تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۳۰۸۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

تحقق وعده نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در یک روستا ( + تصاویر )

۴
۱
کبنا ؛ روستای تپرقوی دلی اولاد علی مومن صاحب مدرسه شد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به مردم این روستا برای احداث این مدرسه قول داده بود. 
به گزارش کبنا، کرمی اظهار داشت: مردم روستای «تپرقوی دشتروم» از توابع شهرستان بویراحمد طی درخواست‌های مکرر خواستار احداث مدرسه برای دانش‌آموزان روستا بودند که الحمدالله با پیگیری‌های مستقیم نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی مقدمات ساخت مدرسه در این روستا فراهم شد.
وی افزود: تعداد 13 دانش‌آموز در این روستا در مقطع ابتدایی با مشکل فضای آموزشی نامناشب روبرو بودند که با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه بویراحمد و بیمه پارسیان کلنگ‌زنی این مدرسه با حضور مسئولان و اهالی روستا انجام شد. و ان شاء الله تا مهرماه تحویل داده خواهد شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به ساخت 17 باب مدرسه و فضای آموزشی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی و اداره کل نوسازی مدارس در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسیدند.
کرمی ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین جهت رفع مشکلات آموزشی در مناطق محروم استان گفت: از 17 فضای آموزشی بهره‌برداری شده 11 واحد توسط خیرین حقیقی و حقوقی ساخته شده‌است.
گفتنی است مهدی روشنفکر در زمان انتخابات 98 به مردم این روستا قول مساعد جهت احداث این مدرسه را داده بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کدوم مدرسه. تیتر تبلیغی و اشتباه نزنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که به عمل بشینه و در قالب کلنگ. نمونه
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه وفای به عهدی .ستودنیست .
یک مدرسه ۷۵متری کلنگ زنی شده وانهم توسط خیرین مدرسه ساز .بابا خجالت بکشید این تیترها چیه میزنید .این نوع مدرسه را که معادل ویا بیشتراز کل بودجه این را خیرین ساکن مرکز استان به تعداد زیاد درسال هزینه میکنند .دقیقا مثل پولی بود که شرکت صنایع معدنی ایرانایمیدرو بر اساس یک برنامه ریزی ملی به جهت کرونا کمک کردند ریاست دانشگاه ان جذب بودجه توسط نماینده اصلاع رسانی کردند .اما در حضور معاون وزیر بهداشت که امار بودجه های جذب شده کرونایی را اعلام میکرد اسمی نه از ان مبلغ ونه جذب کننده ان به میان نیامد .حالا اینم کمک دوتا خیر مدرسه ساز را منتصب به نماینده ای میکنند که بجز ملاقات روزانه وعکس یادگاری با مسیولان هیچ خروجی مفیدی نداشته
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ اخ سی بویراحمد بدبخت یوکار خیرینه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1