تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۴۳۱۰۴۲
در بدو ورود به یاسوج؛

اولین سخنان رئیس دستگاه قضا در فرودگاه یاسوج

۴
کبنا ؛رئیس دستگاه قضا وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و در بدو ورود خود در فرودگاه یاسوج به سخنرانی پرداخت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (2 اسفندماه) حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا در بیست و دومین سفر استانی خود در رأس هیئتی وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
آیت الله رئیسی در ابتدای سخنان خود در زمان ورود به فرودگاه یاسوج گفت: توفیقی برای بنده و همکارانم است که در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم و به دنبال فعالیت هیئت 25 نفرۀ قوه قضاییه که از یک ماه قبل وضعیت و عملکرد دستگاه های قوه قضاییه و وضعیت استان رابررسی می کردند، به استان سفر کردیم.
آیت الله رئیسی افزود: در نشستی که در خدمت نماینده محترم ولی فقیه، استاندار و دیگر مسئولان هستیم مباحث مربوط به استان مطرح خواهد شد و در نشست نهایی که با شورای قضایی خواهیم داشت، در خصوص برخی مسائلی در استان تصمیم گیری می کنیم، و دیگر مسائل را در تهران پیگیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه «به شهدای عالی‌قدر استان ادای احترام می کنم»، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از استان هایی است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، یاد همه این شهدای عالی‌قدر را گرامی می دارم.
وی گفت: یاد آیت الله ملک حسینی که از بزرگان این استان بودند و خدمت ایشان ارادت داشتیم را گرامی می دارم.
رئیس دستگاه قضا در خصوص حادثه تاسف بار زلزله سی سخت گفت: از آقای استاندار محترم و دیگر مسئولان که در خدمت زلزله زدگان بوده اند و در اینجا تشریف دارند، درخواست دارم خدمت رسانی به این عزیزان را در اولویت قرار دهند.
از جمله برنامه‌های سفر یک روزه آیت‌الله رئیسی و هیات همراه دیدار با نخبگان و اقشار مردم، دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضا در استان، حضور در شورای اداری و شورای قضایی در کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بعرام
Iran, Islamic Republic of
واقعا ریسی برای خدا کار میکند وحرم بخوایی دست اندرکاران / که اختلاس میکنند آقای ریسی خدایی چند تاشونه که حقوشونه اعدام کنند که برای بقیه درس بشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ب داد ملت ساده برس
Iran, Islamic Republic of
. رئیس جمهوری این مدت توسط خادمان کشورمن جمله قالیبافم زیاد شده بنده خداها هرچندسال یه مدت محدودی قبل از رای جمع کردن متوجه مشکلات ملت میشن
زهرا رستمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران...جناب آقای رئیسی لطفا خواهشا یه سر به دادگستری شهرستان دهدشت بزنید..اینجا همه ی/ کار میکنند.. چرا کسی به فکر نیست..بخدا دهدشت تنها جایی است که ظالم سرجای خودش ماند ..خدایی پیگیر باشید ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا سادگی تو خون ماست حتما پیگیری میشه
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه که چرا دیدار مردمی مسعولی مانند اقای رییسی فقد باید هم افراد خاص با او ملاقات داشته باشند ومردم عادی هم که ظلم در حقشان شده وبه امید اینکه ایشان را ملاقات کنند باز ناکام باشند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود
سید محمود
Iran, Islamic Republic of
بنظر من هیچ کس مثل اقای ایت الله رئیسیی برای مردم دلسوز نیست وبه خدا قسم از نظر پاکی وصداقت بارهبر عزیزم هیچ فرقی ندارد خدا یا خدا یا خدایا پشت پناهت باشه وهمیشه سرافراز وسر بلند باشه
یا علی پشت پناهت
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
کاهش مسولین با کفش نمی رفتند رو فرشهای مردم ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
اندوه دنا، قلب‌مان را زخمی کرد

اندوه دنا، قلب‌مان را زخمی کرد

26 سالی از عمر پایگاه کوهستانی «دراک» در استان فارس می‌گذرد. پایگاهی که روزانه علاوه ...
1