تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۴۳۱۹۱۶
با همراهی مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

سفر نماینده رهبر انقلاب به قلعه رئیسی ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان، مدیران عامل شرکت‌های گاز، آب، برق، مدیرکل امور شهری، فرماندار کهگیلویه و مدیران شهرستان به بخش چاروسا سفر کردند.
 به گزارش کبنا، ابتدا مسئولان با حضور در دهستان جاورده یک پروژه کلنگ زنی و سپس نماینده ولی فقیه و مدیران همراه مورد استقبال مسئولین بخش قرار گرفتند و با حضور در گلزار شهدا قلعه رئیسی با شهدا تجدید میثاق کردند.
در ادامه پروژه‌های آسفالت معابر شهری، المان ورودی شهر قلعه رئیسی، بلوار امام خمینی (ره) شهر قلعه رئیسی از سوی نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسیدند.
 آبرود شهردار قلعه رئیسی اعتبار افتتاحیه این پروژه را قریب به ۳۵ میلیارد ریال دانست که از درآمدهای داخلی و قیر یارانه می‌باشند.
 سپس از ساختمان نیمه کاره شهرداری قلعه رئیسی بازدید و در این بازدید حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی معضل اساسی برای کارکنان شهرداری را تکمیل همین پروژه دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولین شد.
 بازدید از فاز اول کمربندی شهر قلعه رئیسی و کلنگ زنی فاز دوم آن از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه و معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی بود.
وی اعتبار مورد نیاز فاز دوم کمربندی حاج قاسم سلیمانی و کانال هدایت سیلاب آن را قریب به ۱۵ میلیارد ریال دانست. آبرود شهردار قلعه رئیسی در این بازدید از تکمیل فاز اول این پروژه تا پایان فروردین سال جدید خبر داد و خواستار کمک به فاز دوم این پروژه شد.
 داربام بخشدار چاروسا هم در این مراسم ضمن تشکر از حضور نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی و شهرستانی به چاروسا خواستار توجه بیش از پیش به چاروسا شد.
 صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی راه برون رفت از ترافیک سطح شهر قلعه رئیسی را همین پروژه مهم کمربندی دانست که به نام شهید حاج قاسم مزین شد.
  در ادامه کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شرکت گاز استان درخواست کمک به شهرداری برای تکمیل فاز دوم کمربندی شهر قلعه رئیسی شد که خادم مدیر عامل شرکت گاز از قول مساعد برای خاک برداری آن داده شد.
 کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه هم در کلنگ زنی این پروژه خواستار حمایت برای تکمیل کمربندی شهید قاسم سلیمانی شد.
 شرکت در جلسه شورای اداری چاروسا از دیگر برنامه‌های سفر نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی و شهرستانی در چاروسا بود.
 نظم جلسه و همچنین رعایت فاصله اجتماعی در حین برگزاری جلسه از دیگر برنامه‌های این نشست بود که مورد تقدیر مسئولین قرار گرفت.
 در این مراسم امام جمعه قلعه رئیسی، بخشدار چاروسا، رئیس دادگستری چاروسا، شهردار و شورای شهر و یک نفر از دهیاران چاروسا به بیان مشکلات پرداختند.
 
معارضات محلی مانع اجرای پروژه‌های عمرانی در قلعه‌رئیسی
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از معارضاتی که در استان و در پروژه‌ها وجود دارد آن را برای استان و برای فرهنگ این استان یک عیب دانست و گفت: باید همه کمک کنند تامشکل برطرف شود چرا باید در هر جایی که بنای کار است معارضی سر برآورد.
 آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست شورای ادرای بخش چاروسا با قدردانی از مسئولانی که برای توسعه و عمران قلعه رئیسی خدمت می‌کنند اظهار کرد: این مردم شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و باید به وعده‌های مسئولان اعتماد کرد معاون استاندار هم اعتبارات خوبی برای این سفر اخذ کردند.
 وی با اشاره به سختی‌های کنونی از جمله کرونا و تحریم با بیان این که کار تعطیل نشده خدمت در کشور همچنان ادامه دارد تصریح کرد: مردم و مسوولان باید همراه و متحد باشند و مشکلات و سختی‌های کار را متقابلاً درک کرده تا همراه با هم مشکلات را پشت سر بگذاریم.
 وی با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر و برجسته استان از جمله سرمایه بی‌بدیل انسانی باید از این سرمایه‌های به خوبی استفاده کرد.
 وی به امنیت و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: بخش و شهرستان و نیروی انتظامی و سپاه و بسیج برای امنیت هر چه بیشتر در این منطقه اقدام کنند نباید اجازه دهیم که امنیت استان زیر سؤال برود باید سریع با افراد متخلف برخورد کرد درشان جامعه ما نیست که عده‌ای با امنیت بازی کنند. 
وی با انتقاد از معارضاتی که در استان و در پروژه‌ها وجود دارد آن را برای استان و برای فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد یک عیب دانست و گفت: باید همه کمک کنند تا این عیب بزرگ در استان برطرف شود چرا باید در هر جایی که بنای کار است معارضی سر بر آورد.
 
