تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۳۱۵۷۶
کبنا گزارش می‌دهد؛

فولاد یاسوج برق شیراز را خاموش کرد / علوی: استاندار حامی همیشگی ورزشکاران / درخواست ورزشکاران از مهدی روشنفکر / فوتبالیست‌ها یک صدا: استاندار مردمی حمایت حمایت ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛مسابقه فوتبال بین دو تیم فولاد یاسوج و برق شیراز از سری مسابقات لیگ یک کشور در رده سنی امید، در شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه، 13 اسفندماه 99)، مسابقه فوتبال بین دو تیم فولاد یاسوج و برق شیراز از سری مسابقات لیگ یک کشور در رده سنی امید، در ورزشگاه تختی شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این مسابقه جذاب و پر حادثه تیم فولاد یاسوج به سرمربی‌گری سید محمد موسوی‌اطهر توانست، تیم فوتبال برق شیراز را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
تنها گل این بازی را میلاد سخنگو از روی نقطه پنالتی زد. تیم فولاد یاسوج چندین موقعیت گل پیدا کرد که از دست رفت، تیم برق شیراز نیز حملات خوبی را برای رسیدن به گل روی دروازه تیم فولاد یاسوج طراحی کرد که نتیجه در بر نداشت.
دست اندرکاران هر دو تیم فولاد یاسوج و برق شیراز از داور این بازی به شدت گلایه داشتند، تا جایی که یکی از دست اندرکاران تیم فوتبال برق شیراز بعد از پایان بازی به سمت داور این بازی رفت که با او درگیر شود. داور با حمایت چند نفر به رختکن رفت.
همچنین بازیکنان تیم‌های برق شیراز و فولاد یاسوج و سرمربی‌های این دو تیم بارها با فریاد کشیدن بر سر داور از نحوه قضاوت او انتقاد و گلایه می‌کردند.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برای روحیه دادن به بازیکنان یاسوج به ورزشگاه تختی یاسوج آمد و در وقت استراحت بین دو نیمه، با بازیکنان تیم فوتبال فولاد یاسوج دیدار و به آنها خدا قوت گفت و قول حمایت داد.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی کبنا نیوز، اظهار داشت: تیم فولاد یاسوج در لیگ یک کشور قرار دارد و این برای استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد باعث افتخار است.
وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همواره خودش را حامی ورزشکاران می‌داند. ورزشکاران و تیم‌های ما با کمترین تجهیزات، امکانات و در واقع با دست خالی موفقیت‌های بزرگی را به دست می‌‌‌آورند.
علوی در پاسخ به چه دلیل هماهنگی بین دستگاه‌ها با وجود اعتبارات در حوزه ورزش برای حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی بر خلاف سایر استان‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد همواره ورزشکاران را مورد توجه خود قرار داده است. من این را قبول که دستگاه‌ها باید برای حمایت از جوانان و دوری آنها از آسیب‌های اجتماعی ورزشکاران را مورد توجه قرار بدهند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تاکید کرد: استاندار حامی اصلی ورزش و ورزشکاران است، و در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزش نقش موثر و ویژه‌ای دارند.
علوی در ادامه اضافه کرد: دکتر کلانتری نقش بسیار حائز اهمیتی در تشویق و ایجاد انگیزه مضاعف برای حضور بهتر ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی داشته و این امر، موجبات ترقی ورزش را در کنار فعالیت‌های هیئت های ورزشی در سطح کشور فراهم نموده است.
وی گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد با توجه به اهمیت خاصی که برای مقوله ورزش دارد، جلسه شورای ورزش استان را برپا تا راه حل مناسب و بهتری برای حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایجاد نمایند.
وی افزود: فردا در نشست شورای ورزش و جوانان موضوع تیم فوتبال یاسوج را دنبال خواهیم کرد.
سیدمحمد موسوی‌اطهر، سرمربی تیم فوتبال فولاد یاسوج، ضمن قدردانی از علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان که ما را مورد حمایت قرار می‌دهند، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به تنهایی قادر به حمایت از تیم‌های ورزشی نیست. ما از استاندار ورزش دوست استان کهگیلویه و بویراحمد که همواره ورزشکاران را مورد حمایت قرار می‌دهند و در خبرها هم دیده‌ایم، این انتظار را داریم که تنها تیم فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را که در رده کشوری حضور  دارد، مورد حمایت قرار بدهد. هزینه‌ها خیلی بالا است. ما برای رفت و آمد بین استان‌ها مشکل داریم. قطعاً این جوانان که از استعدادهای استان کهگیلویه و بویراحمد در صورت حمایت موفقیت‌های بزرگی را به دست می‌آورند.
وی افزود: با وجود آسیب‌های اجتماعی هدایت جوانان به ورزش بسیار حایز اهمیت است. مسئولان باید این را به خوبی درک کنند که روی آوردن جوانان به ورزش یعنی فاصله گرفتن از آسیب‌های اجتماعی، یعنی جامعه سالم، شاد و توانمند.
موسوی در ادامه با گلایه از عدم توجه برخی مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد به این باشگاه فرهنگی و ورزشی، تاکید کرد: کم توجهی مسئولین باعث دلسردی جوانان شده است و این موضوع در طولانی مدت ضربه بزرگی به ورزشکاران می زند. فوتبالیست‌های این تیم از عدم توجه مسئولین استان به این تیم فوتبال گله‌مند هستند چر اکه با وجود اینکه باشگاه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است ولی چندین سال است که مسئولین، زحمت بازدید از این تیم و مشاهده وضعیت و امکانات ورزشی این تیم را به خود نداده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد یاسوج در ادامه گفت: از آقای روشنفکر نماینده محبوب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون می‌خواهیم که تنها تیم کشوری شهرستان بویراحمد را مورد حمایت قرار دهد.
به گزارش کبنا، در پایان این بازی، فوتبالیست‌های یاسوجی، دور هم جمع شدند و با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران را حمایت می‌کند و قدردان وی هستیم، یک صدا گفتند: استاندار مردمی، حمایت حمایت.

لازم به ذکر است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از میزبانی مسابقات کشوری در استان استقبال و همواره از ورزشکاران تجلیل کرده و مشوق خوبی برای ورزشکاران جهت کسب مدال‌های آسیایی، بین المللی،  جهانی و المپیک بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط با پیمانکاران خوبه
Iran, Islamic Republic of
جناب علوی فقط از چندتا از هيئت های ورزشی و ..... حمایت خوبی کرده
Iran, Islamic Republic of
بیلان کاری خودش رو در فوتبال بگه ......
ورزش گچساران
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از این کار خوب آقای علوی ،
به استحضار ایشان میرساند بجز یاسوج در گچساران ، دهدشت،باشت و...به تیم های دیگر هم سربزنید.
تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دو و تیم نوجوانان نفت وگاز گچساران در لیگ مناطق کشوری هم حضور دارند و نیاز به حمایت مسئولان ورزش استان دارند.حداقل سراغی از آنها هم بگیرید.
سید.
Iran, Islamic Republic of
نماینده محبوب 😄😄
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
.فقط پول ها را به چند هیئت میده ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1