تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۹۰
سفر سید محمد موحد نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی به چاروسا؛

موحد: با درد «چاروسا» آشنایم / پیگیر بخش شدن جاورده هستم

۱
کبنا ؛
صبح امروز چهارشنبه (۷ مهرماه ۱۴۰۰) حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، برخی مسئولان استانی و شهرستانی از بخش چاروسا بازدید کردند.
به گزارش کبنا، ابتدا در روستای جاورده مردم نبود درمانگاه، جاده مناسب، چمن ورزشگاه، اینترنت و... را از مهمترین مشکلات دانستند و خواستار پیگیری نماینده کهگیلویه و فرماندار شدند.
نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در جمع مردم جاورده گفت: از مشکلات بخش اطلاع دارم و مهمترین مسئله جاورده تقسیمات کشوری و بخش شدن چاروسا است که روزانه این موضوع را پیگیری می‌کنم.
سید محمد موحد افزود: با ارتقا چاروسا به بخش سایر مشکلات نیز کم کم حل می‌شود.
وی افزود: فضای مجازی امروز  نمی‌داند زمانی که ما همه گردنه‌ها را با پای پیاده طی می‌کردیم و به همه مشکلات اگاهیم و از طرفی وضعیت بودجه را هم می دانیم می‌طلبد همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات حل شوند.
در ادامه سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از جاده دم عباس به محور پاتاوه_دهدشت بازدید کرد.
موحد این محور را به دلیل متصل کردن دو بخش چاروسا و دیشموک به جاده پاتاوه دهدشت مهم دانست و گفت: با بهره برداری از این محور خطرات جانی و مالی با کوتاه شدن مسیر حل می‌شود.
در ادامه اهالی مردم روستای چم لپو نیز عدم اشتغال جوانان، مشکل جاده‌ای و نبود سیل بند را از جمله مشکلات این روستا عنوان کردند.
نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در این دیدار در جمع مردم چم لپو، اظهار کرد: در چاروسا ۳۶ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه فعال است.
سید محمد موحد افزود: می‌طلبد مسولان اجرایی گازرسانی و سایر مشکلات را پیگیری کنند و من هم در کنارتان هستم.
نماینده کهگیلویه همچنین از ورزشگاه نیمه کاره قلعه رئیسی، و درمانگاه قلعه ریسی، جاده منطقه گردشگری کمر دوغ، جاده روستاهای الگن، المور و... نیز بازدید کرد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این بازدید از روستاهای مختلف بخش دیدار چهره به چهره با مردم داشت و از نزدیک پای درد و دل آنها نشست.
دیدار با خانواده شهدا هم از جمله برنامه امروز نماینده کهگیلویه بزرگ بود..
موحد در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان خواستار رسیدگی و رفع مشکلات جاده‌ای بخش چاروسا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1