تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۳۱۷۳۱
صبح امروز انجام گرفت

دیدار فرماندار بویراحمد با نماینده ولی فقیه / احمدی: توزیع خدمات در یاسوج عادلانه و با برنامه‌ریزی مناسب باشد / آیت‌الله حسینی: به هم ریختگی مدیریتی شایسته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیست

۰
کبنا ؛سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و ویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز ( یکشنبه 17 اسفند ماه 99 ) مجید احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد، او در این دیدار با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم، اظهار داشت: امروزه بیماری کرونا در دنیا، کشور و استان و شهرستان بویراحمد وجود دارد. سلامت جان مردم برای ما از هر چیزی اولویت دارد. همه باید بکوشیم که هر چه سریعتر این بیماری در کشور جمع شود. رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع‌ها باید رعایت شود.
وی افزود: رعایت مصوبات ستاد کرونا الزامی است، نمی‌توان برای منفعت، تفریح و سود عده‌ای جان مردم را به خطر انداخت.
مجید احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: توزیع خدمات در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عادلانه و با برنامه‌ریزی مناسب باشد. برخی از مناطق شهر یاسوج در شأن پایتخت طبیعت استان نیست. 
احمدی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است و در آموزه‌های دینی ما بر آن تاکید شده است، گفت: باید از محل اعتبارات بازآفرینی شهری برای آباد کردن مناطق مختلف شهر یاسوج تلاش شود.
وی افزود: در خصوص طرح تفصیلی بافت شهری یاسوج اقدامات خوبی صورت گرفته است و تلاش می‌شود که این طرح سریعتر به مرحله اجرا برسد.
 مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عمده مشکلات امنیتی شهر یاسوج را بافت شهری آن عنوان کرد.
 مجید احمدی سرپرست فرمانداری بویراحمد نیز در ادامه با بیان اینکه همه ادارات کل در شهرستان بویراحمد باید اداره یا نمایندگی داشته باشند، اظهار داشت پیگیری این مسئله به جد در دستور کار فرمانداری بویراحمد خواهد بود.
حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تقدیر از خدمات شاهرخ کناری فرماندار سابق مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، انتصاب مجید احمدی را تبریک گفت و اظهار داشت: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باید الگوی مدیریتی دیگر شهرستان‌ها باشد.
 وی با اشاره به اینکه به هم ریختگی مدیریتی شایسته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، اظهار داشت: برخی از ادارات کل در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اداره یا نمایندگی ندارند که این بی‌تفاوتی در بعضی از حوزه‌ها مشهود است.
 وی تاکید کرد: مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از جایگاه خاص مدیریتی برخوردار است؛ لذا نباید شهرستان بویراحمد مغفول واقع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1