تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۳۶۸۵۷
با حضور مسئولان؛

بازدید از بیمارستان نرگسی گچساران / افتتاح بیمارستان نرگسی با حضور وزیر بهداشت

۵
۲
کبنا ؛
معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همکاران دفتر فنی و معاونت درمان از بیمارستان 142 تختخوابی نرگسی گچساران بازدید و میزان پیشرفت و آمادگی بیمارستان جهت افتتاح در سفر وزیر محترم بهداشت به استان ارزیابی شد.
به گزارش کبنا نیوز، روز پنج شنبه (24 تیرماه 1400) جلال بوران فرد افزود: مجری بیمارستان سازمان راه و شهرسازی است و پیشرفت خوبی در این مدت داشته است و خوشبختانه از لحاظ تعهدات دانشگاه، خوشبختانه ما توانستیم به صورت ۱۰۰ درصد تعهدات خود را انجام داده و تمامی تجهیزات پزشکی و اداری این بیمارستان را خریداری و جایگذاری نماییم.
وی اذعان داشت: رادیولوژی این بیمارستان نیز در هفته آینده نصب خواهد شد و مجوز آن از سازمان انرژی اتمی کسب گردیده و انشاءالله هفته آینده شرکت تامین کننده دستگاه جهت نصب دستگاه مراجعه خواهد کرد .
پوران فرد ادامه داد: برخی مشکلات و کمبوداتی وجود دارد که بی شک مانع افتتاح بیمارستان نخواهند شد و تذکرات جهت رفع این کمبودها و نواقصات به پیمانکار داده شده و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهتمام ویژه پیمانکار را جهت رفع مشکلات و موانع خواستار شدند.
وی یادآور شد: توصیه های لازم جهت تکمیل و تجهیز احتمالی بیمارستان صادر گردیده که در اسرع وقت نیاز های احتمالی نیز برطرف خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: در اسرع وقت به دستور ریاست دانشگاه نشستی برگزار خواهد شد و اگر نیاز به تجهیزات و رفع نواقصی باشد در آینده نزدیک قطعاً برطرف خواهند شد.
 پوران فرد در پایان گفت: این بیمارستان از معدود بیمارستان هایی است که بدون هیچ گونه بدهکاری از جانب دانشگاه علوم پزشکی افتتاح می‌شود که این مهم با همکاری وزارت بهداشت صورت پذیرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

روزبه
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت مدیریت کبنانیوز اگر شما برا منافع مالی خود نیستی بیاین یه گزارش تهیه کنید که این بیمارستان چطور نیروهاش گرفته در صورتی که مردم حالا فهمیدن این بیمارستان به اتمام رسیده و اماده کار هست
Iran, Islamic Republic of
این بیمارستان نه امکانات داره نه نیرو نه هیچی....فقط میخوان تا قبل از اتمام دولت روحانی افتتاح بشه...نمایشی.
Iran, Islamic Republic of
احسن و درود به شما

منم همین سوال رو دارم

لطفا پیگیری کنید
Iran, Islamic Republic of
دست آقای تاج گردون دردنکنه
س م آرامش
Iran, Islamic Republic of
قدرناشناسی ست که یادی ازموثرترین فرد در ساخت و ایجاد این بیمارستان آبرومند نمی کنید.خیلی زود اقدامات بزرگ و ماندگار فرزند دلسوز این دیار محروم ، دکترغلامرضاتاجگردون رو به فراموشی سپردیم.عجیب مردمانی هستیم...
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1