تاریخ انتشار
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۴۴۰۶۸۹
در اولین اقدام رئیس جدید دادگستری شهرستان بهمئی صورت گرفت: 

بازدید یک روزه رئیس دادگستری شهرستان بهمئی از زندان دهدشت

۰
کبنا ؛جاوید ریحانی رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در بازدید یک روزه، و در اولین روز کاری خود در این سمت دیدار چهره به چهره با تمامی زندانیان شهرستان بهمئی در زندان دهدشت داشته است.
به گزارش کبنا، ریحانی بیان کرد: هدف از این بازدید را استماع  مشکلات زندانیان، اخذ درخواست و پاسخ‌گویی به سوالات و رفع مشکلات آنان عنوان نموده است.
رئیس دادگستری شهرستان بهمئی گفت: بازدید اززندان‌ها براساس تکلیف قانونی و تأکیدات رئیس محترم قوه قضاییه در جهت آشنایی بیشتر با مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری به صورت منظم و مستمر انجام می شود. 
دکتر ریحانی افزود: باید بطور مستمر از وضعیت زندانی باخبر و بر اجرای مجازات در زندان‌ها نظارت داشته باشیم تا این بازدیدها نتیجه بخش و موثر باشد. 
رئیس دادگستری شهرستان بهمئی افزود: مجازات زندان به عنوان یک ابزار موثر اصلاحی و تربیتی و توانمندسازی زندانی برای فراگیری آموزه‌های موثر و مهارت‌های اساسی زندگی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه استفاده کند تا وی پس از آزادی از زندان و ورود به جامعه به عنوان یک فرد مفید برای زندگی اجتماعی مورد استقبال مردم و افکار عمومی قرار گیرد
وی افزود: یکی از  نتایج مهم بازدید و سرکشی از زندان‌ها، آشنایی نزدیک، درست و بدون واسطه از وضعیت زندانیان توسط قضات و دیگر مسئولان است.
رئیس دادگستری شهرستان بهمئی گفت: دستورات لازم را صادر کردیم و در جمع زندانیان نوید داده شد که شهرستان بهمئی به زودی بخاطر محکومیت مالی زندانی نخواهد داشت.
دکتر ریحانی خاطر نشان کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری تا چند روز آینده  تدابیر لازم را با همکاری دادستان محترم شهرستان اندیشیده می‌شود و به زودی جمعیت کیفری محبوس کاهش چشمگیری خواهد یافت.
رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در پایان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری با مجموعه های قضایی استان گام موثری در جهت رفع مسائل و مشکلات مددجویان برداریم، تا روند رسیدگی به پرونده ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد و وضعیت قضایی آنها مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1