تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۳۱۷۷۲
در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح کرد

جمالی: حتی به حیوانات هم نباید دروغ گفت / چرخش نخبگان امری طبیعی است / امیدوارم خدا ما را آدم‌های با انصاف قرار دهد / اولین اقتدار فرماندار جدید بویراحمد / احمدی: سالمترین‌ انتخابات کهگیلویه و بویراحمد را برگزار کردیم

۰
کبنا ؛معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما حق ندارید، حتی به حیوانات دروغ بگویید و چه برسد به انسان که اشرف مخلوقات است.
احد جمالی در اولین و آخرین شورای اداری شهرستان بویراحمد که صبح امروز (دوشنبه 18 اسفند ماه 99) به ریاست سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص)، با اشاره به برگزار نشدن جلسات شورای اداری در سال 99، اظهار داشت: باید جلسه شورای اداری حداقل در طول سال به صورت محدود و رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شد.
وی در ادامه گفت: متأسفانه در جامعه گاهی مواردی که باید تقدیر شوند، نمی‌شوند و مواردی هم هستند که نباید تقدیر شوند، اما تقدیر می‌شود. امیدوارم خدا ما را آدم‌های با انصاف قرار دهد.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: انتقال قدرت و چرخش نخبگان امر طبیعی است و پیشرفت و بالندگی را به دنبال خواهد داشت.
جمالی در ادامه به موضوع انتخابات 1400 گریزی زد و اظهار داشت: در بحث انتخابات و شوراها افرادی هستن که کاندیدای می‌شوند اما با شرح وظایف خود آشنا نیستند و وعده‌هایی می‌دهند که حتی در حیطه اختیارات استاندار یا حتی رئیس جمهور هم نیست. پیامبر اکرم (ص) می‌گوید، شما حق ندارید، حتی به حیوانات دروغ بگویید و چه برسد به انسان که اشرف مخلوقات است. من نمی‌گویم باید در شوراها به مدینه فاضله برسیم، می‌گویم باید قدمی به جلو بگذاریم. حالا انتخابات ریاست جمهوری بحث کلانی است و امیدواریم هر اتفاقی می افتد به سود و صلاح مملکت باشد.
 جمالی اضافه کرد: آقای احمدی فرماندار جدید شهرستان است و من از دستگاه‌ها، مسئولان و نهاد و شوراها توقع دارم با ایشان همکاری کنند تا انتخابات به خوبی برگزار شود. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه و یکی از فعالیت‌های ایشان در حوزه امنیتی و انتظامی استان است. ما قبلاً در حوزه امنیتی انتظامی رتبه ۲۹ کشور بودیم اما با ورود آقای احمدی به این حوزه و فعالیت‌ها و تلاش‌های ایشان، ما رتبه برتر کشور شدیم.
وی در ادامه با بیان اینکه پیشگیری بهترین درمان است، گفت: با وجود اینکه زیرساخت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استان‌های هم جوار ضعیف‌تر بوده است اما با تلاش دستگاه‌ها و همکاری خود مردم، جزو موفق‌ترین استان‌ها در زمینه پیشگیری و شیوع ویروس کرونا در کشور بودیم. مثلاً استان خوزستان، ۱۱ شهرستان قرمز دارد و ویروس کرونای انگلیسی وارد این استان شده است. وی در آخر از همکاری اصناف و مردم تشکر کرد و شهادت دکتر محمد زارعی اولین شهید مدافع سلامت استان را به خانوادا و کادر درمان تسلیت گفت و از مردم و همه دستگاه‌ها خواست همین روند را ادامه دهند.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این نشست، اظهار داشت: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی این جلسه، اولین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد در سال ۹۹ است. یکی از اهداف بسیار مهم این شورا، ایجاد آشنایی، تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی شهر است تا با همکاری یکدیگر بتوانند به هدف‌های خود برسند.
احمدی در ادامه به بحث شیوع کرونا پرداخت و گفت: یکی دیگر از اهداف این شورا ایجاد همکاری بین دستگاه‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.
