تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۴۳۰۴۴۲
در نشست خبری شهردار دهدشت با اصحاب رسانه مطرح شد؛

گلایه «تابش نژاد» از اتاق اصناف کهگیلویه / عضوشورای شهر: از خبرنگاران به دلیل به چالش نکشاندن اعضای شورا گلایه دارم

۱
کبنا ؛عصر امروز جمعه(17 بهمن ماه 99)نشست خبری شهردار دهدشت با اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، شهردار دهدشت در این نشست،ضمن گرامیداشت دهه فجر به تشریح عملکرد خود طی سه ماه گذشته پرداخت.
احسان تابش نژاد با اشاره به اینکه حداکثر بهره را از کمترین امکانات برای حل مشکلات شهر بردیم، گفت: ولی متاسفانه نظافت شهر و پاکسازی در ابتدای کار انرژی خیلی زیادی از ما گرفت ولی شهر تا حدودی سر و سامان دادیم.
شهردار دهدشت با بیان اینکه قلب تپنده هر مجموعه ای از جمله شهرداری باید واحد درآمدزایی آن باشد،تصریح کرد: متاسفانه در این زمینه مشکل داریم و در سال گذشته تنها 2 میلیاد و 300هزار تومان از صنوف درآمد داشتیم!
وی افزود: در حالی که 6 هزارکسبه کار و 20 هزار پلاک داریم این درآمد یعنی کمتر از ۱۰۰ هزارتومان خروجی است.
شهردار دهدشت ضمن گلایه از تمدید مجوز اصنافی که عوارض خود به شهرداری را پرداخت نمی کنند، گفت: انتظار می رود امور صنفی با شهرداری هماهنگ شود و مجوز صنوفی که عوارض پرداخت نمی کنند تمدید نکند چون خلاف قانون است.
تابش نژاد از جمله اقدامات در جهت درآمد زایی را انتخاب مشاور برای ممیزی شهر دانست تا کار به پیمانکار و مشاور واگذار شود و افزود: با این کار،کسبه، املاک واحدهای ساختمانی و ... شناسایی می شود و کار نیز به روز انجام می شود.
وی تاکید کرد: با شناسایی کسبه افرادی که عوارض پرداخت نمی کنند مشخص می شود که به عنوان درامدزایی کوتاه مدت  است.
شهردار همچنین از راه اندازی کارخانه سنگ شکن و تعمیر و راه اندازی وسایل و کارخانه آسفالت در دوره کاری خود خبر داد و گفت:ولی در بحث قیر مشکل داریم که امیدواریم طبق روال سال های گذشته قیر تامین شود تا راندمان کار بالا رود و کار به پیمانکار واگذار نشود.
وی سامان دهی ورودی ها را دغدغه تمامی مسوولان و مردم برشمرد و بیان کرد: ورودی از سمت چرام طراحی شده،پیمانکار پای کار است، تامین اعتبار هم شده که از هفته آینده اجرا می شود.
در خصوص ورودی بهبهان هم نیاز به تامین اعتبار دارد که با همکاری مسوولان مربوطه و نماینده کهگیلویه  رایزنی شد و 10 میلیارد تومان برای این ورودی اختصاص یافت ولی نیاز به پیگیری مرتب دارد که کل این مبلغ جذب شود.
وی با اشاره به طرح جامع گفت: ورودی طولیان هم جز طرح جامع است که با، پیگیری دوستان از گذشته تا حال بالاخره تصویب شد و به تهران ارسال شد که در صورت ابلاغ تا پایان خردادماه،طرح ولایت و بسیجیان و پرستاران اجرا میشود‌.
تابش نژاد با اشاره به شهرک پرستاران مطرح کرد: انتظار می رود تعاونی ها وقتی کاری را شروع می کنند مردم را رها نکنند و تعاونی پرستاران به مردم توجه کنند و در کنار شهرداری باشند.
تابش نژاد سرقت کابل های برق و شکستن چراغ ها از سوی برخی شهروندان را اسیب اجتماعی دانست و افزود: انتظار همکاری بیشتر نیروی انتظامی را داریم.
 آذریان،عضو شورای شهر دهدشت هم با اشاره به اینکه روح هر جامعه وابسته به مطالبه گری خبرنگاران آن جامعه است گفت: از خبرنگاران به دلیل به چالش نکشاندن اعضای شورا گلایه دارم.
وی انتشار برخی اخبار بدون ارزش و محتوا، همچنین عدم استقلال برخی خبرنگاران و وابسته بودن به جریان سیاسی و شخص خاصی را از اسیب های رسانه های شهرستان دانست.
در ادامه نیز برخی از خبرنگاران گرایش سیاسی داشتن خبرنگاران را در کل کشور مرسوم دانسته و آن را از نشانه های آزادی رسانه دانستند.
رییس انجمن خبرنگاران کهگیلویه نیز در این نشت گفت: رسانه ها همیشه همراه مسوولانِ پای کار هستند و تاکنون نیز اقدامات شهردار جدید را فارغ ازجریان های سیاسی انتشار دادند.
خلیل مهرجو همچنین به بیان گلایه تعدادی از روزنامه نگاران اشاره و افزود: انتظار می رود آگهی مناقصه و مزایده به همین عزیزان در شهرستان داده شود و به مرکز استان ندهند که شهردار هم در پاسخ این موضوع را به حق دانست و پذیرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مگه دهدشت هم شورا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهردار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شهردار کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فضای شهر نشان نمی دهد دهدشت شورا و شهرداری داشته باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا دهدشت یه شهر بزگی که شهر دار داره شورای هم داره ....من خودم اصالتا دهدشتی هستم
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین شورای شهری که انتخاب شد. بعنوان یه شهروند قول شرف میدم اگه مردم طایفه ایی هم رای بدهند دیگر این اعضا انتخاب نمیکنند.شورایی که هیچ گونه اختیاری از خودشان نداشتن
شهرداری همچون برخه توسط منطقیان انتخاب شد.و روی تمامی شهرداران قبل سفید کرد. تابش نژاد هم توسط استانداری
Iran, Islamic Republic of
مهندس جوان انرژیتونو در برطرف کردن مشکلات شهر صرف کن بجای فعالیت در فضای مجازی به مناطق شهر سرکشی کن فردا نام نیکی از خود بجای بگذاری
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1