تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۴۳۵۶۰۰
انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت؛

نطق انتخاباتی سید ناصر حسینی‌پور / به مردم دروغ نمی‌گویم و صادق هستم / ژن خوب‌ها و صاحبان فیش‌های نجومی در تراز انقلاب نیستند / در قبال حق مردم در پتروشیمی گچساران کوتاه نخواهم آمد ( فیلم و تصاویر )

۱۷
۵
کبنا ؛نطق انتخاباتی سید ناصر حسینی‌پور نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در مجموعه ورزشی پدخندق گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا از گچساران، عصر امروز دوشنبه ( 24 خرداد ماه 1400) نطق انتخاباتی سید ناصر حسینی‌پور نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در مجموعه ورزشی پدخندق گچساران برگزار شد. سید قدرت حسینی بحرینی وارد ورزشگاه شد.
اهنگ محلی و رقص‌های محلی بخشی از این نطق انتخاباتی بود.
  
صحبت‌های سید ناصر حسینی در باره خانواده تاجگردون

                       
 
   
ورود سید قدرت حسینی بحرینی به ورزشگاه

 سید ناصر حسینی پور نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم حوزه انتخابیه گچساران و باشت در مجموعه ورزشی پدخندق گچساران، اظهار داشت: نلسون ماندلا بعد از مبارزاتش در آفریقای جنوبی، سال‌ها بعد از اینکه آزاد شد زندان بان و شکنجه گرش را به شام دعوت کرد و آن زندانبان تصورش این بود که به واسطه ان سال‌ها از وی تلافی کند اما وقتی وارد اتاق ماندلا شد با او شام خورد و این مقدمه‌ای است برای این مطلب که آن سالهایی که توسط شکنجه گر خودم تحقیر شدم، هیچوقت فکر نمی‌کردم دراین عرصه انتخابات وارد شود وقتی از زندان‌های مخوف آزاد شدم، کتابم را به ولید فرقان شکنجه گرم تقدیم کردم.
 وی افزود: اگر نلسون ماندلا شکنجه گرش را به شام دعوت کرد و من نیز کتابم را تقدیم کردم، در این شهر نیز نسبت به این بی‌اخلاقی‌ها چه احساسی می‌توانم داشته باشم؟ حتماً می گویم که مخالفم برایم قابل احترام است. چراکه ما با شعار وحدت و همدلی و انس وارد این رقابت شدیم.



 حسینی پور تصریح کرد: همه دولت‌ها هم موفقیت داشتند و هم ناکامی‌ها، اما موفقیت و ناکامی ناشی از چه تفکری است؟ تفکر موفقیت ناشی از تفکر جهادی و انقلابی است که کهنه نمی‌شود، کسانی که ماهواره ساختند و به فضا فرستادند و موشک نقطه زن ساختند و…عزت‌ها آفریدند و اما ناکامی‌ها ریشه در ما نمی‌توانیم دارد.
 نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس اظهار کرد: ما وارد عرصه شدیم که نوکر مردم باشیم چراکه جایگاه مجلس جایگاه مشخصی است متاسفانه در منطقه و استان کهگیلویه و بویراحمد ندیدم هیچ شهروندی وظیفه ذاتی یک نماینده را مطالبه کند چرا که یک
نماینده وظیفه قانونگداری و نظارت دارد، اما خوب است یک نماینده برای حل مشکلات ریز و درشت مردم هم تلاش کند.
 حسینی پور گفت: در مجلس اگر قرار باشد در رأس امور باشد یک نماینده نباید وکیل الدوله باشد و بایدصدای مردم باشد و باید به معنای واقعی کلمه از این ظرفیت‌ها استفاده کند و دفاع از مظلوم و خدمت صادقانه در رأس امورش باشد.
 وی افزود: باید از نماینده بخواهید به جنگ ساختارهای فسادپرور برود، همان ساختارهایی که دیگران وامهای کلان و چند هزار میلیاردی می‌گیرند و از این مملکت خارج می‌شود، وقتی فسادها را بررسی می‌کنیم که ریشه در ساختارهای فساد
آور دارد.


