تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۳۵۹۵۲
آیا سید ابراهیم رئیسی برای کرونا واکسیناسیون برنامه دارد؟

تصاویر، فیلم و حواشی اولین نشست خبری سید ابراهیم رئیسی

۰
کبنا ؛ اولین نشست خبری سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور منتخب برگزار شد. نشست کوتاه بود و در آن بخشی از دغدغه‌های موجود در کشور مطرح شد. همانگونه که پیش بینی می‌شد، مباحث سیاست خارجی از جمله مسئله برجام، بحث موشکی، منطقه و رابطه با عربستان از مسائل اصلی این نشست خبری بود. اما این نشست نکات و حواشی جالبی هم داشت که در ادامه می‌خوانید.
  

به گزارش کبنا، اولین نشست خبری سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ملت ایران با 15 دقیقه تأخیر امروز برگزار شد. مباحث سیاست خارجی از جمله مسئله برجام، بحث موشکی، منطقه و رابطه با عربستان از مسائل اصلی این نشست خبری بود. پس از مباحث سیاست خارجی، مسائل اقتصادی در کانون توجه خبرنگاران قرار داشت و بیشترین سؤال‌ها را به خود اختصاص داد.
با این حال درباره بسیاری از مسائل اقتصادی از جمله مسئله مسکن، خودرو، سیاست ارزی، بحث اشتغال  و... هیچ سؤال مطرح نشد.
مسائل اجتماعی و مشکلات این حوزه هم مورد توجه قرار نداشت و فقط یک سؤال درباره چگونگی بازگرداندن امید به جامعه مطرح شد که البته پاسخ مشخصی هم به آن سؤال داده نشد.
مسائل فرهنگی کاملاً در این نشست خبری مورد بی توجهی قرار گرفت و هیچ سوالی در حوزه مباحث فرهنگی مطرح نشد.  رییس جمهور منتخب نیز در سخنانش اشاره‌ای به مسائل فرهنگی کشور نکرد.
اما جدای تمام این موارد که در اولین نشست خبری مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفت، عجیب‌ترین موضوع این بود که هیچ پرسشی از رییس جمهور منتخب درباره برنامه او برای بحث کرونا و واکسیناسیون کرونا مطرح نشد.
ابراهیم رئیسی هم هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرد.
در حالیکه کشور همچنان درگیر کرونا است و واکسیناسیون با سرعت بسیار کندی در جریان است. همچنان مسئله اصلی مردم پایان دادن به سیطره این ویروس و بیماری است.
با پایان نشست خبری این سؤال برجسته پاسخی دریافت نکرده است "آیا ابراهیم رئیسی برای کرونا واکسیناسیون برنامه دارد؟"
تنها صحبت رییس جمهور منتخب درباره کرونا زمانی بیان شد که درباره دلیل عدم شرکت طیف وسیعی از مردم در انتخابات سخن گفت.

هدیه دعایی به رئیسی

در پایان نشست خبری سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات یک کتاب به او هدیه داد.
 دعایی در پایان نشست، بسته‌ای را به سید ابراهیم رئیسی اهدا کرد که به گفته خبرنگار اطلاعات، این بسته حاوی یک جلد از تازه‌ترین کتاب سید عطاءالله مهاجرانی به نام «نقد تحریف مدرن امام خمینی» بوده است.
این کتاب پاسخ به شبهاتی است که درباره نقش امام خمینی (ره) در رابطه با شروع جنگ ایران و عراق مطرح می‌شود و بر اساس اسناد و مدارک و اظهارات شخصیت‌های عراقی و همینطور ایرانی پاسخ‌های مستدل به این شبهات داده شده است.

سید عطالله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کتاب با توجه به اسناد به کلی سری دولت عراق، اظهارات ژنرال‌ها و مقامات سیاسی و حزبی دولت عراق و چهره‌های مطرح ایرانی از زوایای مختلف ریشه‌ها و دلایل و علل آغاز جنگ هشت ساله را بررسی می‌کند و به این دو پرسش پاسخ داده است که: چرا عراق جنگ علیه ایران را آغاز کرد؟ چرا تحریف درباره جنگ انجام شده است؟
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
فایل های مرتبط
1