تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۳۴۹۵۸
در افتتاحیه ستاد شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه مطرح شد

در ستادهای رئیسی هتاکی نداریم اما روشنگری هست / هدف ستادهای «رئیسی» یکی است، برخی شیطنت نکنند / رئیسی متعلق به ملت است

۰
کبنا ؛شامگاه چهارشنبه (12 خردادماه 1400) ستاد انتخاباتی شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه در حمایت از «سید ابراهیم رئیسی» با حضور رییس شورای وحدت، اعضا و اقشار مختلف مردم در دهدشت افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز، رییس شورای وحدت اصولگرایان شهرستان کهگیلویه در افتتاحیه ستاد حامیان رییسی در دهدشت گفت: همانطور که اقای رئیسی هم اشاره کردند، برخی متلک گویی می‌کنند که کار اشتباهی است و مسیری نیست که جریانی را به موفقیت برساند.
 سید محمد حسینی طلب بیان کرد: آقای رییسی در 8 سال گذشته می‌توانستند با بازی سیاسی، حرف‌های غیر اخلاقی رقیب خود را میخکوب کند، سینه ایشان اسرار فراوانی از زندگانی کاندیداهایی بود که رقیب او بودند، مقابلش هتاکی می‌کردند، با شخصیت ایشان بازی می‌کرد ولی شخصیت اخلاقمدارانه ایشان این اسرار را در مناظرات و...فاش نکرد.
حسینی طلب با اشاره به اینکه امروز هم که تنور انتخابات در حال داغ شدن است، برخی  چهره خود را نشان می‌دهند، تصریح کرد: آقای رییسی اعلام کردند، من فراجناحی آمدم، تنها متعلق به اصولگرایان نیست.
وی افزود: رییسی، متعلق به عامه ملت ایران است، درب‌های ستادها به روی عموم مردم، اصلاح طلب، اعتدالگرا، اصولگرا باز است و قدم همه را بر چشم می‌گذاریم و در کنار هم برای آمدن مجری توانمندی چون آقای رییسی تلاش می‌کنیم.
رییس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه ادامه داد؛ رییسی رقیب فساد و اشرافیگری وتبعیض است که خود مردم، دلسوزان و آگاهان جامعه هم به این امر پی بردند و همه از حضور ایشان استقبال کردند.
حسینی طلب با بیان اینکه این ستاد هم  یکی ازهمان ستادهای خانگی است، دوستان در ستادها با نام‌های مختلف ولی هدفی واحد، عاشقانه تلاش می‌کنند، تصریح کرد: بسیاری حتی عاشقانه و بی نام و نشان پای کار آمده‌اند، نکند کسانی شیطنت  کنند واختلاف ایجاد کنند.
 وی تصریح کرد: در  ستادهای آقای رییسی هیچگونه هتاکی و بد اخلاقی صورت نمی‌گیرد، اما روشنگری می‌کنیم، به اراجیف پاسخ می‌دهیم ولی نه به زبان خودشان.
حسینی طلب از همه حضار، جانبازان سر افراز، مردم، اصحاب رسانه و...برای حضور در آیین افتتاحیه قدردانی کرد و گفت: دست همکاری به سوی همه دراز می‌کنیم و درب همه ستادها به روی دوستان باز است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ببینیم و تعریف کنیم.
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1