تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۴۳۰۹۵۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیگیری رئیس جمهور از وضعیت زلزله زدگان سی سخت/ تا پایان اسکان مردم در سی سخت مستقر هستم

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس جمهور و هیات دولت از جمله معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، رئیس دفتر ریاست جمهوری و دیگر مسئولان کشوری در تماس های مکرر پیگیر خدمات رسانی خوب به زلزله زدگان سی سخت هستند.
به گزارش کبنا نیوز از مرکز شهرستان دنا، حسین کلانتری روز پنجشنبه (30 بهمن ماه) در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان دنا، اظهار داشت: شب گذشته تیم ویژه اعزامی جمعیت هلال احمر کشور شامل معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر، معاون منابع و نیروی انسانی جمعیت هلال احمر وارد سی سخت شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: تا ساعاتی دیگر نیز تیم های ارزیاب و امداد و نجات ویژه از کشور و ۴ استان همجوار ( استان‌های معین) به استان و شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف آن اعزام خواهند شد.
کلانتری،تصریح کرد: بارش شدید باران و برف و برودت هوا کار امداد رسانی به زلزله زدگان را دشوار کرده و سبب کندی عملیات شده است.
وی گفت: با وجود این وضعیت جوی نامساعد و سرمای شدید خدمات رسانی دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروهای پزشکی و نیروهای عضو ستاد مدیریت بحران به قوت ادامه دارد و به صورت پررنگ در مناطق زلزله زده حضور دارند و به مردم کمک می کنند.
کلانتری از تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی و گروه های پزشکی و اعضای ستاد مدیریت بحران خواسته که تا پایان عملیات در کنار مردم سی سخت حضور داشته باشند و با تمام تجهیزات و خدمات به آن ها خدمات رسانی کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تمامی امکانات و تجهیزات موجود در استان برای امداد رسانی و خدمات دهی به زلزله زدگان سی سخت بسیج شده است و نیروهای امدادی و خدمات رسان به همراه دیگر مسئولان تا پایان عملیات پای کار هستند.
وی افزود: بنده به طور تمام وقت در شهر سی سخت و در کنار مردم زلزله زده خواهم بود و از هیچ کمک و خدمتی به این مردم قدر شناس دریغ نخواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدمات رسانی چطوری؟؟
هم و گپ؟؟
هم و زنگ زدن گوتن خدمات رسانی کنن؟؟
اگه راس ایگن اعزام نیرو کنن و مایحتاج مردم سیشو بفرستن!!!
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1