تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۳۶۸۳۵
با حضور معاون عمرانی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

پس از سال‌ها؛ کلنگ طرح آبیاری اراضی «دشت بن لنده» به زمین زده شد + تصاویر

۰
کبنا ؛پس از سالها چشم انتظاری بزرگترین پروژه آبیاری اراضی لنده کلنگ زنی شد تا در واپسین روزهای مانده به عمر دولت تدبیر و امید گامی مهم در راستای توسعه کشاورزی این شهرستان برداشته شده باشد.
به گزارش کبنا نیوز از لنده؛ آیین کلنگ‌زنی پروژه خط انتقال آب ۵۰۰ هکتار از اراضی دشت بن و دشتآب لنده با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی، مدیر دفتر نماینده مجلس، فرماندار شهرستان لنده، مسئولان بنیاد علوی و مدیران شهرستانی به زمین زده شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت؛ یکی از اهداف وزارت جهاد کشاورزی تأمین آب اراضی دیم، آبیاری تحت فشار و آبیاری مدرن برای اراضی مستعد کشاورزی است.
وی افزود؛ یکی از مهمترین پروژهای مد نظر ما در مجموعه‌ی جهاد کشاورزی استان تأمین آب اراضی دشت بن با مساحت ۵۰۰ هکتار بود که پس رایزنی‌های بسیار در سطح استان و وزارت با گرفتن مجوزات لازم و تأمین اعتبار امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.
تاج‌الدینی اظهار داشت؛ این پروژه با خط انتقال ۲۶۵۴ متر و ارتفاع ۲۵۰ متر از جمله‌ی پروژه‌های بزرگ آبیاری استان محسوب می‌شود که با سرجمع اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریالی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفت.
وی گفت؛ فاز اول این پروژه بصورت مشارکتی با بنیاد مستضعفان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال انجام می‌گیرد.
تاج‌الدینی خاطر نشان کرد؛ این پروژه علی رغم مشکلاتی که داشت با پیگیری‌های مجدانه استاندار محترم، نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به سرانجام رسید و امروز کلنگ آن به زمین زده شد
نام شما

آدرس ايميل شما

dddd
Iran, Islamic Republic of
در این خشکسالی آب خوردن گیر مردم نمیاد شما کلنگ زنی میکنید در صورتی که مشخص نیست این کلنگ آینده ای نزدیک نتیجه دهد یا 16سال دیگر
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1