تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۴۱۳۱۵
روز دوشنبه (24 آبان ماه 1400) برگزار شد

گردهمائی نو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

۱
کبنا ؛ گردهمایی نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدیاسوج با حضور رئیس، هیات‌رئیسه، اساتید و اعضای هیئت‌علمی و نو دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی واحد یاسوج، رحیم اکرامی، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین بازگشایی و استقبال از نو دانشجویان واحد یاسوج، اظهار کرد: خوشحالم که بعد از قریب به دوسال بعد از شیوع ویروس کرونا و به لطف تزریق واکسن کرونا می‌بینیم که خون در رگ‌های دانشگاه جریان پیدا کرده است و بار دیگر فضای دانشگاه با حضور دانشجویان عطر آگین شده است.
اکرامی تصریح کرد: احساس شعف فراوان داریم که بعد از دو سال توانستیم تا حدودی براین ویروس غلبه کنیم و کلاس‌ها رادر برخی از رشته‌های تحصیلی به صورت حضوری برگزار کنیم و امیدواریم که بزودی با پیشرفت روند واکسیناسیون در کشور در همه مقاطع تحصیلی پذیرای همه دانشجویان باشیم.
وی همچنین بیان داشت حیات دانشگاه با حضور دانشجو معنا پیدا می‌کند.
این مقام مسئول افزود: بسیاری از شما عزیزان در مقاطع کاردانی و کارشناسی بعد از چندسال درس خواندن؛ و اتمام دوره متوسطه برای اولین بار دانشجوو وارد دانشگاه شده ایدو امروز می‌تواند روز خاطره انگیزی برای شماها باشد؛ اما این کافی نیست. مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که باید به دست افراد متخصص حل شود وشما عزیزان افراد متخصص و نسل آینده این کشور هستید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: جوانانی به درد این کشور می‌خورند که توانایی علمی و عملی داشته باشند. باید بعد از اخذ مدرک علاوه بر کسب علم توانایی عملی هم وجود داشته باشد
رحیم اکرامی، دبیر هیات امنا ورئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر ولایت این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به پیشرفت دانشگاه‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج  از اساتید برجسته و نیروهای انسانی توانمندی برخوردار است و افتخار همه ما خدمت به نسل پرشور و جوان این مرز و بوم است.
وی در پایان عنوان کرد: بنده به عنوان خادم شما دانشجویان دردانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج  ورود شما دانشجویان را به دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم وامیدوارم بتوانید علم و اخلاق اسلامی رادر دانشگاه آزاد اسلامی کسب کنید تا در آینده شاهد حضور مؤثر شما در جامعه باشیم.
براساس این گزارش، حجت الاسلام خیرالله امیری مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان در این مراسم طی سخنانی ضمن عرض تبریک و خوش آمدگویی به دانشجویان جدید واحد یاسوج به ارائه گزارشی اجمالی ازدفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یاسوج برای دانشجویان و خدمات مختلف نهاد رهبری به دانشجویان جدید پرداخت و بیان داشت من و همکارانم در نهاد رهبری دانشگاه نیز مانند سایر حوزه‌ها  با هدف رهنمون ساختن شما نسل جوان و پرشور در مسیر انقلاب و اسلام و نهادینه کردن منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مشارکت دانشجویان در امور جاری  دانشگاه همواره درکنار شما هستیم. وی همچنین بیان داشت دانشجویان باید مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره به دانشجویان، اساتید و مسئولان آموزشی توصیه کرده‌اند تا مراقب سیاست زدگی در دانشگاه باشند و برای ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه تلاش کنند. معظم‌له از سیاست زدگی و سیاست بازی به عنوان یکی از آفت‌های مهم یاد کرده‌اند و دانشگاهیان را به دوری از چنین فضایی تشویق کرده‌اند. حجت الاسلام دکتر امیری افزود ما باید این فرمایشات مقام رهبری را نصب العین خویش قرار دهیم و به آن عمل کنیم.
حجت‌الاسلام محمد غفاری، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نیزبا تبریک به نو دانشجویان گفت: باید به جوانان اعتماد کرد و استقلال نسبی داشت اما باید نظارت‌پذیر هم باشند. دانشگاه فضایی را به وجود آورده که چارچوب دانشگاهی ایمانی، انقلابی، دلسوز و اخلاق مدار در جوار دانشجویان وجود داشته باشد و از والدین انتظار داریم که بر فرزندان نظارت داشته باشند.
غفاری افزود: ورود دانشجویان به بسیج دانشجویی، کانون‌های فرهنگی هنری، کانون مهدویت، کانون هلال‌احمر، کانون نماز، اندیشه‌های امام (ره) و رهبری، کانون معرفت رضوی، هیئت مذهبی، تشکل جامعه اسلامی، تشکل انجمن اسلامی، اردوها وآموزش‌های معرفتی و بصیرتی آزاد است. و هر دانشجویی بر اساس علاقه و سلیقه‌ای که دارد می‌تواند در هر کدام از این گروه‌ها مشارکت داشته باشد.
در ادامه این آیین دکتر باقری فردمعاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر کیانی معاون پژوهشی، دکتر پیرزادمعاون توسعه و منابع انسانی، مهندس سلیمانی مدیر دانشجویی، صناعی مهر جانشین بسیج دانشجویی و اقدسیان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان در جمع نو دانشجویان به معرفی حوزه کاری خویش در جهت خدمت رسانی بهتر به دانشجویان و نحوه مراجعه و زمینه کاری هر حوزه پرداختند.
آیین بازگشایی و استقبال نو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی، مدیریت فرهنگی و اجتماعی با حضور دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا ورئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام دکتر خیرالله امیری مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان، معاونین، مدیران گروه و جمع کثیری از نو دانشجویان و خانواده‌های آنها در سالن همایشهای غدیر مجتمع دانشگاهی سرباز ولایت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
از ویژه برنامه‌های این مراسم می‌توان به: اجرای استندآپ کمدین های صدا و سیمای مرکز دنا، اجرای گروه‌های موسیقی محلی، سنتی، پاپ و همچنین مداحی و مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) اشاره کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی ک.... کجاش به پژوهش میخوره.
Iran, Islamic Republic of
قهوه چی....
بی نام
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اجازه بدین وسایل گرمایشی دانشگاه روشن کنن
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهی که مدیرانش این آقایان هستش باید فاتحش راخواند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1