کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بدو ورود به یاسوج؛

اولین سخنان رئیس دستگاه قضا در فرودگاه یاسوج

2 اسفند 1399 ساعت 8:23

رئیس دستگاه قضا وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و در بدو ورود خود در فرودگاه یاسوج به سخنرانی پرداخت.


رئیس دستگاه قضا وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و در بدو ورود خود در فرودگاه یاسوج به سخنرانی پرداخت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (2 اسفندماه) حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا در بیست و دومین سفر استانی خود در رأس هیئتی وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
آیت الله رئیسی در ابتدای سخنان خود در زمان ورود به فرودگاه یاسوج گفت: توفیقی برای بنده و همکارانم است که در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم و به دنبال فعالیت هیئت 25 نفرۀ قوه قضاییه که از یک ماه قبل وضعیت و عملکرد دستگاه های قوه قضاییه و وضعیت استان رابررسی می کردند، به استان سفر کردیم.
آیت الله رئیسی افزود: در نشستی که در خدمت نماینده محترم ولی فقیه، استاندار و دیگر مسئولان هستیم مباحث مربوط به استان مطرح خواهد شد و در نشست نهایی که با شورای قضایی خواهیم داشت، در خصوص برخی مسائلی در استان تصمیم گیری می کنیم، و دیگر مسائل را در تهران پیگیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه «به شهدای عالی‌قدر استان ادای احترام می کنم»، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از استان هایی است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، یاد همه این شهدای عالی‌قدر را گرامی می دارم.
وی گفت: یاد آیت الله ملک حسینی که از بزرگان این استان بودند و خدمت ایشان ارادت داشتیم را گرامی می دارم.
رئیس دستگاه قضا در خصوص حادثه تاسف بار زلزله سی سخت گفت: از آقای استاندار محترم و دیگر مسئولان که در خدمت زلزله زدگان بوده اند و در اینجا تشریف دارند، درخواست دارم خدمت رسانی به این عزیزان را در اولویت قرار دهند.
از جمله برنامه‌های سفر یک روزه آیت‌الله رئیسی و هیات همراه دیدار با نخبگان و اقشار مردم، دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضا در استان، حضور در شورای اداری و شورای قضایی در کهگیلویه و بویراحمد است.


کد مطلب: 431042

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431042/2/اولین-سخنان-رئیس-دستگاه-قضا-فرودگاه-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1