تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۳۱۴۰۱
کبنا خبر می دهد؛

دستاوردهای کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران + تصاویر

۲
کبنا ؛نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به مدت سه روز با حضور 31 استان کشور در محل نمایشگاه‌های دائمی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، این رویداد بزرگ گردشگری سبب شد تا ظرفیت‌های ناشناخته استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح بین‌المللی معرفی شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستاوردهای حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار داشت: در طی این سه روز، بیش از 60 نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران، راهنمایان تورهای گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، مسئولان کشوری و فعالان بخش گردشگری برگزار شد.
مجید صفایی با بیان اینکه این نشست‌ها به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود: بسته‌های خوبی در حوزه جذب سرمایه‌گذاری گردشگری در این نشست‌ها توزیع شد که امیدواریم زمینه پیشرفت صنعت گردشگری استان را فراهم سازد.
وی بیان کرد: رونمایی از مستند 60 دقیقه‌ای جاذبه‌های گردشگری استان با حضور معاون گردشگری کشور و رونمایی از آلبوم موسیقی سنتی استان با حضور رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از دیگر دستاوردهای حضور کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه بین‌المللی بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عرضه تولیدات صنایع دستی، معرفی دست‌بافت‌های عشایری استان و ایجاد زمینه فروش محصولات استان در بازارهای داخلی و خارجی از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه بود.
صفایی با اشاره به زلزله سی‌سخت، با بیان اینکه در ساعات اولیه وقوع زلزله به صورت میدانی بازدیدهایی از تاسیسات گردشگری شهرستان دنا انجام دادیم، گفت: از طریق رایزنی با مسئولان کشوری به دنبال جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله هستیم.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، آخرین وضعیت خسارات زلزله سی‌سخت به مقام عالی وزارت به صورت حضوری گزارش داده شد و از وی درخواست کردیم که از مناطق زلزله‌زده شهرستان دنا بازدید داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1