 حسینی پور تصریح کرد: معوقات بانکی ریشه در ساختارهای فسادپرور دارد، در بحثخصوص سازی اگر مطالبه می‌کردیم این وضعیت را نداشتیم، اگر از نماینده مجلس مطالبه گری می‌کردیم به نوعی شاهد این همه مشکلات نمی‌بودیم.
 نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس اظهار کرد: بدانید که یک وزیر مولتی میلیاردر نمی‌تواند به فکر مردم باشد آقای آخوندی هرگز نمی‌تواند به فکر مسکن مردم باشد و آن وزیری که خودش مدرسه غیر انتفاعی دارد نمی‌تواند به فکر دیگر مدارس دولتی نیز باشد.
 حسینی پور گفت: دربحث گمرک به میزانی که اروپا و نظام سلطه به ملت ضربه زدند گمرک هم ضربه زده است، دربحث واردات بی رویه و تورم، افسارگسیخته چه معضلاتی که نداریم، اما بورس چه بلایی به سفره مردم آورد درحالی که داشته های مردم را صفر کرد و عده‌ای در روز آشکار هم داشته‌های مردم را بردند که باید پاسخ بدهند.
 وی افزود: این شهر بام نفت ایران است و اما چرا یک پالایشگاه در این شهرنداشته باشیم و چرا نباید در بحث صنایع پایین دستی کارخانجاتی داشته باشیم که این وضع شهرمان نباشد، چرا پتروشیمی گچساران منافع اقتصادی‌اش به نام شرکت‌ها و استان‌های دیگر است اما تنها نامش را گچساران یدک می‌کشد، چرا از یک خانواده چند نفر سرکار بروند و ازیک خانواده پرجمعیت دیگر هم یک نفر سرکار نرود، اما بدانید در قبال حق و حقوق مردم گچساران در پتروشیمی این شهرستان کوتاه نخواهیم آمد.
 حسینی پور تصریح کرد: ما به مردم دروغ نمی‌گوییم و صادق هستیم و حتی آن مخالف هم می‌تواند بروی این سفره بنشیند، اگر قرارباشد سفره‌ای پهن بشود آن سفره برای همه است و در دفاع از حقوق مردم هم کوتاه نخواهیم آمد.
 نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس اظهار کرد: اگر موفق شدیم تیم‌های کارشناسی تشکیل خواهیم داد و به کمک شما مشکلات را مرتفع خواهیم کرد، قطعاً ما به کمک نخبگان این بار سنگین را از روی زمین بر خواهیم داشت و با کسی هم معامله نمی‌کنیم و در اختیار همه مردم خواهم بود.
 حسینی پور گفت: ما با خدای خودمان عهد بستیم که گفتمان جریان سوم را ذیل گام دوم انقلاب داشته باشیم، حتی برای بانوان هم برنامه‌هایی جهت اشتغال خواهیم داشت.
 وی افزود: وضعیت و موضوع طبقه بندی مشاغل را در نفت و شایسته سالاری را بر اساس رتبه بندی دنبال خواهیم کرد، بحث همسان سازی حقوق‌ها را پیگیری می‌کنیم، اما چه مدیریتی امروز در عرصه نفت خودش را نشان داد که درتیم فوتبالش در آستانه سقوط به لیگ دسته سوم است، درحالی که این تیم درگذشته درحال صعود به لیگ برتر بود، هندبال بانوان عملاً تعطیل شده است و از هندبال این شهرستان فقط یک اسم مانده است، واترپلو این شهرستان که دوم آسیا بود آیا الان وجود خارجی دارد درحالی که هاکی چهاربار قهرمان ایران شد اما الان این تیم‌های قدرتمند گذشته کجا هستند؟
 حسینی پور تصریح کرد: دیروز با تفکر ما می‌توانیم توانستیم ورزش شهرستان را رشد بدهیم و امروز هم به کمک شما جوانان مجدد ورزش را توسعه خواهیم داد و به جایگاه واقعی‌اش خواهیم رساند.
نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس اظهار کرد: نمی‌شود گام دوم انقلاب را دنبال کرد اما بدون آسیب شناسی، باید ببینیم مسببان و بانیان وضعیت موجود چه کسانی هستند و باید این موارد نیز مشخص شود، عده‌ای همه مشکلات ریز و درشت مملکت را به برجام گره زدند و فردو و نطنز را تعطیل کردند و سانتریفیوژه‌ها را تقلیل دادند، پس چرا سفره ما بازهم این وضعیت را دارد، برای اینکه ریل را اشتباه رفتند.

