تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۴۴۰۱۹۶
در بازدید از پیست اسکی کاکان مطرح شد؛

لزوم رفع مشکلات هیأت اسکی استان و پیست کاکان پیش از فصل بارش

۰
کبنا ؛سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاونین، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد و زرافشان رئیس و اعضای هیات اسکی استان با حضور در پیست اسکی کاکان از تجهیزات و وسایل این پیست بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، روز جمعه (23 مهرماه 1400) بهروز جهانبخش، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از پیست اسکی، موتورخانه پیست اسکی بازدید و خواستار تسریع در روند آماده سازی تجهیزات و وسایل پیست اسکی پیش از فصل سرما و بارش برف شد.
در این بازدید در نشستی در خصوص سیستم آبیاری، راه اندازی برف کوب، راه اندازی بالابرها، فنس کشی، مرمت سازی محوطه پیست اسکی، اماده سازی مدرسه اسکی، آماده سازی پارکینگ، آماده سازی رستوران و نصب دوربین های ماهواره ای تصمیمات لازم اتخاذ شد.
زرافشان رئیس هیات اسکی استان در این بازدید از حضور سرپرست اداره کل، معاونین و همراهان تقدیر و از برگزاری مجمع سالیانه هیأت اسکی استان در روز 12 آبان ماه با حضور نظریان رئیس فدراسیون اسکی کشور در یاسوج خبر داد.
پیست اسکی کاکان در 18کیلو متری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است و در فصل زمستان پذیرای مسافران،گردشگران و ورزشکاران استانهای خوزستان،فارس، بوشهر، اصفهان و سایر نقاط کشور است .
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1