تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۳۲۴۷۴
کبنا گزارش می‌دهد

عبدالرحیم رحیمی کاندیدای انتخابات میاندوره مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد + مورفولوژی رفتار رحیمی ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق شهرستان گچساران با حضور در فرمانداری این شهرستان برای انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌‌نویسی کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز همزمان با آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای میاندوره مجلس یازدهم، عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق شهرستان گچساران با حضور در فرمانداری این شهرستان برای انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌‌نویسی کرد.
رحیمی با یک دسته گل وارد فرمانداری گچساران شد، کسی او را همراهی نمی‌کرد، دختر خانمی دسته‌گل رحیمی را حمل می‌کرد، آن طرف‌تر جوانی با گوشی لحظه ورود رحیمی به فرمانداری و سالن ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات میاندوره گچساران و باشت را ضبط و ثبت می‌کرد.
رحیمی تلاش می‌کرد که سلام، احوال‌پرسی و دست‌دادن‌هایش دیپلماتیک و اتوکشیده باشد. او حتی بدون توجه به مسائل بهداشتی و کرونا با برخی از کارکنان فرمانداری گچساران مصافحه می‌کرد. گل‌های رحیمی قرمز، صورتی و... بود که یکی از این گل‌ها را به علیرضا اتابک فرماندار گچساران داد.
او وقتی پشت میز نشست، تسبیحش را بیرون آورد و چند دانه از آن را به حرکت در آورد.
رحیمی انگشت «استمپ» خورده خود را به دوربین نشان داد و لبخند زد.
عبدالرحیم رحیمی در دوران صدارتش بر کرسی فرمانداری گچساران، مقتدرانه برخورد کرد، او با مدیران‌کل و در مقطعی با نماینده وقت بویراحمد و دنا کنتاکت داشت. اگر چه همه می‌گفتند که رحیمی به پشتوانه غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت از خود اقتدار نشان می‌داد، اما خودش این موضوع را قبول ندارد. رحیمی در زمانی گفته بود؛ هر چه تاجگردون بگوئید، ما اجرا می‌کنیم. رحیمی اکنون وارد صحنه انتخابات میاندوره گچساران و باشت شده و خرد جمعی را شرط پذیرفتن کاندیدای واحد جریان اصلاحات و طیف تاجگردون می‌داند.
بیشتر بخوانید:

رحیمی: من صلاح خودم را دارم، لزومی ندارد به خاطر ساسان تاجگردون کنار بروم / اصلاً من هم می‌شوم عبدالرحیم تاجگردون / آیا بین اصلاح طلبان گچساران اختلاف است؟

اولین بیانیه رسمی عبدالرحیم رحیمی کاندیدای انتخابات میاندوره گچساران و باشت / با خرد جمعی، دوری از خودخواهی و تک روی عمل می‌کنیم / عده‌ای منفعت طلب، کورکورانه مانع ورود تاجگردون به مجلس شدند

عبدالرحیم رحیمی: تابع خرد جمعی هستم /تابع پست اینستاگرامی آقای تاجگردون هستم / به دلیل اختلافات فرزندان کهگیلویه و بویراحمد تخریب می‌شوند / سید قدرت حسینی در رد اعتبار نامه تاجگردون بدنام شده است / نظر «حاج رحیمی» در باره دعوای سید قدرت و تاجگردون/ این حرف آقای حسینی در باره تاجگردون را قبول ندارم

به گزارش کبنا، نام نویسی از داوطلبان  از ساعت هشت بامداد امروز هشتم فروردین ماه  لغایت 14 فروردین ماه به مدت یک هفته  انجام می شود.
 روش ثبت نام در این دوره از انتخابات به سه شیوه اپلیکیشن موبایلی، نسخه رایانه و مراجعه حضوری به حوزه انتخابیه و  ستاد انتخابات وزارت کشور خواهد بود.
۲۸ خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمی تو این خبر نوشته شما با حاج زارعی کنتاکت داشتین اگر این خبر درست باشه قطعا یکی مث من به سن رای نخواهم داد.
Iran, Islamic Republic of
ها بشی تا قبول وابی
باوی
Iran, Islamic Republic of
خدا کند عبدالرحیم رحیمی رو حرف خودش بماند وبه نفع ساسان خان کنار نرود اونوقت مشخص میشود که مرد عمل هست
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
رحیمی مرد با اقتداری است ،اکثر مردم بین رحیمی و ساسان بلاتکلیف هستند انشاالله با تدبیر و درایت هردو یکی میشوند و با پشتوانه رای حاج غلام تو دهنی محکمی به انهایی که گچساران را از داشتن نماینده منتخب خود محروم کردند میزنیم .
احسان
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
جناب آقای رحیمی اینو خوب اومدی منم میشم یه ساسان تاجگردون....
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1