تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۴۴۱۴۱۴

نشست ستاد تنظیم بازار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد+تصاویر

۰
کبنا ؛نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده با حضور فرماندار،امام جمعه،فرماندهی نیروی انتظامی،بخشدار مرکزی،رؤسای ادارات صمت، تعزیرات حکومتی،جهاد کشاورزی و دامپزشکی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا؛ فرمانده انتظامی شهرستان لنده در این نشست گفت: خدمت به مردم راه حل هایی دارد و انتظار از مسئولان مربوطه هست که با راه حل های مناسب خدمات درخور شأن به مردم ارائه کنند.
سرهنگ عدالت پرور افزود: شهرستان لنده از مناطق محروم هست و باید محرومیت از شهرستان زدوده شود و در این راستا نیروی انتظامی پای کار هست و در راستای مبارزه با تخلفات بازار اگر ساعت ۲ نصف شب هم با من و همکارانم تماس بگیرید استقبال خواهیم کرد.
وی افزود: نانوایی های شهرستان لنده باید حتما جهت جلوگیری از تخلفات دوربین مدار بسته نصب کنند.
در ادامه بخشدار مرکزی لنده با اشاره به مشکلات مشروحه در حوزه های مختلف به خصوص آرد و نان گفت:در بحث توزیع آرد روستایی و امور عشایری باید فقط در روستاها و مناطق عشایری توزیع شود که این مهم چندان رضایت بخش نیست.
وی افزود:یکی از چالش های مهمی که امروز با آن مواجه هستیم این است است که هنوز نانوایی دار ما تایم کاری خودش را بلد نیست و این فاجعه بار است.
موسی محتشم تصریح کرد:نانوایی داران از قانون تمکین نمی کنند و مشکلات ما همین واسطه گری ها است وگر نه یک نانوایی با ١٩٠کیسه ارد باید پاسخگویی نیاز شهروندان باشد.
بخشدار مرکزی لنده گفت:چگونه است که سهمیه مرغ شهرستان در کمتر از یک ساعت به اتمام می رسد و بیشتر مردم نیز از این بی برنامگی رضایت کامل ندارند.
در ادامه نیز تورج رزمجو فرماندار شهرستان لنده گفت: دولت امروز تمام توان خود را بر روی تنظیم بازار و جذب سرمایه گذار قرارداده است.
وی افزود: تامین نیازمندی های مردم از اولویت های مهم دولت است که وزارت کشور نیز تاکید بر حذف واسطه از چرخه اقتصادی است که باید زمینه نظارت قوی و به موقع نیز لحاظ شود.
رزمجو افزود: باید مسئله معیشت مردم به عنوان یک شاخص و امر مهمی برای مسولان تبدیل شود و ادارت متولی و زیر مجموعه ها همه باید بر بازار نظارت داشته باشن و با تخلفات به شدت برخورد کنند و در غیر این صورت خودشون تخلف کردند.
وی گفت:با کی بود کی بود من نبودم کاری از کسی ساخته نیست و باید این مهم به صورت فوری اجرایی شود و چرا تا کنون بحث های راهبردی اجرایی نشده است و مصوبات اجرایی نشده است.
فرماندار شهرستان لنده گفت:باید متخلفین به سزای عمل خویش می رسیدند چرا در مقابل دلالان و مخلان اقتصادی کوتاهی شده است باید مدیران پاسخگو باشند و جلوی انحرافات باید گرفته میشد.
وی اظهارکرد: نظارت بر نانوایی از گلایه های ما از اداره صمت است که با وجود تخصیص۶۵٠کیسه ارد جدید بر سهمیه لنده نباید هیچ نانوایی تعطیلی داشته باشد.
رزمجو گفت: بلاتکلیفی های در نظارت ها و مدیریت های چندگانه در خصوص نظارت بر بازار باعث سردرگمی بازار و حتی خود ادارات شده است.
وی گفت: نظارت و برخورد قاطع بستگی به شدت و توان نظارتی ما دارد لذا باید این مهم به درستی اجرایی شود.
فرماندار شهرستان لنده تاکید کرد: اگر شدت جریمه به اندازه ای باشد که بازدارندگی داشته باشد می توان از تخلفات صورت گرفته پیشگیری شود.
وی گفت: قوی بودن در نظارت ها باعث خواهد شد تا دست دلالان در خصوص بازار قطع شود و در این حوزه همه نیروهای امنیتی و انتظامی باید مشارکت لازم را داشته باشند.

خبرنگار/  صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1