تاریخ انتشار
جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۳۲۴۳۲
در دیدار هیات فوتبال کهگیلویه با رئیس سازمان تبلیغات مطرح شد

ولایتی:سازمان تبلیغات اسلامی باید صدای مردم باشد/دلباز؛زیرساخت ورزش کهگیلویه مناسب نیست

۰
کبنا ؛عصر روز( ۵فروردین ۱۴۰۰ )همزمان با  روز جوان اعضای هیت فوتبال کهگیلویه به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه با حجت الاسلام ولایتی دیدار و گفت وگو کردند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویهدر این دیدار بیان کرد:هییت فوتبال کهگیلویه با جوانان و افراد زیادی در ارتباط است،در روز جوان از اعضای این هییت دعوت کردیم تا صحبت ها و موانع پیشرفت را بشنویم  و ارتباط موثری برقرار کنیم.
حجت الاسلام ولایتی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی هر شهر باید صدای فطرت آن شهر و مطالبه گر باشد،گفت: در سال جدید همکاری خوبی با این هییت و جوانان خواهیم داشت.
وی افزود:در شهرستان کهگیلویه استعدادهای ناشناخته زیادی در حوزه ورزش به ویژه فوتبال داریم که در صورت کشف شدن می توانند در سطح ملی و بین المللی  بدرخشند.
رییس سازمان تبلیغات کهگیلویه مطرح کرد:دغدغه ام پیشرفت کهگیلویه در حوزه های مختلف است، از مسوولان مطالبه گری کنید،ما هم پیگیر رفع موانع هستیم.
رییس هییت فوتبال کهگیلویه نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت روز جوان گفت:هیات فوتبال نهادی غیر دولتی و مستقل است که کارش برنامه ریزی برای مسابقات با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان است.
 سید ابولحسن دلباز با اشاره به اینکه هییت فوتبال شهرستان  یکی از فعال ترین هیات ورزش استان است بیان کرد:در ۱۸۰ روز ۱۹۵ مسابقه در رده های مختلف برگزار کردیم.

وی ادامه داد:بیش از ۲ هزار نفر درشهرستان درگیر فوتبال هستند،که می توان روی بعد فرهنگی،اجتماعی و... این جمعیت با همکاری سازمان تبلیغات کار کرد.
رییس هیات فوتبال کهگیلویه مطرح کرد:زیر ساخت ورزشی شهرستان و هیت فوتبال مناسب نیست،اگر یک بازیکن یا مربی غیر بومی به شهرستان بیاید مکانی برای اسکان نداریم.
وی در پایان از حجت الاسلام ولایتی خواست تا صدای هییت فوتبال کهگیلویه شود و رابطی میان این هیات و مسوولان باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
خواستم بگم چرا تبلیغات ولایتی در سازمان تبلیغات اسلامی تو بحث فوتبال زنان دخالت می کند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1