تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۳۲۹۱۳

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از مراکز و ظرفیت های درمانی گچساران

۰
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از بیمارستان رجائی و مراکز درمانی گچساران بازدید و کیفیت خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، روز شنبه (21 فروردین 1400) غلامیان در حاشیه این بازدید گفت: با اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی هایی که به منظور بیماریابی و درمان به موقع بیماران انجام گرفت، برخلاف پیش بینی ها شرایط بیماری در شهرستان در سه ماه آخر سال ۹۹ تحت کنترل قرار گرفت و تا حد زیادی از ایجاد شرایط مشابه با وضعیت استان خوزستان جلوگیری شد.
وی در ادامه گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۵ هزار تست در شهرستان گرفته شده است و نمونه گیری و بیماریابی همچنان با تمام توان ادامه دارد.
غلامیان در ادامه در خصوص وضعیت بیماران بستری و ظرفیت تخت های بیمارستانی در گچساران گفت: بعد از گذشت یک وضعیت پایدار از تعداد بیماران بستری در نیمه اول فروردین، به یکباره و بعد از اتمام تعطیلات و همگام با استان و کشور شاهد افزایش مراجعات بستری به بیمارستان بودیم که نگرانی های ما را در خصوص چند روز آینده افزایش داده است.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر قریب به ۸۵ بیمار در دو بیمارستان رجایی و شرکت نفت بستری هستند که با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه درمان و جلسات برگزار شده با دانشگاه علوم پزشکی، بسته خدمت رسانی شهرستان در سه سطح زیر ۱۰۰ بیمار نیازمند به بستری، بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ بیمار نیازمند به بستری و بالای ۱۵۰ بیمار کرونایی نیازمند به بستری، طرح ریزی شده است و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن نگرانی بالا در خصوص افزایش نیاز بیماران به بستری، آمادگی لازم در خصوص بحران های احتمالی روبرو را پیش بینی کرده است.
غلامیان با اشاره به فرآیندهای پیش بینی شده درمان و ارزیابی کیفیت آن گفت: تمام تلاش ما این است تا از نیاز به بستری شدن بیماران جلوگیری شود. اما در خصوص فرآیند درمان در بیمارستان پروتکل های درمانی به بیمارستان ابلاغ و مداخلات بالینی تیمی با حضور متخصصین عفونی، بیهوشی و داخلی بر بالین بیماران به منظور کسب نتایج بهتر در حال اجرا می باشد‌.
دبیر ستاد کرونای شهرستان از پایان مرحله دوم طرح شهید سلیمانی خبر داد و در این خصوص گفت: با همکاری بسیج و ادارات دیگر اقدامات قابل توجهی در این طرح در گچساران انجام گرفت که بنا به اظهارات سردار خرمدل، فرماندهی سپاه فتح استان، شهرستان گچساران حائز کسب رتبه برتر بین شهرستان های استان شد که جا دارد از کادر بهداشت، نیرهای زحمت کش بسیج و هلال احمر در این زمینه تشکر و قدردانی شود.
غلامیان در انتها ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان از مردم خواست تا حفظ پروتکل های بهداشتی را در این دوران حساس با جدیت بیشتر دنبال کنند، چرا که کادر درمان به شدت تحلیل رفته و هر گونه غفلت ممکن است از ظرفیت زیرساخت های درمانی فراتر رفته و اتفاقات تلخی را رقم بزند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1