تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۳۰۷۷۶
کبنا گزارش می‌دهد

هم‌اندیشی هیئت موسس شورای ائتلاف کهگیلویه بزرگ / هدایتخواه: یکدیگر را تخریب نمی‌کنیم / خلقی‌پور: آغوش باز روی همه نیروهای انقلابی

۰
کبنا ؛با حضور رئیس و دبیر شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد همایش هم‌اندیشی اعضای هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده برگزار شد. 
به گزارش کبنا نیوز، همایش هم اندیشی اعضای هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده با حضور ستار هدایت‌خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد و خلیفه خلقی‌پور دبیر این شورا در دهدشت برگزار شد.
هدایت‌خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در همایش اعضای هئیت موسس شورای ائتلاف شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تکلیف نیروهای انقلابی را تلاش برای ایجاد زمینه‌های ظهور امام عصر(ع) و تشکیل تمدن اسلامی دانست و افزود: با تشکیل دولت جوان حزب الهی زمینه‌های  ظهور و تشکیل تمدن اسلامی فراهم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه وحدت و پرهیز از تشتت با رعایت اقتضائات، موجب رشد جریان انقلابی می‌شود، افزود: با همه جریاناتی که در مسیر انقلاب گام برمی دارند رقابتی نداریم و به دنبال ائتلاف هستیم.
 این فعال سیاسی با اشاره به اینکه نقد منصفانه موجب ایجاد قوت و پیشرفت در کارها می‌شود از هواداران کاندیداهای جریان انقلابی درخواست کرد از هرگونه تخریب دیگر کاندیداهای این جریان بپرهیزند.
وی افزود: به هیچ وجه تخریب کاندیداها حتی رقیبان را قبول نداریم اما از نقد منصفانه حمایت می‌کنیم.
هدایتخواه با اظهار امیدواری به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاکید کرد: شورای ائتلاف به دنبال اجماع حداکثری و به وحدت رساندن کاندیداهای جریان انقلابی بوده و درصدد است بجای دولت فردمحور، دولت تیم محور و دارای برنامه را برای تشکیل دولت جوان انقلابی در انتخابات وارد رقابت کند.
رئیس شورای ائتلاف استان با اشاره به اینکه در بحث انقلابی‌گری هر کس متناسب با ظرفیت های خود مایه می‌گذارد تاکید کرد: کسانی که در بحث برجام و فتنه ۸۸ ولایتمدارانه عمل نکردند و فاقد مواضع اصولی بوده‌اند نمی توانند در جریان انقلاب نقشی داشته باشند.
وی با اشاره به رویکرد مردمی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و ساز و کار طراحی شده از پایین به بالای این شورا اظهار امیدواری کرد ادامه این روند و اجماع حداکثری منجر به پیروزی این جریان خواهد شد.
در ادامه این جلسه خلیفه خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت اقتضائی و متناسب با مدل بومی و حسب ضرورت ورود می‌کند تاکید کرد: رسالت اصلی شورای ائتلاف در شرایط پیش رو انتخابات ریاست جمهوری است.
وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یک سابقه ۵-۶ ساله دارد که از طریق دموکراسی درون جریانی شکل می گیرد  به رای بالای کاندیدای این شورا در انتخابات نابرابر ریاست جمهوری دوره گذشته در برابر رئیس جمهور مستقر اشاره کرد و افزود: روند و ساز و کار شورای ائتلاف در دوره جدید، کاملا مردمی و به صورت پایین به بالاست که در ابتدا مجمع عمومی و سپس مجمع منتخب شهرستان‌ها وسپس مجمع عمومی و منتخب استان و سپس مجمع ملی شکل می‌گیرد که در نهایت منجر به معرفی کاندیدای نهایی شورای ائتلاف خواهد شد.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه همه ظرفیت‌های انقلابی در پوشش شورای ائتلاف قرار می‌گیرند، افزود: از همه نیروهای جریان برای شکل گیری دولت انقلابی دعوت می‌کنیم.
خلقی‌پور افزود: در ساز و کار جدید شورای ائتلاف موضوع حضور جوانان و بانوان به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گرفته است و در روند جدید علاوه بر اهتمام به حضور جوانان، موضوع استفاده ازظرفیت بانوان مورد تاکید می باشد.
 وی با توضیح شکل گیری هسته های اولیه شوراها  تاکید کرد در هسته مرکزی  گروه ها بطور قطع یک جوان زیر چهل سال  ویک نماینده بانوان باید حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در ماموریت محوله به هئیت های موُسس شهرستانها گزارش کاملی داریم افزود شهرستان دنا به نسبت جمعیت دربین تمامی شهرستانهای استان عملکرد موفق تری ارائه داده است.
در ادامه این همایش، روُسا و دبیران هیئت موسس شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده با ارائه گزارشی به مشکلات و پیشنهادات خود برای ادامه روند ثبت نام و دعوت از اعضای نیروهای انقلاب در سامانه مربوطه پرداختند.
در این همایش محمدصادق درفشی در اظهاراتی به توضیح نحوه ثبت نام اعضا در سامانه شورای ائتلاف، گروه‌بندی و لزوم رعایت موارد مندرج در سامانه ثبت نام پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
جم کنیت بساطتونه
Iran, Islamic Republic of
واثعا نظرتان نشان از عقده است
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
کلاه انگلیسی انگار حاج منتظریان را هم دور زدی دیگه دست شما برای مردم رو شده
تنتا
Iran, Islamic Republic of
با این حرف ها تفرقه نمی تونی بندازی وحدت
الهی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه حاج نادر منتظریان هست به امید موفقیت
Iran, Islamic Republic of
سر برج😂
غلام بی سرانجام
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بساطتان رااااااااااااا
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آقای هدابت خواه ولایت مداری بر جام را نمی فهمم هیچ مذاکره ای بدون اجازه رهبر انجام نگرفته پس مخالفین برجام ولایتمداریشونه نشان دادن
دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام پگه سما قیم ملتید شما ورشکسته سیاسی هستید بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند اگر رای جمع کن بودید برای خودتان نسخه میپیچیدید . از رای مزدم در انتخابات رییس جمهوری میخواهین بهره برواری کنید. مردم عاقلند .آرزوی موفقیت برای استاد دارم به شرط اینکه در اطرافیانشان دقت نمایمد

