تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۴۰۵۸۷
کبناگزارش می‌دهد

جلسه شورای اداری گچساران / علت غیبت نماینده چه بود؟ / کار امام جمعه گچساران با « سیدناصر » ناتمام ماند (+تصاویر)

۲
کبنا ؛گزارش: حبیب الله قلندری اصل

جلسه شورای اداری شهرستان  گچساران با حضورعلیرضا اتابک فرماندار گچساران، سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران، اعضای شورای تأمین و روسای ادارات با موضوعیت  بزرگداشت یوم الله 13 آبانماه، لزوم توجه به پدافند غیرعامل، بحث مقابله با کرونا و پیگیری طرح‌های عمرانی درسالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست از حجت الاسلام حجازی، امام جمعه گچساران خواسته شد که به مدت 10 دقیقه ایراد سخنرانی کند که امام جمعه دراین هنگام گفت: دعا کنید یا زنگ بزنید که جناب نماینده شهرمان زودتر به این جلسه بیایند و تا وی نیایند هم حرف‌های بنده تمام نمی‌شود چون با ایشان کار زیاد دارم که در نهایت با پیشنهاد امام جمعه میکروفن دراختیار بقیه حاضرین در جلسه شد.
 در ادامه  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به هفته استکبار ستیزی گفت: این روزها بحث برگزاری دو مراسم مهم درگچساران را داریم یکی ۱۳ آبانماه که نماد انقلاب اسلامی و دیگری هم ۱۹ آبانماه که روز شهرستان گچساران است، ۱۳ آبان یک عامل مهم درتدام عزتمند انقلاب اسلامی است که با تبعید حضرت امام راحل درسال ۴۳ آغازشد.
یدالله مرادی افزود: ۱۳ آبانماه ۵۷ یک شاهکاردرتاریخ انقلاب  اسلامی رخ داد و جمعی از جوانان و نوجوانان این سرزمین در مقابل دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شدند و ۱۳ آبان ۵۸ هم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رقم خورد که شایسته است این مناسبت‌ها هم باید پاس داشته شوند.
مرادی عنوان کرد: اگرچه با پدیده شوم کرونا مواجه هستیم اما مناسبت‌های ملی بایستی پاس داشته شوند و ۱۳ آبان امسال با برنامه‌های همچون راهپیمایی همراه خواهد بود اگرچه با توجه به شرایط کرونا تا این لحظه اینگونه برنامه ریزی شده است، بنابراین هفته مبارزه با استکبار جهانی را درپیش داریم و تبلیغات محیطی در سطح شهر و ادارات و دستگاه‌ها باید دردستور کار باشد.
وی تصریح کرد: اما مناسبت دیگری که درشهرستان داریم مناسبت ۱۹ آبان است چرا که نماد قیام و مبارزه مردم گچساران است که درتاریخ ثبت شد و در استانمان قبل از ۲۲ بهمن ماه ۵۷ هشت شهید تقدیم انقلاب شد که ۶ شهید از شهرستان گچساران هستند که درمسجد شهیدان این شهرستان به شهادت رسیدند.
مرادی بیان کرد: انتظار داریم امسال مراسمی باشکوه درمسجد شهیدان برگزار شود و این مراسم هم نیازمند حضور و همکاری سایر دستگاه‌ها است.
امام جمعه گچساران که در این جلسه منتظر حضور نماینده گچساران و باشت بود اما به ناچار برای حضور در جلسه دیگری به ایراد سخن پرداخت، عنوان کرد: ایام فرخنده ربیع الاول را به همه عزیزان تبریک و تحنیت عرض می‌کنم، مناسبت‌های بسیاری درآبانماه داریم که باید گرامی داشته شوند واما تقاضا دارم که هم ۱۳ آبان و هم ۱۹ اآبان درشهرستان بزرگ داشته شود هرچند مزاحمی بنام کرونا داریم که باید هم تابع دستوالعمل ها و شیوه نامه‌ها بهداشتی باشیم.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود: روایت شده است که انسان اگر به دو موضوع عمل کند سعادتمند خواهد شد، اینکه انسان نمی‌تواند بگوید که خالقی ندارم، پس باید تلاش کند که اول هدفش مشخص شود پس اگر انسان درست مدیریت کرد و اختیار به عقل دهد از ملائکه هم بالاتر خواهد رفت، پس ایمان به خداوند و خدمت به خلق برای رضای خداوند بسیار ارزشمند است و باعث آبرمندی انسان دردنیا و آخرت خواهد شد.
