تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۳۵۰۷۴
با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

افتتاح ستاد «رئیسی» در کهگیلویه ( +تصاویر )

۱
کبنا ؛با حضور آرمان بیگلری مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از روحانیون و اقشار مختلف مردم ستاد «رئیسی» در کهگیلویه افتتاح شد.
به گزارش کبنا و به نقل از گروه رسانه ستاد انتخاباتی «رئیسی»، آرمان بیگلری در آئین افتتاحیه ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان کهگیلویه ضمن تسلیت سال‌روز ارتحال ملکوتی امام راحل و شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، اظهار داشت: انقلاب ایران اسلامی امروز نقش مؤثری در معادلات جهان دارد و این مورد را اغلب سیاستمداران دنیا اذعان دارند و جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از امور کارنامه درخشانی دارد و باید بپذیریم که
 وی افزود: در بحث عدالت اجتماعی خوب عمل نکردیم و یکی از اشکالات اساسی و ضعف مدیریت‌ها اتفاق افتاد ضعف در عدالت اجتماعی بود و امروز ما همه جمع شده‌ایم که با انتخاب فرد اصلح برای سپردن امور در قوه مجریه کشور به عدالت اجتماعی برسیم.
 مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مدت حضور خود در رأس قوه قضاییه به خوبی نشان داد که توان ایجاد تحول رچدر امور را دارد.
 وی افزود: امروز جامعه ما با مشکلات متعدد در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی روبرو هستند و این در حالی است که برخی از افراد مدعی برای ایجاد وضعیت مطلوب خود درگیر فساد هستند.
 بیگلری بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در آستان قدس رضوی با مدیریت صحیح و قوی خود توانستند که از ظرفیت‌های آستان به نفع مردم استفاده کند.
 وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی از محدود افرادی است که بعد از سابقه طولانی در مدیریت به صورت سالم زندگی کرده و به صورت شفاف دارایی خود را اعلام نموده‌است.
 مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حضرت آیت‌الله رئیسی قصد دارند که با تکیه بر مردم دولت مردم را ایجاد کند و انتظار داریم که مردم با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری زمینه ایجاد دولت مردمی را فراهم کنند.
 آرمان بیگلری تصریح کرد: دولت آینده آیت‌الله رئیسی یک دولت وحدت ملی توانند است و از مرزبندی‌ها عبور خواهند کرد و از همه ظرفیت‌ها با هر سلیقه و اندیشه در دایره نظام جمهوری اسلامی استفاده خواهد شد.
 
سید منصور تقوی مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: نارضایتی‌های به دلیل ضعف مدیریت‌ها وجود دارد، برای ما آنچه مهم است مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.
 وی افزود: دوام، ماندگاری و استقامت و پویایی نظام جمهوری اسلامی بستگی به حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مهم مثل انتخابات است.
 تقوی بیان کرد: علاوه بر دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران حضور در انتخابات باعث می‌شود که در وضع موجود تغییر ایجاد شود و زمینه پویایی و رشد جامعه را رقم بزند.
  وی خاطرنشان کرد: سه قشر در انتخابات حضور پیدا می‌کنند، یک قشر سفید هست که در هر شرایطی پای صندوق می‌آیند و یک قشر سیاه هم هستند که تحت هیچ شرایطی پای صندوق نمی‌آیند و گروه سومی هم بنام قشر خاکستری هستند، که باید افراد فعال در جذب آرا به این قشر توجه خاص داشته باشند.
 سید منصور تقوی اضافه کرد: هر کس که دین پذیر، فسادستیز، استکبارستیز، پیرو ولایت فقیه و حامی مظلوم باشد در دایره انقلابی قرار دارد و می‌تواند فرد اصلحی برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور باشد، که آیت‌الله رئیسی از همه نظر در اولویت برای انتخاب اصلح قرار دارد.
مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان کهگیلویه به کشمکش بر سر ستادهای انتخاباتی اشاره کرد و گفت: در این برهه حساس نیاز به وفاق و همدلی داریم و در شهرستان کهگیلویه تلاش شده‌است که گام‌های موثری در راستای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برداشته شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1