ورزشگاه قلعه‌رئیسی تا پایان دولت تکمیل می‌شود
 علی شهابی‌نسب امشب در شورای اداری قلعه‌رئیسی راه ارتباطی و اشتغال را نیاز اساسی مردم بخش ۱۶ هزار نفری چاروسا دانست. 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نطام اسلامی خدمات بسیاری ارائه داده با این حال عمق محرومیت بیشتر نمایان است. 
وی با بیان راه ارتباطی اولویت مهم در بخش چاروسا است، تصریح کرد: سال ۹۹ اتصال محور کهگیلویه به خوزستان که شامل مسیر چرام، دهدشت، چاروسا، دیشموک و باغملک است تصویب و در لایحه بودجه برای آن ردیف در نظر گرفته شد.
 شهابی‌نسب ادامه داد: بر اساس آمار اعتبارات چاروسا هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که تاکنون چهار میلیارد تخصیص یافته است.
 وی با اشاره به اعتبارات مصلای قلعه‌رئیسی افزود: از ۵۷۰ اعتبار مصوب ۵۲۳ میلیون تومان نقدینگی دارد.
 این مسوول از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار حوزه عمران شهری خبر داد و گفت: ورزشگاه قلعه‌رئیسی یک میلیارد تومان اعتبار دارد.
 شهابی‌نسب ادامه داد: اعتبار جاده برفکوه تاکنون ۵۰ درصد تخصیص یافته است که تا سال آینده تکمیل خواهد شد.
 شهابی‌نسب با بیان اینکه قلعه‌رییسی تنها شهر محروم از میدان ورزشی است، ادامه داد: تا پایان سال اگر اعتبارات ارزش افزوده تخصیص یافت ۳۰۰ میلیون برای این پروژه در نظر خواهیم گرفت امیدوارم در همین دولت این میدان چمن و دغدغه جوانان برطرف شود.
 وی همچنین از اختصاص پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای پرداخت مطالبات آبداران خبر داد.
 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد ناپایداری برق را از مشکلات اساسی بخش دانست وگفت: برای رفع این مشکل احداث پست برق از سمت باغملک مورد نیاز است. 
وی با اشاره به اعتبار ۱۴۶ میلیون تومانی اصلاح شبکه قلعه رئیسی از تخصیص ۸۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: تا پایان سال مصلا و برخی پروژه‌های عمران شهری را در تخصیص کمک خواهیم کرد.
 
 اجرای گازرسانی به روستاهای چاروسا تسریع پیدا کند
امام جمعه قلعه‌رئیسی گازرسانی به بخش را از خدمات ارزنده نظام و دولت خواند و گفت: سرعت گازرسانی به روستاها اما به کندی پیش می‌رود.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در شورای اداری بخش چاروسا که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده بود گازرسانی به این بخش را از شاهکارهای نظام اسلامی و دولت خواند.
 امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: سرعت گازرسانی به روستاها اما نیازمند تدبیر و همت بیشتری است.
 وی ادامه داد: پروژه‌های حوزه فرهنگ قلعه‌رئیسی توجه ویژه می‌طلبد.
 صلواتی با اشاره به اجرای پروژه‌های دارالقرآن و مصلی این شهر گفت: تکمیل دارالقرآن و مفروش شدن مصلا نیاز به اعتبار دارد.
 امام جمعه قلعه‌رئیسی وصل جاده امامزاده نورالدین به محور ملی پاتاوه و برخورداری از خدمات بنیاد علوی را از مطالبات بخش چاروسا اعلام کرد. 
وی از حسن توجه حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه شهرستان در سرکشی و پیگیری مطالبات بخش قدردانی کرد و افزود: بخشدار همراهی خوبی دارد رئیس دستگاه قضا نیز طلبه جهادی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1