 حسینی پور گفت: ظاغوت های فراوانی را به زیر کشدیم اما در دل انقلاب نیز طاغوت‌هایی رشد کردند، و باید در همین انقلاب، انقلابی صورت بگیرد تا کسانی که ژن خوب هستند و فیش‌های نجومی می‌گیرند و شکم‌هایشان پر از حرام شده و در تراز انقلاب نیستند، کنار گذاشته شوند.
وی افزود: شهید ذبیح الله عالی گفته بودند من از بابت زمین‌های کشاورزی پدرم وضعیت خوبی دارم و بنابراین حقوقم را نصف کنید و این تفکر تراز انقلاب است، آن تفکر سلفی ذلت با موگرینی آنهم درصحن مجلس در تراز انقلاب نبود.
 حسینی پور تصریح کرد: اما فردای آنروز سلفی شهید محسن حججی می‌شود نماد و تراز انقلاب اسلامی، اگر خادمی و نوکری این ملت نصیب ما شد از جناح‌های سیاسی خواهیم گذشت چرا که درد این مردم ناکارآمدی است نه جناح‌های سیاسی، با شما عهد می‌بندیم که در ارتباط با نوکری شما این سفره برای همه شما پهن باشد و همه به سهم خودشان بهره ببرند.
  نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس اظهار کرد: ما درارتباط با مردم با کسی معامله نمی‌کنیم، و یکهزارو ۵۰۰ جوان را ساماندهی خواهیم کرد که مشکلات منطقه را شناسایی و سامان بدهیم، با کمک این مردم و این ظرفیت‌ها خط امید را دنبال خواهیم کرد تا با کمک شما بتوانیم گام‌های بزرگی را برداریم.
 
 
سید ناصر برای مردم دست تکان داد

  

حضور مردم برای اولین نطق انتخاباتی سید ناصر حسینی‌پور

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با تاسف باید گفت به هیچ کدام از اصول مورد ادعا پایبند نیستید
شما تاجگردون را متهم به قدرت خواهی موروتی و باندسالاری کردید.
پایبندی شما را به اصول مورد ادعا هم الان مردم شاهدند و هم تاریخ ثبت خواهد کرد
خوش بود گر محک تجربه اید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
ممردم جواب شما را خواهند داد...
چهار راه گشین
Iran, Islamic Republic of
مگه خواب مجلس را ببینی حالا که تاجگردون نیست باشت یک صدا جعفری
حامی سید ناصر
Iran, Islamic Republic of
هه شما تا به حال /تاجگردون را دیده اید؟شما کشور و شهرتون رو نابود میکنین
فقط دعا میکنم براتون که به خودتون بیاید
همین تصمیم های نادرستتون هست که نابود گر مملکته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سیدناصر نگفت چرا سید قدرت رد صلاحیت شد؟
Iran, Islamic Republic of
درملاء عام زشت بودکه دلیلش روبفرمایند
Iran, Islamic Republic of
دستش رابرای مردم تکان داد؛یعنی چی؟که درشت نوشته شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
ورزشگاه شلوغ و پر شده بود. تازه با این وضعیت کرونایی. اگه کرونا نبود فکر کنم تا چندین خیابان پشت ورزشگاه هم جا نمی شد.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سیل جمعیت بی سابقه بود. الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی / را در کتاب خاطراتت ننوشتی
همشهری از باشت
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا برنده می شوی ولی باید مثل زاکانی بیدار و هوشیار باشی و مراقب فیشهای نجومی و رانت خواری باشی .
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی پور
کتاب صداقتی که جا ماند...را هم بنویس
با مردم صادق باشید
واقعا متاسفم برای انهایی که هنوز امثال شما را نشناختند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یادگار جبهه و جنگ
مرد اخلاق و معرفت
پرورش یافته مکتب حاج قاسم سلام
به امید موفقیت
Iran, Islamic Republic of
بعدازیک سال نامه نگاری وسی دی دادن وتبلیعات جمعیت زیادی نبودند



خداروشکراقلاتاج گردون یه جیزی یادتون دادولی خداییش تاج گردون همایشهاش بااینکه درفضای بازیودنسبت به ایشون که محصورشده هست،اصلاقابل مقایسه نبودند
حامی سید ناصر
Iran, Islamic Republic of
سید ما پشتیبانی
به امید پیروزی
حتما پیروز میشی
از ایل بزرگ باوی
Iran, Islamic Republic of
تو که میگی چرا آقای سید قدرت را رد صلاحیت کردن چرا دو برادر یعنی غلام‌رضا و ساسان رو رد صلاحیت کردن تو که هوادار جون جونی این دو برادر هستی ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام.سایت به اصطلاح استان! لطفا مشخصات و سوابق و .. همه نامزدها رو بفرمایید.الان اینجانب در حال تحقیق هستم.به کجا مراجعه کنم تا اطلاعات بدست بیا اورم!؟ یک مصاحبه با هر کاندیدا بکن.! این شخص محترم ،نیز گفتار خوبی دارد، از ظاهر پیداست به دنبال اصول ها 1400 سال پیش قوم و قوگرا و نژادپرستی و ..باند ها فساد نیست اما ای کاش اطلاعات بیشتر میزاشتید. یا مصاحبه با ان میکردید.
کاش میگفتید تکلیف پیکرها و سرهایی که جا ماند،چی میشود. از الفاظ بهره برداری نکنید حاج قاسم مربوط به همه و همه ما هم خون و دست و پا و سر دادیم واسه مملکت
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1