گر
گ
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را
علی قلی
Iran, Islamic Republic of
آخی سی آدمای الاف
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلابی چرا میزگرد میگیرید بعد ماسکتان را در اوردین خودتان هنوز پراکندگی بینتونه
Iran, Islamic Republic of
جمع کنیت دنبال چی هستین وقتی مردم دست رد به شما زدن بریت خونتون بشینید
[جمنا
Iran, Islamic Republic of
با تغییر نام از جمنا به انقلابی گری مشکل شما و مردم حل نخواهد شد. به فکر نان باش که خربزه اب است
سيد
Iran, Islamic Republic of
از زماني كه هدايتخواه شد نماينده اصول گرايان اين خدب از جشم مردم افتاد
عععع
Iran, Islamic Republic of
بهتره بگویید شورای هدایت خواه.خلیفه احتمالأ سودای نمایندگی دارد که ره به جایی نخواهد برد
Iran, Islamic Republic of
اخ بلوهم سی نیروهای انقلاب که هر چه ایکنن رای نیارن برا مجلس فکر کنم بروید گوشه ای بنشینید براتون خیلی بهتره
حسن
Iran, Islamic Republic of
ستار ستار کرو با این کلاهت مه ده کسی و تو گوش ایکونه اسمون
رضا
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین اشتباه هدایتخواه که خودش ازچشم مردم انداخت حمایت ازمنتظریان بودالبته خودشم متوجه شده اشتباه کرده /جناب هدایت خواه خودشون ادم سالمین بایدبیشتردقت کنن
هم خط
Iran, Islamic Republic of
خودتون دونیتون که بیگلری.محمدزاده.رضایی .کرمی تل زالی سینای .دهقانی. ارجمندی شرفیان.نوری..عزیزی عباسی یکی یکی بخاطرخودخواهی وخودبینیتون ترکون کردنه ان شالله یواش یواش مابقی تیمتون وقتی وماهیتون اصلی تون اطلاع پیداکنن ترکون می کنندشک نکن دوربعدهرکسوبیاران باتوجه به اینکه اصل اتاق فکرتون ☝😁😅وهم خوردموفق نمیشین یه عدالتخواهی ویه پیوندی وشریعتی ازتیم ۲۰نفرتون مونده به امیداینکه همین چندنفرازماهیتون هم اطلاع پیداکنن وترکتون کنن ان شالله به امیدتشکیل یک تمیم جدیدمثل ده اول ۸۰باوجودهمون اسامی اولی ان شالله
قائد گیوی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حاج منتظریان دور بعد بدون حمایت این آقایون با حمایت بویراحمد علیا قبول
بارونی
Iran, Islamic Republic of
آقا خودت هم میدونی اگه بنابه این باش رای بویراحمدسفلاخیلی بیشترازبویراحمدعلیاهست اگه بااین تفکرباشی هیچ زمان رنگ پیروزی رابه ان شالله به امام زمان نخواهیددید
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
اینا میخوان با استخاره کشور رو مدیریت کنند. واویلا
الکی
Iran, Islamic Republic of
هاذا ایشا راس ایگیت.......
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1