تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۴۳۲۱۵۵
توسط سازمان تامین اجتماعی گچساران صورت گرفت

آیین تجلیل از کارفرمایان و پیمانکاران نمونه سال 99 گچساران برگزار شد+تصاویر

۰
کبنا ؛آیین تجلیل از کارفرمایان و پیمانکاران شهرستان گچساران با حضورعلیرضا اتابک فرماندار گچساران، حجت السلام حاج مهدی انصاری رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) گچساران، محسن علیزاده رئیس سازمان تامین اجتماعی گچساران در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: مدیرسازمان تامین اجتماعی شهرستان گچساران ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به حاضرین در این آیین ، اظهار کرد:  ولادت با سعادت آقا امام حسین(ع) سرور و سالار شهیدان و روز پاسدار را به همه عزیزان ویژه به سبز قامتان سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می نمائیم .
محسن علیزاده افزود: سازمان تامین اجتماعی شهرستان گچساران با جامعه هدفی نزدیک به ۹۰ هزار نفر دفترچه بدست که از خدمات این سازمان استفاده می نمایند مدیون زحمات و تلاشهای شبانه روزی شما عزیزان و کارفرمایان می باشند که از سرمایه و از جان خود مایه گذاشته اید  سازمان مارا یاری می نمایید و امروز بر خود واجب دانستیم که به نمایندگی از  مدیر عامل و مدیر کل سازمان تامین اجتماعی و همچنین از طرف خودم و مجموعه کارکنان خدوم شعبه گچساران به پاس همه زحمات شما عزیزان در حد توان خود از شما تجلیل و قدر دانی بعمل آوریم.
علیزاده در پایان گفت: از خداوند منان برای شما عزیزان روز و روزگار خوشی را طلب می نمائیم و عید سعید باستان را پیشاپیش به شما عزیزان و خانواده های محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
 در ادامه یکی از پیمانکاران صاحب نام گچسارانی با گلایه از مدیران پتروشیمی اظهار کرد: شرکت پتروشیمی گچساران با ظرفیت 7 هزار میلیارد تومان در گچساران کار می کند اما هیچ کدام از پیمانکاران گچسارانی را در مناقصه شان شرکت نداده اند.
محمد خادمی افزود: چرا فلان شرکت باید برادرش پیمانکارغذا آن شرکت باشد و سایر پیمانکاران پتروشیمی از بستگان و آشنایان مدیران شرکت باشد.
خادمی عنوان کرد:این ظرفیت به این شهر متعلق دارد.
وی گفت: ما از شما (فرماندارگچساران) انتظار داریم این موضوع را به جد پیگیری کنید.
خادمی عنوان کرد: حتی از ظرفیت بازار ما هم استفاده نمی شود چرا لباس کار کارگران پتروشیمی گچساران باید در استان های مجاور دوخته شود، حتی اقلام و اجناس بسیار کوچک را از این شهرستان تهیه نمی شود،این کار چه دلیلی دارد؟
پیمانکار گچسارانی افزود: با توجه به شرایط کرونا و شرایط اقتصادی باید از ظرفیت بازار گچساران استفاده شود.
خادمی خاطر نشان کرد: بنده تضمین می دهم شرکت پتروشیمی و شرکت های تابعه از بازار گچساران خرید را انجام دهند قطعا با صرفه تر و از نظرقیمت مناسبتر خواهد بود.
گفتنی است: در ابتداء جلسه مهندس هوشنگ روئین تن پیمانکار خوش نام و نیکوکار پرآوازه استان کهگیلویه و بویراحمد بطور کامل و جامع مشکلات و دغدغه های کارفرمایان و پیمانکاران شهرستان را عنوان و بازگو کرد که در پایان مورد تایید و تشویق و تحسین حاضرین درجلسه شد.
فرماندار گچساران در پایان  قول پیگیری مشکلات و دغدغه های پیمانکاران و کارفرمایان گچسارانی را داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1