Iran, Islamic Republic of
این کامنتا جز برادران. هیچکسی نیست چراکه کسی دلخوشی نداره که ...
مردم خودشون همه چی رو می‌فهمن
لطفا نقش بازی نکنید و با عناوین مختلف برا خودتون کامنت نزارید

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
Iran, Islamic Republic of
/ مدیریت کیان دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
اقای دهراب پور کاملا درست گفتند فقط خدا و مردم با روشنفکر بودند
برگردید به گذشته
Iran, Islamic Republic of
با سلام. آقای دهراب پور از گزینه هایی بود که قرار بود بشه نامزد نماینده مجلس حالا اگه قرار باشه بشه مدیر روشنفکر باید دیگه بدونه که تاریخ انقضا اش برای همیشه در ۱۴۰۲ تموم میشه
منصف
Iran, Islamic Republic of
وقتی که قراره وظیفه نماینده گان با دولت تداخل کنه و امثال روشنفکر به جای قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون دنبال انتخاب مدیران دستگاه های دولتی باشن دیگه مدیری که توسط نمایندگان انتخاب بشه حتی در هزینه کرد اعتبارات هم باید با اجازه نمایندگان باشه در راستای انتخابات آینده مجلس در ثانی انتخاب مدیران توسط آقای روشنفکر و سایر نمایندگان مجلس دقیقا تعارض داره با سخنان رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه اي که نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به جد به استاندار تذکر دادند
Romania
صندلی گراها تمامی مشکلات ناشی از شما ها است.
115
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی رو هم ده هزار رای دارین
وحدت
Iran, Islamic Republic of
این جلسه بخاطر پست علی اکبری تبار تشکیل شده است وبس
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی این عده کی هستند
جلسه چاپلوسان و منم منم بگید بهتر هست تا اصول گرایان
Iran, Islamic Republic of
افرین به کیان دهراب پور با نظراتش
Iran, Islamic Republic of
جالبه خودشون برا خودشون کامنت گذاشتن
رفیع
Iran, Islamic Republic of
خودشون برا خودشان کامنت میزارن
مردم رو چی فرض کردی دکتررررر
خخخ
Iran, Islamic Republic of
همین چند نفرهیچ ثباتی ندارن هرجا لنگه ترازو گرانتراست میپرن همان طرف این شورای دوازده نفره چه دسترنجی وچه کارآمدی برای مردم دارن هرهفته به میزبانی وپذیرایی هنگفت اما بدون دستاورد
Iran, Islamic Republic of
سد تنگ سرخ فاجعه زیست محیطی به بار می آورد و استان کهگیلویه و بویراحمد نه برای کشاورزی و نه برای تامین آب شرب به این سد نیاز ندارد. بلکه احداث این سد کشاورزی و آب شرب را از ابتدای رودخانه بشار تا انتهای آن که از بخش های سادات محمودی و زیلایی می گذرد دچار بحران می کند چرا که در طول این مسیر رودخانه بشار است که کشاورزی در حد تامین برنج خانواده ها و همچین چاه های کنار رودخانه برای تامین آب روستا انجام می گیرد. با آب گیری این سد مخوف و ویرانگر یاسوج زیبا شریان اصلی خود که رودخانه بشار است را دست خواهد داد. این جمله که " اگر در ابتدا احداث سد بودم مخالف بودم ولی الان هزینه شده و موافقم" کاملا غیر منطقی و غیر عقلانی است. کار اشتباه را هر وقت جلوگیری کنی سود دارد. به قول معروف "ضرر را هر وقت جلوش رو بگیری نفع است". غیرت به خرج بدهید و از احداث این سد جلوگیری کنید از سرنوشت خوزستان و زاینده رود درس بگیرید.
خودمانی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی با اون همه بدو بیراه و تهمت و ناحقی هایی که در حق روشنفکر کردید خجالت نکشید که باهاش رودرو شدید. بقول حسن روحانی آ ب و صابون از کجا بیاوریم رویتان را بشوریم.
Iran, Islamic Republic of
شورای ائتلاف هم از آقای روشنفکر دعوت کنه
همشري
Iran, Islamic Republic of
اهداف تشكيل جلسه؟
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا بادیدن تصویر بعضی از این آدم ها..
لوداب
Romania
شک نکنید روشنفکر دور آخرش هست که برود مجلس
منتظریان دار روز به روز به طرفدارانش خصوصا در بویراحمد پایین اضافه می شه
oi
Iran, Islamic Republic of
وای از اینهمه تفکر.
خداوکیل خودتون خجالت نمکشید دنبال چی هستید؟
Iran, Islamic Republic of
آفرین داره دکتر روشنفکر عزیز
ب امید موفقیت روزافزون
روشفکر عزیز الان هم دیر نشده

یه پیشنهاد براتون دارم.
سد تنگ سرخ را به قیمت کارشناسی برآورد اعتبار کنید و هزینه های که انجام شده محاسبه کنید و اعتباری که تا کنون از محلهای مختلف برای استان و به اسم استان هزینه شده به قیمت روز محاسبه کنید و پروژه را در اختیار استان بهره بردار( استان فارس قرار دهید) به شرطی که اعتبارات به قیمت روز از استان فارس کم شده و به اعتبارات استان اضافه گردد و تعهدات این سد در خصوص استان کاملا رعایت شود.

متاسفانه هیچ کسی قرار نیست کاری انجام دهد. نماینده مجلس قبل از شما گند زده ، شما هم با عدم آگاهی از کارتان بعنوان نماینده مجلس گند خواهید زد و این ادامه خواهد داشت تا مردم استان بعد از 40 سال گذشت از انقلاب هنوز نام استان محروم را با خود یدک بکشد.
آخه شما نماینده نیستید:
1- هدایت خواه که متعلق به منبر و سخنرانی و حرف بود.
2- آقای زارع متخصص آسفالت و پیگیری کار خودش بعنوان کارمند وزارت نفت بود.
3- شما هم که یه معلم ساده که نمی دانید کاراجرایی چیست و چگونه باید کارها را پیگیری کرد.
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه متعلق ب منبر و سخنرانی بود چون قدرت و سواد نماینده گی داشتن ایشان از نمایندگان موفق استان بودند ک کارهای عمرانی زیادی برای شهرستان داشتن و همیشه سعی در تصویب قوانینی داشتن ک این بودجه به صورت همیشگی شامل استانهای محروم شود و ب نحو احسن انجام دادن تاریخ بویر احمد نماینده ای با توانایی ایشان نداشته
سخنرانی کردن یک تخصص است اگر توان سخنرانی نباشد قطعا توان واکاوی قوانین هم نیست وقتی توان واکاوی نباشد قدرت قانون گذاری نیست ک شرایط ۱۰ ساله ی ماست
Iran, Islamic Republic of
بیشتر جلسات خروجی آن رانت پست اختلاس لابیگری است والا کارشناسان متخصص وتحصیل کرده اگر میدان‌دار باشند چه نیاز به دیگران است مشکل نبودن خبرگان و مبتکران است
Iran, Islamic Republic of
تاجب از این جلسات و نفرات که 40 ساله بودن و حرف زدن وهنوز استان محروم اندر محرومه والله بس کنید کنار برید واجازه به متخصصین بدهید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1