تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۴۳۲۳۴۵
فرمانده بسیج اصناف یاسوج در گفت و گو با کبنا تشریح کرد

بازرسی از ۲۱۲ واحد صنفی یاسوج /شناسایی ۳۳ واحد متخلف

۰
کبنا ؛فرمانده بسیج اصناف شهرستان بویراحمد گفت: طی چند مرحله متوالی مایحتاج ضروری عموم شهروندان در ایام پایانی سال و نوروز مورد پایش و نظارت دقیق بسیج اصناف و بازرسان اصناف قرار گرفت.
مرتضی کرمی در گفت و گو با خبرنگار کبنا، اظهار داشت: در این طرح که از فروردین ماه آغاز گردید بازرسان به صورت تمام وقت در سطح بازار حضور کامل و مؤثر داشته و از ظرفیت و حضور سایر دستگاه‌های نظارتی استان نیز حداکثر بهره گیری صورت گرفت. 
فرمانده بسیج اصناف یاسوج با اشاره به همکاری اداره کل تعزیرات استان و سازمان صمت استان گفت: ماحصل این موضوع بازرسی از ۲۱۲ واحد صنفی در سطح بازار بود که در این میان ۳۳ واحد صنفی متخلف شناسایی شدند. بیشترین تخلفات این واحدهای صنفی گران فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم درج قیمت روی کالاها بود و برای این واحدها در سازمان تعزیرات حکومتی پرونده تشکیل شده است.
کرمی از توزیع بیش از ۷۰ تن مرغ منجمد از اول فروردین سال جاری خبرداد و افزود: روزانه بیش از ۲۰ تن مرغ منجمد در این ایام با نظارت بازرسان بین واحدهای صنفی مشخص شده توزیع می‌شود. نظارت بر غرفه‌های عرضه کننده میوه تنظیم بازار در ایام نوروزی ادامه دارد و به همت بازرسان و دستگاههای نظارتی علاوه بر کنترل قیمت و نحوه عملکرد متصدیان غرف، از عرضه میوه‌های فاقد کیفیت و سلامت لازم قاطعانه جلوگیری می‌شود.
وی در آخر از مشارکت و همکاری شهروندان، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، کلیه ادارات و دستگاه‌هایی که در این ایام در سالم سازی فضای بازار، یاری رسان بازرسی اصناف بودند قدردانی نموده و از شهروندان نیز درخواست نمود کما فی السابق تخلفات واحدهای صنفی را گزارش دهند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1