تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۴۳۱۳۲۸
در بازدید نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از گروه جهادی طلاب کهگیلویه و بویراحمد؛

نیکزاد: انصاف را اگر در نظر بگیریم دولت پای کار هست / روحانیت در سی سخت سنگ تمام گذاشت / دولت به تبعه‌های افغانی هم رسیدگی کند ( فیلم و تصاویر )

۱
کبنا ؛
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه، مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در جمع گروه شهید میثمی طلاب جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کردند.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، روز پنج شنبه (۷ اسفندماه 99) علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه، مسئولان استانی، شهرستانی و نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در جمع گروه شهید میثمی طلاب جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد که در شهر زلزله زده سی‌سخت در حال خدمات رسانی به مردم این شهر هستند، حضور پیدا کردند.
علی‌نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع جهادی طلاب به سخنرانی پرداخته و گفت: از آقای دکتر روشنفکر، خضریان، نادری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای حضور و همراهی در سی سخت تشکر می‌کنم.
نیکزاد ضمن اشاره به نکاتی در بیانات خود اظهار کرد: اول آنکه خلاص در فعالیت یعنی خدمت به خلق خدا باید داشته باشیم، همچون نسل اول انقلاب اسلامی و شهیدانی همچون «باکری» که شهردار بودند ولی طوری به مردم خدمت می کردند که هیچ کس مسئول را از کارگر تشخیص نمی داد.
وی افزود: مجلس غافل نیست که کمک به مردم نرسد، انصاف را اگر در نظر بگیریم دولت هم پای کار هست. لذا اگر مردم تحمل کنند، 20 روز مردم ممکن است در سختی باشند، و بعد از ان وضعیت آب و هوا بهتر خواهد شد. پیش بینی من این است که 2000 واحد ساخته شود. همچنین راه هایی که مستهلک خواهد شد، باید رسیدگی شود.
-
حجت الاسلام بهشت مدیر گروه جهادی طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: از آغاز زلزله سی سخت، طلاب یکی از اقشار فعالی بود که در سی سخت حضور یافتند، بسیاری از وسایل و اسبابی که زیر آوار مانده بود، توسط طلاب بصورت جهادی بیرون آورده شد.
وی افزود: از دیگر فعالیت های طلاب طی این ۹ روز، فعالیت در امر توزیع اقلام پتو و مواد خوراکی بوده است.
حجت الاسلام بهشت بیان کرد: از فعالیت هایی که طلاب شب ها برعهده گرفتند، سر زدن به کوچه ها و به مردم محله های مختلف و گوش دادن به درد دل و صحبت های مردم بوده است.
وی گفت: روحانیت در این زلزله با کار جهادی سنگ تمام گذاشت و با همیاری خود، باری از دوش دولت برداشت.
وی خطاب به مسئولانی که در سی سخت حضور یافتند از جمله نائب رئیس مجلس، افزود: حضور شما باعث دلگرمی ما است.
-
حجت الاسلام بهشت گفت: تا زمانی که اینجا نباشید نمی دانید مردم در سرما و یخبندان و بارش باران چه وضعیت بدی  هستند.
امیدواریم هر چه زودتر مشکلات مردم حل شود.
مدیر گروه جهادی طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک نکته اینکه تعداد افغانی‌هایی که در اینجا حضور دارند بسیار زیاد هستند، موادی که دولت در اختیار مردم قرار می دهد شامل تبعه های افغانی نمی شود، اینها هم آدم هستند، و باید به این تبعه های افغانی هم رسیدگی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1