تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۳۳۰۹۶
امروز؛

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع تولیدی سپیدمرغ یاسوج

۰
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مجتمع تولیدی سپید مرغ یاسوج گفت: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به ‌نام سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نامگذاری شده و ما وظیفه داریم در راستای تحقق این شعار که باعث رونق تولید، توسعه و شکوفایی می‌شود تلاش کنیم.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط  عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امروز پنج شنبه (26 فروردین 1400) استاندار به مشکلات کشتارگاه سپید مرغ یاسوج گریزی زد و گفت: راه‌اندازی و احداث مجتمعی با چنین ظرفیتی کار بزرگی است، اما ضعف مدیریت باعث شده تا این مجتمع دچار مشکلات مالی و با تعطیلی روبرو شود.
کلانتری بر حمایت از تولیدکننده‌گان تأکید کرد و گفت: افراد با انگیزه تولید و اشتغال اقدام به راه‌اندازی فعالیت می‌کنند و گاه تجریه و دانش کافی برای مدیریت ندارند، که باید به این افراد مشاوره داده شود و دست آنها را گرفت.
وی در ادامه خواستار همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی شد و گفت: هدف همه ما خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است، و تا جایی‌که قانون اجازه بدهد باید به مردم و سرمایه‌گذاران کمک شود.
کلانتری با اشاره به اینکه امسال به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، گفت: وظیفه همه دستگاه های اجرایی و نظام بانکی است که از سرمایه گذاران حمایت کرده و هرگونه پشتیبانی که لازم دارند را انجام دهند و موانع پیش روی این واحدها را برطرف کنند.
وی با اشاره به فعالیت ۳ کشتارگاه صنعتی مرغ در استان، افزود: این واحدها نقش مهمی در کشتار و بسته بندی مرغ مورد نیاز استان دارند و همچنین موجب اشتغال مستقیم و غیر مستقیم به واسطه عوامل توزیع می شوند.
کلانتری عنوان کرد: به منظور تصمیم گیری دقیق تر و سریع تر و با هدف کمک به واحدهای تولیدی بنا را بر این گذاشتیم که کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید را تا جایی که امکان داشته باشد در خود واحدها برگزار کرده و مدیران از نزدیک ظرفیت ها و مشکلات این واحد ها را مشاهده کنند چرا که به طور قطع تصمیم های بهتری می گیرند و این موضوع امسال به طور ویژه در دستور کار تیم اقتصادی استان قرار می گیرد.
نماینده عالی دولت در استان، گفت: در طول دو سال اخیر اقدامات خوبی در جهت احیای واحدهای راکد مرغداری در سطح استان انجام شده است و همچنان باید تلاش شود مابقی واحد های راکد  مرغداری که امکان احیای آنها وجود دارد به چرخه تولید برگردند تا با این اقدام بخشی از کسری مرغ مورد نیاز استان توسط این واحدها تامین شود.
استاندار اظهار داشت: باید برنامه ریزی ها به نحوی باشد که بتوانیم مرغ مورد نیاز استان را از خود واحدهای تولیدی درون استان تامین کنیم.
کلانتری تصریح کرد: هدف از این کار برقراری تعادل عرضه و تقاضای مرغ در سطح بازار است.
سید حشمت الله صمیمی دوست نیز در این بازدید، اظهار داشت: آمادگی داریم که کارگروه های تخصصی با نظام بانکی، دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران  برگزار کرده تا مشکلات اینگونه واحدها را به صورت ویژه بررسی کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: در قانون ظرفیت های خوبی در خصوص استمهال تسهیلات و بدهکاران نظام بانکی پیش بینی شده و در صورتی که سرمایه گذاران و مدیران واحدهای اقتصادی پای کار باشند می توان از این ظرفیت های قانونی در جهت رفع مشکلات این واحدها استفاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مرغای سفید کو ؟ هه هه !در این باز دید مخاطب انتظار دارد تصاویر تولید و بسته بندی مرغها را ببیند نه چهره استاندار و همراهانش را !
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1