تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۳۱۵۴۴
با حضور مدیرکل دفتر امور امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

معارفه بخشدار جدید پاتاوه

۲
کبنا ؛صبح امروز (سه‌شنبه، 12 اسفندماه 99)، آیین تودیع و معارفه بخشدار سابق و جدید بخش پاتاوه با حضور مجید احمدی، مدیرکل دفتر امور امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، باقر قائمی بخشدار سابق بخش پاتاوه در آیین تودیع خود، اظهار داشت: اقداماتی که در بخش پاتاوه صورت گرفت در سطح کشوری زبانزد بود.
وی افزود: طرح محله محور شهید سلیمانی در راستای مبارزه ویروس کرونا ابتدا در بخش پاتاوه در سطح کشور انجام شد.
وی گفت: اولین برخورد با برگزارکنندگان جشن عروسی به دلیل عدم توجه به عدم رعایت دستورالعملها برای اولین بار در روستای درب کلات با همکاری نیروی انتظامی صورت گرفت.
قائمی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود ماسک در کشور تعداد ۳۶ هزار عدد ماسک در پاتاوه توزیع شد و ۷ هزار ماسک به بخش مارگون اهدا شد.
مطابق گزارش بنیاد برکت اولین بخشداری بودیم که در اجرای طرح های این بنیاد همراهی و نظارت داشتیم.
وی گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم در بخش پاتاوه در حوزه ارتباطات بود و دستاوردهای خوبی در این زمینه با هنکاری دستگاههای متولی داشتیم.
بخشدار سابق پاتاوه با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی در بخش پاتاوه گفت: وعده ها در حوزه ورزش و جوانان در حوزه سادات محمودی محقق شد.
وی در پایان بیان کرد: برخی از فعالیت ها اگر به تحقق مطلوب نرسیدند شاید دلیل اصلی آن عدم مشارکت مردم بود.
سید فاضل پورخسرو، بخشدار جدید بخش پاتاوه در ادامه گفت: بخشدار به عنوان نماینده دولت در بخش وظیفه اش تبیین و پیگیری سیاستهای دولت در راستای حل مشکلات مردم است.
وی افزود: ۸۵ درصد از زیرساخت ها در بخش پاتاوه به برکت جمهوری اسلامی فراهم است.
 پورخسرو گفت: پاتاوه قطب کشاورزی گردشگری صنهیع دستی و گیاهان دارویی است و این بخش از ظرفیت ههی بالایی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: با تمام مشکلات این منطقه دست و پنجه نرم کرده و به عنوان فرزتد این دیار آماده خدمتگزاری به مردم انقلابی این منطقه هستم.
بخشدار پاتاوه افزود: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و قول میدهم که انتخابات سالم و بدون حاشیه هجانطور که در شهرستان مارگون در انتخابات مجلس انجام شد اینجا هم با مشارکت مردم انتخابات سالمی را برگزار خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: از کلانتری استاندار و معاونین و مدیران حوزه استانداری  کمال تشکر و سپاس را دارم.
احمدی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری گفت: مسولان در نظام جمهوری اسلامی باید مدافع حقوق باشند و نگاهها باید عاری از منفعت طلبی و سیاست زدگی باشد.
وی افزود: مسولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و دنبال تحقق عدالت باشند و یکی از مهمترین امور پیش رو در سال آینده مساله انتخابات است، و امیدواریم بتوانیم که همانگونه انتخابات سالمی را در انتخابات مجلس را که در طول تاریخ در این استان بی سابقه بود را برگزار کنیم.
وی گفت: علاوه بر برگزاری انتخابات سالم یکی از مهمترین اولویت ها ترغیب مردم برای مشارکت بالا در انتخابات است.
احمدی افزود: تماس استاندار با سید فاضل پورخسرو و تقدیر از زحمات وی نشان از حسن اعتماد استاندار است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر پورخسرو سید بزرگ مدیر و شجاع
Iran, Islamic Republic of
ادم خندش میگیره فرماندار میزارن بخشدار بخشدار میزارن فرماندار
Iran, Islamic Republic of
خودکشی جوانان،بیکاری، نبود زیرساخت فرهنگی و کتابخانه و هنرستان فنی و اموزشگاههای فنی و حرفه ای دولتی نبود امکانات درمانی و بهداشتی و پزشکی و امدادی دندانپزشکی بهدقم کافی و ضرورت و اولویت در پاتاوه نبود سرویس های عمومی حمل و نقل در پاتاوه نبود راههای مناسب و جاده های مناسب در بخش پاتاوه نبود زیر ساخت اقتصادی و مالی و حوزه سرمایه گذاری نبود زیرساخت گردشگری نبود چراغ های روشنایی در مبادی ورودی پاتاوه نبود زیبایی بصری و هنری در پاتاوه نبود امکانات آموزشی کافی پوشش ضعیف موبایل و اینترنت در پاتاوه عدم زیرساخت ای تی برای پاتاوه مشکلات و مسائل اجتماعی نبود اورژانس اجتماعی در پاتاوه نبود شبکه برق و آب کافی و استاندارد نبود امکانات تفریحی و پارک نبود سیستم های ایمنی و آتش نشآنی باتوجه به مخاطرات طبیعی و جاده ای و حوزه گاز شهری و روستایی نبود دانشگاه در بخش با توجه به جمعیت مشتاق و فراوان نبود کنترل اجتماعی و فرهنگی در پاتاوه فقر و سوتغذیه شدید در روستاهای بخش پاتاوه عدم حمایت سازمان بهزیستی و توانبخشی و امور حمایتی و خیران در پاتاوه.عدم حمایت کشوری و لشکری در حوزه صنعت و بهداشت و امنیت اجتماعی در پاتاوه.
دنا
United Arab Emirates
مهندس پورخسرو موفق باشی
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1