فرماندار گچساران اظهار کرد: درابتدا از حضور به موقع همه مدیران در این جلسه قدردانی می‌کنم، دراین جلسه نیز مدیران جدید ادارات و دستگاه‌ها معرفی خواهند شد و از زحمات مدیران سابق هم به نوبه خودم تشکر وقدردانی می‌کنم.
علیرضا اتابک افزود: بنابراین معرفی مدیران را با ذکر ارزشمند صلوات همراهی کنید تا در مسئولیت جدیدشان با صلابت تر نیز ظاهر شوند.
 وی بیان کرد: با این وجود جلسه اداری شهرستان بعد از مدتی برگزار شد هرچند انتطارداریم بین دستگاه‌ها و ادارات شهرستان هم افزایی هابیشتری صورت بگیرید و شاهد همکاری‌ها و تعاملات بیشتری بین مدیران باشیم چرا که ما همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی هستیم.
اتابک عنوان کرد: هر مدیر و فرد مسئولی، تا زمانی که ابلاغ دارد باید با تمام توان کار کند و شما طبق قانون موظف هستید و مسئولیت دارید که به وظایفتان به نحو احسن عمل کنید، بنده  هم تا زمانی که باشم باید کارم را درست و با انگیزه انجام دهم و باییستی خدمت مدیران یک خدمت مفید و براساس تعهد سازمانی باشد، بنابراین هماهنگی بیشتری باید ر دستگاه‌های شهرستان  وجود داشته باشد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: بنابراین مدیران شهرستان با انگیزه و نیت خالص و بدون حاشیه‌ها کارکنند و نگران موضوع دیگری (تغییر و تحول) هم نباشید و تا موقعی که مسئولیت دارید باید کار کنید.
اتابک تصریح کرد: روز ملی مبارزه با استکبار را در پیش داریم و همه می دانیم که دشمنان قسم خورده‌ای داریم، اما این مناسبت‌ها حرف‌هایی دارد و عزت و آزادی را به این سرزمین عنایت بخشیدند و دشمن از هر روزنه‌ای  هم می‌خواهد به ما ضربه بزندد و از گذشته تاکنون سر عناد با جمهوری اسلامی دارد.
فرماندار گچساران بیان کرد: دشمن استقلال و آزادی این مملکت را نمی‌خواهد چرا که ایران اسلامی در معادلات جهانی بسیار تاثیرگذار است و مقاومت ما در دنیا بخاطر همین ارزش‌های  و آرمان‌هایمان است اگرچه درمقابل نظام سلطه جانانه ایستادگی کرده‌ایم، پس روز استکبار ستیزی و روز دانش آموز از اهمیت بالایی برخوردار است.
اتابک تصریح کرد: با توجه به رنگ بندی شهرستان‌ها مناسبت‌های ۱۳ آبان ماه نیز اعلام خواهد شد؛ اما درحوزه های اداری بحث وظایف ذاتی و پیگیری پروژه‌های عمرانی با جدیت پیگیری و فعال شود، متاسفانه آن عزم  جدی را در برخی مدیران دستگاه‌ها نمی‌بینم درحالی که بودجه‌های خوبی هم به پروژه‌های عمرانی تزریق شده است.
فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: امروز با جنگ نرمی مواجه هستیم که درهرحالتی باید یک آلترناتیو (جایگزین) داشته باشیم که به موقع بتوانیم پاسخ بدهیم، به عنوان مثال دربحث پمپ بنزین‌ها هم باید دانشی و ابتکارعملی در دست داشته باشیم که اینگونه متضرر نشویم و سریعاً درمقابل مشکلات خود را وفق بدهیم و آمادگی برای هر اقدامی را داشته باشیم، بنابراین اهمیت پدافندغیر عامل بسیار مهم است.
