تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۳۸۹۶۳
در جلسه توجیهی برنامه های هفته دفاع مقدس لنده مطرح شد:

اجرای برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده +تصاویر

۰
کبنا ؛در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست هماهنگی ادارات و نهادها با حضور فرماندار، امام جمعه موقت شهرستان، دادستان، فرمانده سپاه ناحیه لنده، جانشین منطقه انتظامی، روسای ادارات و نهادهای این شهرستان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه لنده برگزارشد.
به گزارش کبنا؛ فرمانده سپاه ناحیه لنده در ابتدای این جلسه با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداکاری رزمندگانی است که با گذشتن از جان خویش در مسیر دفاع از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم برداشتند تا امروز ما در سایه سار امنیت فراگیر زندگی کنیم.
وی افزود:اگر امروز امنیت و آرامشی داریم به برکت خون شاهدان شهیدی است که برای دفاع از تمامیت ارزی و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خویش گذشتند.
روح اله ویسی تصریح کرد: امید آفرینی یکی از مهمترین اقداماتی است که می توانیم باتوجه به شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی در مسیر تعالی و پیشرفت جامعه حرکت کنیم.
وی تاکید کرد: گلایه مندی از برخی مدیران در سطح شهرستان داریم که نسبت به ارائه خدمات به شهروندان به خصوص در روستاها کوتاهی دارند که این مهم باید حتما مورد توجه مدیران ارشد شهرستان قرارگیرد و تا آخرین لحظه ای که مسولیت داریم باید پاسخگو باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه لنده تاکید کرد: بیش از ۵٠ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در قالب های مختلف فرهنگی، عمرانی، ورزشی و سایر برنامه ها اجرایی خواهند شد.
وی گفت:برنامه های این هفته با محوریت عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، تجلیل از٢٠٠نفر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان، زنگ ایثار و مقاومت، رژه خودرویی و موتوری، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی  و محله ای، تقدیر از پزشکان و کادر درمان شهرستان از مهمترین برنامه های است که در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
فرماندار شهرستان لنده در ادامه گفت‌: برما واجب است که نسبت به گرامیداشت رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس احساس مسولیت کنیم و ادای دین نسبت به این حماسه ها و رشادت ها داشته باشیم.
وی افزود: در طی سالیان مختلف دشمنان به طور شبانه روز به دنبال وارد کردن ضربات مهلک به انقلاب اسلامی بودند ولی غافل از اینکه نسل جوان ما با تبعیت از امام و رهبری در طول این چهار دهه همواره با بصیریت و روشنگری و حضور خویش توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
تورج رزمجو گفت: جنگ بر ما یک نعمت بزرگ بود که از دل آن فرصت ها و رویش های بزرگی خلق شده است که ثمره آن عزت آفرینی و اقتدار ملی بوده است.
وی گفت:در روزهای که هنوز نیروهای نظامی و مردمی ما ساماندهی نشده بودند و اصول و فنون نظامی چندانی را بلد نبودیم در دفاع مقدس بزرگترین اقدامات و عملیات را با درایت و هوشمندی فرماندهان جوان خویش در دفاع مقدس رقم زدیم که این مهم در تاریخ ماندگار شد.
رزمجو گفت:اتکا به شعار ما می توانیم در دفاع مقدس باعث شد تا امروز به یکی قدرت های برتر در حوزه دفاعی تبدیل شویم و این مهم برگرفته از روحیه جهادی و تفکر دفاع مقدس بوده است.
وی اظهار کرد: مدیران باید منشا خدمات ارزشمند برای مردم شهرستان باشند و در این راه باید از تمام توان خویش برای خدمت به مردم استفاده کنند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: همه ادارات و نهادها باید در هفته دفاع مقدس نهایت همکاری را با سپاه و بسیج داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1