تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۳۶۸۷۱
با حضور بخشدار مرکزی چرام؛

افتتاح خانه ورزش روستایی روستای تمبی شهرستان چرام

۰
کبنا ؛
با حضور بخشدار مرکزی چرام  و رئیس هیات ورزشی روستایی بازی های بومی محلی شهرستان چرام و دهیار و ورزشکاران روستای تمبی خانه ورزش این روستا افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (24 تیرماه 1400) الیاس افسردیر بخشدار چرام در این آئین با اشاره به اهمیت ورزش روستایی بیان کرد: تجهیز خانه های ورزش گام مهمی برای رشد و شناسایی استعدادهای ورزش روستایی است.
وی افزود:با تجهیز و افتتاح خانه ورزش روستای تمبی این پنجمین خانه ورزش در بخش مرکزی چرام است که در این دولت به بهره برداری رسید.
بخشدار چرام با تشکر از مجموعه ورزش و جوانان و هیات ورزش  روستایی و بازی های بومی محلی چرام گفت: با تجهیز خانه های ورزش روستایی می توان امیدوار بود که توزیع امکانات ورزشی در مناطق محروم و روستاها به عدالت نزدیک می شود و روستائیان هم از امکانات ورزشی بهره مند می شود.
در ادامه این آئین افتتاحیه ورزشی؛ علی یاری زاده رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان چرام بیان کرد:با افتتاح خانه ورزش روستایی تمبی تعداد خانه های ورزشی روستایی تجهیز شده در شهرستان چرام ۹خانه ورزش روستایی می باشد .
یاری زاده بیان کرد:این خانه ورزش روستایی امکاناتی از قبیل میز تنیس؛تخته دارت؛تخته چوب کشی؛شطرنج و تشک تاتامی می باشد که به صورت رایگان مورد استفاده ورزشکاران و جوانان روستای تمبی قرار می گیرد.
وی افزود برای تجهیز هر خانه ورزش قریب به 10میلیون تومان هزینه شده است
وی با تشکر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و بخشداران و دهیاران شهرستان چرام جهت کمک برای تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی بیان کرد:با برگزاری جام خوشه چین با محوریت خانه ورزش روستایی در رده های سنی ۱۵الی ۱۸سال در دو بخش آقایان و بانوان و حضور ورزشکاران منتخب در مسابقات استانی ‌و‌کشوری امیدواریم که استعدادهای ناب ورزش روستایی در دوبخش بازی های بومی محلی و کلاسیک شکوفا و به کشور معرفی شوند.
وی تاکید کرد:در صورت همکاری دهیاران چرام در بحث تهیه مکان و فضای مناسب و همکاری اداره کل ورزش و‌جوانان سایر روستاهای پرجمعیت به ترتیب اولویت خانه های ورزش در این مناطق تجهیز می شود.
رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی چرام تصریح کرد:راه اندازی خانه های ورزش منوط به تامین فضا توسط دهیاران است که در این خصوص تاکنون آموزش و پرورش شهرستان چرام همکاری خوبی داشتند و از ظرفیت مدارس قدیمی که در بحث آموزشی استفاده ای از آنها نمی شود خانه های ورزش روستایی در این مدارس مستقر می شوند که از همکاری آموزش و پرورش چرام تقدیر و تشکر می شود.
در این مراسم جعفری دوست دهیار روستای تمبی بیان کرد:از همه کسانی که برای تجهیز این خانه ورزش روستایی تلاش و همکاری کردند صمیمانه تشکر می کنم .
وی افزود:با تجهیز این خانه ورزش روستایی جوانان این روستا که علاقه مند و دارای استعداد ورزشی هستند اوقات فراغت آنها در یک محیط سالم و ورزشی سپری می شود.
بنابراین گزارش شهرستان چرام دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب می باشد که تاکنون ۹ خانه ورزش روستایی در این دو بخش تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1