اتابک افزود: بحث دیگر هم کرونا است که کمتر درجلسه شورای اداری به این موضوع پرداخته شده است بنابراین گچساران دوران بلوغ را درمقابله با کرونا می‌گذراند و باید با حساسیت با این بیماری مقابله کرد و اکنون آمارمان نسبت به دیگرشهرستان ها خوب است اما نباید هم غافل شد.
وی تصری کر: بنابراین بحث تزیق دوز سوم مطرح شده است و باید به سمت واکسیناسیون برویم و آنچه  که نیاز است تلاش کنیم که به پیک برنگردیم چرا پیک دراین شهرستان سخت است البته جمعیت پنهان داریم و رفت و آمدها ر این شهرستا با توجه به شرکت‌های بزرگ زیاد هستند.
فرماندار گچساران بیان کرد: با این وجود نیز همه باید پیشگیری کنیم و تجمعات و نشست‌های غیرضروری کمتر شوند، تشکر ویژه داریم از همه عزیزان که دربحث مقابله با کرونا همت کردند، اما متاسفانه اتفاقاتی دراستان افتاد و اینکه نسبت به تکریم خانواده‌های شهداء و ایثارگر اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم که نیاز است شما با آستانه تحمل بیشتری به این افراد توجه کنید و این عزیزان‌را کرامت کنید.
گفتنی است: قرار بود  جلسه شورای اداری شهرستان  با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شود، اما سیدناصر حسینی پور در این جلسه حضور پیدا نکرد.
 مشخص نشد که علت عدم حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران چه بوده است؟ و کسی هم در این خصوص اطلاع دقیقی نداشت.
سؤال اینجاست: امام جمعه گچساران در صورت حضور سید ناصر حسینی‌پور نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت چه حرف و صحبت‌های را می‌خواست، عنوان کند و چه کاری با نماینده داشت؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سید ناصر داره پنهانی مدیر جابجا میکنه هیچ مدیری خودش خبر نداره عزل میشه این چه سیاسی کاری زشتی
حفار
Iran, Islamic Republic of
مرادی جدیدا عضو شورای اداری شده؟ 😃😃😃
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فرماندار وجناب اقای امام جمعه عزیز ضمن عرض ادب واحترام این همه زحمت که این جلسها برگزار شود برای رفع مشکل شهرستان وروستاها ایا مدیری که اول وقت کاری در جلسه در حال خواب ویا خواب باشد این مدیر میتواند در ساعت کاری در اداره جوابگوی ارباب رجوع باشد وایا اخلاق دارد که جوابگو مشکلات باشد اولا این جلسها بعد از پایان همه مردم عکس ان را در فضای مجازی میبینند ووجهیه خوبی ندارد
Iran, Islamic Republic of
مسلما حضور در این جلسه حق الناس بود و باید پاسخگو باشند
ممو
Iran, Islamic Republic of
جلسات شورای اداری فقط برای امار است
اقای نماینده هم یه شانسی اورد تاج و برادرش حذف شد واین ناباورانه اومد بالا ولی من از نزدیک با ایشان ارتباط دارم واشتباه کردم رای هم بهش دادم ولی خدا وکیلی اذهان میکنم اشتباه کردم اقای نماینده حتی مراودات عادی را بلد نیست تا چه برسد به چانه زنی دولتی ایا تونست تونل دوکیلومتری دیل را که فغقط 200مترش موند به اتمام برساتند و منشا خدمتی برای روستاییان باشد
نه خدا وکیلی همه ما با بردن این اقا به مجلس خیانت کردیم خدا ما راببخشاید
Romania
خدا راشکر که بازم بخودتون اومدید فهمیدید که اشتباه کردی رای دادید به حسینی خدا وکیلی اخرش اول خودش چشمش مجلس نمیبینه
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست میفرمایید
Romania
ما که سودی نمیخوایم ببریم حداقل بدترنشه نماینده نمیدونه مدیر خوب چیه اما متاسفانه داره خراب میکنه
گچساران عشقم
Iran, Islamic Republic of
ای خداشهرافتاده دست چه / اگه تموم بودجه ها روهم بین خودشون تقسیم کنندبازهم کمشونه(وای به روزی که گدامعتبرشود) تازه به دوران رسیده
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1