تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۴۳۵۲۴۲
در نشست کاندیداهای انتخابات میان دوره با فرماندار گچساران مطرح شد؛

فاطمی: مناظره میان کاندیداها صورت بگیرد / حسینی پور: فراجناحی وارد انتخابات شده ام / محمدپور: تولید فرهنگ باعث جذب سرمایه گذار می شود / کاظمی: دو قطبی های کاذب در شهرستان گچساران ایجاد شده / گودرز حکمتی: لیدرها امنیت و آرامش انتخاباتی را حفظ کنند

۱
کبنا ؛نشست مشترک اعضای شورای تأمین شهرستان گچساران با کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز سه شنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۰) نشست مشترک اعضای شورای تأمین شهرستان گچساران با کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار شد.
9 کاندیدی میان دوره هومان عسگری، ریحان محمدپور، سیدمحمود فاطمی، سیدناصر حسینی پور، هوشنگ گرجی‌پور، سید حبیب الله حسینی، مهدی مهدی فروغی‌نیا، سید محمد یوسفی کاظمی بیدک و نماینده ستاد علیمراد جعفری در این نشست حضور داشتند، نستور درخشنده پور نیز انصراف داد.

در ابتدا گودرز حکمی نماینده ستاد علیمراد جعفری به سخنرانی پرداخته و دلیل عدم حضور جعفری در این نشست را عدم حضور او در منطقه ذکر کرد. او بر اخلاق انتخاباتی، آرامش و امنیت از طرف طرفداران کاندیداها تاکید کرده و گفت: خواستارم که کاندیداها به لیدرهایشان تاکید کنند که امنیت و آرامش انتخاباتی را در سطح شهرستان حفظ کنند.

پس از آن سید محمد یوسفی کاظمی بیدک کاندیدای میان دوره اظهار کرد: گچساران و باشت می توانند به عنوان شهرهای صنعتی و مهم در جنوب کشور مطرح شوند و نگین زاگرس باشند. ولی نخبگان سیاسی ما در دیارمان وظایف خود را خوب ایفا نکردند، دو قطبی های کاذب در شهرستان گچساران ایجاد شده است. متاسفانه به جای همگرایی نخبگان سیاسی برای توسعه، دچار یک واگرایی و انشقاق هستیم.
وی اظهار کرد: پیشنهاد بنده این است که یک منشور اخلاقی تهیه شود و بر اساس آن تبلیغات انتخاباتی انجام گیرد.
پس از این نیز سید حبیب الله حسینی کاندیدای انتخابات میان دوره بر مشارکت حداکثری مردم تاکید کرده و گفت: هدف اتحاد، همدلی و فضایی به دور از دغدغه، آرامش همراه با اشتغال جوانان است. توسعه با عدالت و به دور از جناح سازی و به دور از دوقطبی ها شکل بگیرد. شایسته سالاری مدنظر قرار بگیرد.
هوشنگ گرجی پور، کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس بر رعایت قانون در برنامه های تبلیغاتی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و گفت: سلامتی مردم خیلی مهم است، اگر برای مردم مشکلی پیش بیاید به مجلس رفتن به این شکل جای تأسف دارد. امیدوارم کاندیداها از ایجاد تنش پرهیز کنند و برنامه های خود را در حین فعالیت های انتخاباتی شان برای مردم مطرح کنند.

هومان عسگری کاندیدای دیگر این انتخابات کوتاه سخن گفت و مردم و کاندیداها را به اخلاق مداری و رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرده و گفت: امیدوارم انتخابات پرشور و در نهایت آرامش و قانون مداری را داشته باشیم.

سیدمحمود فاطمی کاندیدای انتخابات میان دوره نیز به مشکلات شهرستان اشاره کرده و گفت: مبحث بیکاری یکی از معصلاتی است که امنیت شهرستان را متاثر نموده است، خواستارم در صورت امکان مناظره میان کاندیداهای محترم صورت بگیرد، تا مردم بتوانند انتخابی شایسته داشته باشند.
وی افزود: کاندیداها را به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی دعوت می‌کنم.
سید ناصر حسینی‌پور نامزد انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که برای اولین بار به عنوان کاندیدای این حوزه انتخابیه سخن می گفت، اظهار کرد: با اعتقاد بر این موضوع تاکید دارم که فراجناحی وارد انتخابات شده ام، مردم از این جناح بازی‌ها خسته شده‌اند.
این نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت در ادامه گفت: دو وظیفه نماینده مجلس یعنی تقنین و نظارت را بر اساس گفتمان حاج قاسم سلیمانی انجام خواهد داد.
وی بیان کرد: وعده‌های انتخاباتی باید در جایی ثبت شود، وعده نشدنی را نباید برای کسب آراء و خدای نکرده فریب مردم داد، وعده دادن و عمل نکردن باعث می‌شود مردم اعتمادشان صلب و ایمانشان سست شود.
وی خاطرنشان کرد: خدا لعنت کند من را اگر حب نان و وابستگی به جریان قدرت و ثروت داشته باشم.

ریحان محمدپور نیز گفت: بنده از تهران می آیم و سابقه کار مدیریتی دارم، شاید برخی افراد به فکر پست و مقام و انتصاب نزدیکانشان باشند، ولی آنچه که در منطقه ما نیاز به کار دارد، تولید فرهنگ است، چرا که تولید فرهنگ سالم باعث جذب سرمایه گذاران به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران می‌شود.
وی گفت: ایرادات و آسیب های فرهنگ انتخاباتی فقط در استان و شهرستان ما دیده می شود آنچه که در کل کشور وجود ندارد.
وی گفت: مردم کار و حرمت می خواهند، اگر به مردم پاسخ داده شود احترام انها نگهداشته می‌شود. مردم ما قانع هستند و باید برای آنها کار کرد.
وی گفت: آرامش را در منطقه ایجاد کنیم.
--------------------------------------------------
خبرنگار: سیده زهرا حسینی فر
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1