تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۴۴۰۶۳۹
آنچه در نشست شورای اداری شهرستان مارگون گذشت

از نیاز اساسی شهرستان مارگون تا نبود جرثقیل و درخواست جنجالی یک روحانی از روشنفکر و انتقاد عضو شورا از مدیرکل راهداری

۲
کبنا ؛ نشست شورای اداری شهرستان مارگون عصر روز (پنجشنبه 6 آبان ماه 1400) با حضور مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، باقر قاسمی فرماندار شهرستان و مدیران این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: از طرق مختلف موضوع استقرار ادارات دولتی در شهرستان مارگون در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم که این ادارات هر چه سریعتر مستقر و تعیین تکلیف شوند.
وی افزود: در شهرستان مارگون با توجه به کمبود اعتبارات تلاش‌های صورت گرفته از طرف فرمانداری این شهرستان قابل تقدیر است.
روشنفکر خاطرنشان کرد: آنچه که از مسئولان در اذهان مردم باقی می‌ماند عملکرد آنها است.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر فرد مدیر فاقد برنامه‌ریزی و اراده کافی برای انجام امور باشد توفیقی در خدمت به مردم حاصل نمی‌شود و نتیجه آن حیف و میل بیت‌المال و ایجاد کمبودها در زندگی مردم خواهد شد.
وی بیان کرد: پنج اصل مدیریتی شامل برنامه‌ریزی، تقسیم وظایف، هماهنگی امور و تعامل بین سازمانی، بسیج منابع و کنترل و ارزشیابی و نظارت می‌تواند به مدیران در انجام امور کمک شایانی کند.
روشنفکر گفت: استقرار ادارات دولتی در شهرستان مارگون باعث ایجاد تحول در شهرستان خواهد شد و دسترسی به امکانات و خدمات برای مردم تسهیل خواهد شد.
وی افزود: به عقیده بنده تا زمانی که ادارات در شهرستان مارگون مستقر نشوند و به خدمات‌رسانی به مردم نپردازند، نمی‌شود نام شهرستان را به معنای واقعی بر مارگون بگذاریم.
قائمی گفت: از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات در شهرستان مارگون استقرار ادارات و مشخص شدن چارت سازمانی و ابلاغ آن است.
وی افزود: تا مادامی که ادارات مستقر نشوند و چارت سازمانی ابلاغ نشود پیشرفت امور در حوزه‌های مختلف با روند کند مواجه خواهد بود.
رسولی رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد اظهار داشت: تعداد ۷۵۵ روستا در شهرستان‌های بویراحمد و مارگون وجود دارد که از این تعداد بیش از ۲۴۰ روستا بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارند و طرح هادی در همه این روستاها اجرا شده است.
دارا رامشگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون اظهار داشت: قریب به ۱۵۰ مدرسه کانکس، استیجاری و کلنگی در شهرستان مارگون وجود دارد.
وی افزود: در برخی از روستاهای شهرستان یک کانکس هم محل تحصیل دانش‌آموزان و هم محل زندگی معلمان است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون گفت: برای نوسازی مدارس قرار بود از طرف سازمان نوسازی مدارس اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی در اختیار اداره قرار بگیرد و از طرف آموزش و پرورش استان هیچ اعتباری در این مورد به ما کمک نشود.
راوند رئیس اداره برق شهرستان مارگون نیز از عدم چارت سازمانی اداره در شهرستان گلایه کرد و گفت: اداره هیچگونه ماشین آلات نظیر بالابر و جرثقیل وجود ندارد و با توجه به صعب‌العبور بودن مناطق روستایی وجود ماشین‌آلات و تجهیزات از نیازهای ضروری اداره برق شهرستان مارگون می‌باشد.
مسلمی عضو شورای بخش مارگون نسبت به بی‌مهری مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق شهرستان مارگون از جمله زیلایی گلایه کرد و افزود: آقای نصیری راد مسیر هفت کیلومتری را پنج ساعت در زمستان پیموده اما هم‌اکنون حاضر به پاسخ دادن تلفن اعضای شورای بخش نیست.
وی بیان کرد: برخی از ادارات در موضوع استخدام نیروها نسبت به نیروهای بومی منطقه مارگون اجحاف می‌کنند و با توجه به وجود منابع انسانی توانمند نیروها بعضاً از جاهای دیگر استخدام می‌شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم رضایی مسئول قرارگاه سازندگی سپاه فتح در مناطق سیلاب و کلوار و زیلایی خطاب به نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: از شما خواهش داریم نه تنها اجازه کار به مدیران کم کار را ندهید بلکه شر آنها را از استان کهگیلویه و بویراحمد کم کنید.
وی افزود: مردم وفادار به نظام و آرمان‌های انقلاب به مدیران جهادی و دلسوزی نیاز دارند که خود را از جنس مردم بدانند، مدیرانی که فقط منتظر اتمام زمان اداری هستند نمی‌توانند در خدمت به مردم موفق باشند.
مسئول قرارگاه سازندگی سپاه فتح استان در مناطق سیلاب و کلوار و زیلایی از نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در خواست کرد که از مدیران انقلابی نظیر فرماندار شهرستان مارگون حمایت شود و اجازه ندهند چنین مدیران پای کار و انقلابی از شهرستان بروند و جای آنها مدیران نا آشنا به منطقه در پست‌های مدیریتی مستقر شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پ کو رییس شبکه بهداشت و درمانه؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
این روحانی اول تعریف و تمجید از فرماندار شهرستان مارگون کرده!!!!
بعد امر به موضوعی کرده که مرتبط با نماینده نیست
یعنی ورود به تغییر مدیران و مسئولان اداری
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
شنیدنی ها حاکی از این است که مدیران به دنبال رایزنی از خانواده استاندار هستن که صندلیشون حفظ کنن ..
ف
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر فقط بفکر سی سخت وحوزه بویراحمد سفلی است
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1