تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۳۸۴۱۶
با حضور مسئولان بنیاد مسکن صورت گرفت

آیین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
مهدیان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور طی حکمی اسماعیل باقری را به سمت مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب کرد.
صبح امروز (هشتم شهریور ماه 1400) مراسم تکریم و معارفه‌ی مدیران کل قدیم و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور درفشی معاونت پشتیبانی و  امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن کل کشور، جنتی مدیر کل سابق بنیاد مسکن استان و باقری مدیر کل جدید بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن جلسات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار گردید.
پیش از شروع این جلسه درفشی و هیئت همراه، با حاجی‌زاده معاونت امور عمرانی استاندار و حضرت حجت السلام و المسلمین حسینی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند. 
در ابتدای این آیین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقه در استان ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهندس تابش با توجه به آیات و احادیثی مطالبی را پیرامون کمک به نیاز مندان ایراد نمودند. سپس جنتی مدیر کل سابق بنیاد مسکن استان با مطرح نمودن مطالبی پیرامون اقدامات صورت گرفته گزارش مختصری از عملکرد بنیاد مسکن را ارائه و از همکاری مجموعه کارکنان در بنیاد مسکن استان تقدیر و تشکر نمودند. در ادامه‌ی این آیین درفشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، از تلاش‌ها و عملکرد جنتی مدیر کل سابق بنیاد مسکن استان خصوصاً اقدامات و پیگیری ایشان در بازسازی مناطق زلزله‌زده‌ی شهر سی‌سخت تقدیر و تشکر کردند و برای وی در پست جدید مدیر کل بنیاد مسکن استان خوزستان آرزوی موفقیت کردند. 
درفشی در ادامه با اشاره به سابقه‌ی کار مهندس باقری، تاکید کرد: وی نیازی به معرفی ندارد و امید واریم با اعتمادی که شورای مرکزی بنیاد مسکن کشور نسبت به ایشان داشتند و بعنوان مدیر کل جدید بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد بتوانند با همکاری همه مسئولین در استان و مجموعه همکاران بر اساس سیاست‌های دولت جدید و برنامه 5 ساله هفتم و همچنین در راستای بودجه سال 1401 عمل نمایند.
وی در ادامه افزود: دولت جدید ساخت یک میلیون واحد مسکونی سالانه برای اقشار محروم، آسیب‌پذیر و فاقد مسکن در نظر گرفته است که سهم بنیاد مسکن حداقل باید بین 20 الی 25 درصد باشد. 
درفشی در خصوص طرح‌های هادی روستایی اظهار داشت: بیش از 96 درصد از طرح‌های هادی روستاها تهیه شده اما اجرای آنها بسیار کمتر است و باید تلاش نماییم از وضعیت موجود عبور کنیم. 
درفشی در پایان عنوان کرد: هر شهرستان باید متناسب با وضعیت خاص خود برنامه ویژه خود را داشته باشد که این مهم با هماهنگی همه دستگاه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. 
در این مراسم، اسماعیل باقری مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن خیر مقدم و تشکر از خدمات آقای دکتر جنتی، از شورای مرکزی بنیاد به خاطر  اعتماد به ایشان به‌عنوان مدیر کل بنیاد استان تقدیر نمودند. 
وی در پایان افزود: امیدوارم با تلاش صادقانه، ضمن خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌هایم، بتوانم پاسخ شایسته‌ای به اعتماد  مدیران ارشد بنیاد و شورای مرکزی بدهم.
نام شما

آدرس ايميل شما

متقاضیان مسکن ملی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مدیرکل جدیدبنیادمسکن
مسکن ملی دهدشت راکد شده.
بانک مسکن همکاری نمیکند.
به طبقات پایئن۷۰،۰۰۰،۰۰۰میلیون وام داده تا اتمام سقف
اما به طبقات بالا۲۰،۰۰۰،۰۰۰میلیون که آماده سقف هست
بعدهمکاران شما۱۰،۰۰۰،۰۰۰میلیون ازطبقه دوم گرفته وبه طبقه اول پرداخت کرده بابت سآخت دیوار درطبقه همکف
که تناقض دارد.
كره
Iran, Islamic Republic of
والا جناب مديركل جنتي نتونست فقط تخليه نخاله هاي ساختماني حاصل از تخريب منازل كره را مديريت كنه حالا استان خوزستان كه خودش يك كشوره چطو بايد جمع كنه!!!!!!!
Neda
Iran, Islamic Republic of
باقری جنتلمن
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
خرمدل فرمانده فعلی استان به عنوان استاندار برگزیده شده و طی روزهای آتی معرفی خواهد شد
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1