ما نباید نسبت به شیوع کرونا بی تفاوت اشیم و همه باید با یکدیگر برای ریشه کردن ایم بیماری همکاری کنند.
وی اضافه کرد: مسئله روز ما و شاه بیت کارهای ما، انتخابات است. همه‌ی ما مسئولیم. در رأس شهرستان، فرمانداری قرار دارد. عمده دلیل موفقیت درانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کشور، جلب اعتماد مردم بود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آقای جمالی بهترین مدیریت را در بحث انتخابات گذشته داشتند. و بی طرف بودن مسئولین باعث شد تا سالم‌ترین انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد رقم بخورد. از همه دستگاه‌ها انتظار داریم تا برای انتخابات پیش رو اصل بی طرفی رو سرلوحه‌ی کارشان قرار دهند.
احمدی تاکید کرد: بنا به فرمایش معصوم (علیه السلام) بدبخت کسی است که دینش را به دنیایش بفروشد و بدبخت‌ترین فرد، کسی است که دینش را به دنیای دیگران بفروشد. لذا در انتخابات گذشته اصل بی طرفی رعایت شد و باید در انتخابات آینده همین گونه باشد.
 احمدی در آخر گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در تعطیلات، در آماده باش کامل باشند، تا با هر گونه بحران و سیل احتمالی مقابله باشد و نکته‌ی دیگر تنظیم بازار شب عید است که در این رابطه جلساتی برگزار می‌شود.
سرپرست فرمانداری بویراحمد تاکید کرد: مدیرانی که به جلسه دعوت شدند، اما نیامده‌اند، علت غیبت آنها بررسی شود، تا در صورت غیرموجه بودن، برخورد قانونی شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای جمالی ؟؟؟؟؟؟؟
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعن توچه قدر خوبی 😄
Iran, Islamic Republic of
استان را اول خدا و بعد سردار دلها یعنی سردار خرم دل فرماندهی محترم سپاه فتح استان داره می چرخاند و کمک‌میکند و رونق می دهد و دیگران فقط حرف و شعار می دهند . درود خدا بر سبز قامتان سپاه
شاکری
Iran, Islamic Republic of
یله چرخش نخبگان خوبه اما نه اینکه یکی را بردارید دوباره همون ادم هایی که جای دیگه پست دارن بذارید سرجاشون
زمانی این چرخش خوبه که اجازه مدیریت و خلاقیت به نیروی جوان دیگه هم داده بشه نه یه عده مدام در پست های مختلف باشند
در ضمن ادب و اخلاق حکم میکرد از کسی که سه سال شبانه روز تلاش کرد برای شهرستان یه تشکری میکردی اقای با انصاف
Iran, Islamic Republic of
. منتج به عدم برگزاری انتخابات سالم با این صحبت ها کاملا جدی هست
Iran, Islamic Republic of
جناب جمالی قضاوت افراد خاص مهم نیست خدابداند کافیست شکی نیست شما دکتر کلانتری وحوزه سیاسی انتخابات سالمی رابرگزار نمودید.
عزت خددادی است خدابداند کافیست
Iran, Islamic Republic of
انتخابات مساله ی اول مردم نیست
به خاطر منافع فردی و گروهی خودتان موضوع را حساس نکنید....
محمدزاده
Iran, Islamic Republic of
بله انصاف خوبه
اما بی حرمت کردن فرزندان بومی استان کجاش انصافه
نادیده گرفتن استعدادهای استان کجاش انصافه
یه تیم غیربومی که مدام غیربومی میارید در منصب های مختلف تا رزومه کسب کنند کجاش انصافه
تغییر فرمانداران طبیعیه اما نه یهویی مث اینکه بخواید دزد بگیرید مث همین جلسه شورای اداری چه مشکلی داشت برای اون کروناست و نمیشد اما برای فرماندار جدید خودت کرونا نبود
البته که انصاف خیلی خووووووبه برادر
Iran, Islamic Republic of
همین چندنفر هم زورکی جمع کردی0000خوش نیامدی
عجب
بنظرم فقط خوب حرف می زنی
بابا بیا یکم از عملکردت بگو
مردم استان عملکرد می خواهند . حرف مفت نمی خواهند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1